Co nas czeka

ASBIRO

  • Egzamin końcowy- SL Zarządzanie 20/21

    Hotel Tobaco
    ul. Mikołaja Kopernika 64
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2023

    • Sala łączona

    • - Uroczyste rozpoczęcie
    • - Kiedy Bogowie pomagają w biznesie szczegóły

      Jak sprawić aby tajemne siły organizacji pomagały w poprawie efektywności pracy? Jak kształtować kulturę efektywnej organizacji? Jak sprawić aby wszyscy pracownicy angażowali się w rozwój firmy? Kiedy klienci pomagają w rozwoju firmy? Jakim być przywódcą aby odnieść sukces i co to znaczy sukces przywódcy?

      mniej
    • - 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić szczegóły

      Kto jest odporny na kryzysy (i czy to w ogóle możliwe)? Jak rozpoznać kryzys psychologiczny? Czy na kryzys da się przygotować? Dla kogo kryzys może być szczególnie trudny? Co robić a czego nie robić w czasie kiedy jest źle?

      mniej
    • - Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem.
    • - "On robi Ci na złość czy jest bezczelny?" - częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach szczegóły

      Jak to się dzieje, że niektórym trzeba wciąż to samo tłumaczyć, a oni i zrobią "po swojemu"? Dlaczego jedni tak sensownie reagują na zmiany, a inni stale się przed nimi bronią? Jak "rozmawiać z osłem", czyli czemu akurat do tych osób nie trafiają moje argumenty? Czasami masz wrażenie, że ci inni zawsze "dzielą włos na 4" i szukają pretekstu jak tego nie zrobić? Dochodzą Cię słuchy, że ten pracownik jak zacznie mówić to wszyscy od razu przestają słuchać?

      mniej
    • - Wywiad szczegóły

      Kamil Cebulski przeprowadzi wywiad na żywo z Franciszkiem Georgiewem - założycielem Tigersów- nowoczesnej i topowej agencji digital marketingu.

      mniej
    • - Jak zbudować firmę usługową? szczegóły

      1. Jak wystartować firmę usługową? 2. Gdzie jest sens budować firmę usługową wewnątrz już istniejącej organizacji o innej specyfice? 3. Ile da się zarobić na usługach?

      mniej
    • - Premiera filmu: The Rise of The White Eagle
    Więcej
    • Sala 1

    • - panel dyskusyjny- automatyzacja w biznesie szczegóły

      Czy automatyzacja jest bezpieczna? Kiedy warto automatyzować? Kto może automatyzować? Jakie umiejętności są potrzebne? Po czym poznać, czy Twoja firma jest gotowa na automatyzację?

      mniej
    • - Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu? szczegóły

      1.Czym jest generatywna sztuczna inteligencja? 2. Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokich jakości? 3.Struktura skutecznej komendy w chatGPT 4.Przykłady wykorzystania chatGPT w procesach firmowych (opisy produktów, symulacje rekrutacji, rozmów handlowych i negocjacji, tworzenie treści, raportów, itp.) 5. 14 Narzędzi AI, które wspólnie z chatGPT oszczędzą Ci setki tysięcy złotych 6. Automatyzacja codzienności, czyli najpierw życie, później biznes

      mniej
    • - Utalentowany właściciel utalentowana firma szczegóły

      1. Czy każdy ma talenty? 2. Dlaczego warto skupiać się na Mocnych Stronach, zamiast podciągać się w słabościach? 3. Jak jest różnica pomiędzy Talentem a Mocną Stroną? 4. Po czym poznać, że opieramy nasze działania na mocnych stronach? 5. Co obserwować, żeby odkryć swoje talenty?

      mniej
    • - Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce szczegóły

      Case study powstawania biznesu od zera do bycia liderem w branży. Podzielę się z Wami opowieścią o mojej drodze od pomysłu, w który nikt nie wierzył, przez biznesowe i społeczne paradoksy Gruzji, a także niechęć w branży, w której rządzą mężczyźni, do odebrania nagrody dla najlepszego tour operatora w kraju. Trzy razy z rzędu – w 2019, w 2020 i w 2021 roku. Opowiem Wam o plusach i minusach prowadzenia firmy w Gruzji, a także dam Wam konkretne wskazówki w co warto tam zainwestować, a od czego trzymać się z daleka. Będą też trudne momenty, bo podzielę się z Wami tym, co czułam, kiedy z powodu wybuchu pandemii, musiałam ograniczyć zespół ze 100 do 1 osoby. Zdradzę Wam też jak, pomimo kryzysu w branży turystycznej, wciąż rozwijam swoją agencję i znajduję czas na przygotowania do wyprawy na wymarzony ośmiotysięcznik.

      mniej
    • - Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu ? szczegóły

      - możliwości zarabiania na mikrokawalerkach -proces inwestycyjny tworzenia mikrokawalerek - jak osiągnąć o 67 % większy zysk z najmu -6 stopniowa weryfikacja najemców -sprawdzony proces windykacyjny

      mniej
    • Sala2

    • - panel dyskusyjny pt. „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?" szczegóły

      Agenda: Czy pytanie zadane w temacie panelu to dziś konieczność, a może jednak wybór? Wspólnie zastanowimy się nad tym jaki zestaw kompetencji cyfrowych powinien mieć właściciel małej i średniej firmy aby móc efektywnie zarządzać swoją bytnością w Internecie. Co musisz wiedzieć, żeby sprzedawać przez Internet? Jak ocenić czy pieniądze które wydajesz na Agencję służą Twojemu biznesowi? Czy koniecznie musisz się na tym znać czy możesz komuś zaufać? Zapraszamy do wspólnej dyskusji. Prowadzący: Dawid Marciniak W panelu wezmą udział następujące osoby: - Krzysztof Socha-Zalewski - Klaudia Sebesta - Magdalena Adaś

      mniej
    • - Skalowanie Biznesu - Sieci Franczyzowe szczegóły

      1.Czym jest franczyza? Jakie są korzyści z rozwoju poprzez system franczyzowy. 2.Jaki biznes kwalifikuje się do rozwoju poprzez sieć franczyzową? 3.Czy jesteś gotowy na franczyzę? 4.Franczyza w Polsce - zmiany prawne. 5.Zostań Franczyzobiorcą. 

      mniej
    • - Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku? szczegóły

      1. Automatyzacja i outsourcing: wykorzystanie narzędzi i ekspertów do zarządzania firmą i nieruchomościami. 2. Budowanie zaufanego zespołu: klucz do sukcesu podczas nieobecności w kraju. 3. Pasujące dochody z nieruchomości: wybór właściwych segmentów rynku. 4. Zrównoważona strategia inwestycyjna: dywersyfikacja źródeł dochodu. 5. Efektywne zarządzanie czasem: umiejętności produktywności dla przedsiębiorców i inwestorów.

      mniej
    • - Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy szczegóły

      Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy. Jeżeli chcesz, aby Twoja organizacja rosła, a wraz ze wzrostem dawała Ci, coraz więcej wolności ten wykład jest dla Ciebie. Na przykładzie naszej firmy (adsfox) omówimy:  narzędzia do tworzenia procedur narzędzia do zarządzania firmą  narzędzia przydatne w rekrutacji odpowiednich pracowników narzędzia  przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów Jakie są aspekty na które zwracać uwagę w reklamie online narzędzia do mierzenia kampanii reklamowych i raportowania działań marketingowych narzędzia do testów A/B

      mniej
    • - Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki szczegóły

      Wszystko zaczęło się od internetowej #pasta “Łukasz, weź Ty idź z tymi żelkami gdzieś indziej, bo tu się pracować nie da” Więcej kwasu, kubki smakowe klientów wytrzymają Weźcie no nam też tego bezlingera zainstalujcie 3000 pozytywnych ocen, 0 negatywów na Allegro - da się? Da się Biedronka Anyżowe żelki Yasecure Jasekure Ja se kurę niosę? Gucio bije żaby

      mniej
    Więcej
  • Biznes Camp 2023

    • - Jak sprawić, by Twój profil na LInked In pracował na Ciebie 24/7
    • - Budowanie oraz układanie relacji z wspólnikami oraz inwestorami
    • - Jak przygotować skuteczną ofertę na rynek skandynawski? szczegóły

      Wprowadzenie Przywitanie i wprowadzenie do tematu. Przedstawienie celów i struktury warsztatu. Część teoretyczna: Zrozumienie rynku skandynawskiego Omówienie specyfiki rynku skandynawskiego: wartości, kultury, stylu biznesu. Przedstawienie najpopularniejszych sektorów i trendów biznesowych. Ćwiczenie: Analiza SWOT Przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia: analiza SWOT w kontekście wprowadzenia swojego produktu/usługi na rynek skandynawski. Podzielenie uczestników na grupy i omówienie wyników. Część teoretyczna: Kluczowe elementy skutecznej oferty Omówienie kluczowych elementów skutecznej oferty na rynek skandynawski. Przykłady udanych ofert na rynek skandynawski. Ćwiczenie: Tworzenie oferty Podzielenie uczestników na grupy i przeprowadzenie ćwiczenia: tworzenie oferty na wybrany produkt/usługę. Prezentacja i omówienie wyników. Dyskusja i podsumowanie Omówienie wniosków z warsztatu, odpowiedzi na pytania i wymiana spostrzeżeń. Podsumowanie głównych punktów do zapamiętania.

      mniej
    • - Warsztaty Publicznego Przemawiania
    Więcej
    • - Nieruchomości
    • - Strategia Social Media szczegóły

      Jak zarządzać SM i nie zwariować, wyboru kanałów, jak i co publikować by chcieli kupować.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    Więcej
    Więcej
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
    Więcej
  • SL Zarządzannie 20/21 - sesja poprawkowa - II termin / Egzamin Końcowy II termin

    Hotel Tobaco
    ul. Mikołaja Kopernika 64
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- październik 2023

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    • - Plan finansowy jako element biznesplanu firmy.
      Wykładowca nieznany
    • - Analiza przepływów finansowych w firmie oraz planowanie przychodów i kosztów.
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Geologiczna
    ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa
    • - "Strategia taktyczna - Video Ścieżki Zakupowe". szczegóły

      Agenda szkolenia: I - Video Ścieżki Zakupowe - narzędzie przyszłości dla przewagi konkurencyjnej II - Strategia taktyczna - najkrótsza droga do celu III - Modele narracji - jak mówić by chcieli kupować IV - Dobór treści pod cel - jak siać propagandę najmniejszym nakładem pracy V - Jak zacząć przewodnik krok po kroku - narzędzia, oprogramowanie, nagrania, montaż. VI - Performance marketing - jak monetyzować wyświetlenia video

      mniej
    • - „ Jak wykorzystując sprzedaż przez telefon, uchronić swoją firmę przed skutkami kryzysu?” szczegóły

      W trakcie warsztatów, dowiesz się: - Na jakim etapie lejka sprzedażowego, warto wykorzystywać w swojej firmie telemarketing. - Jakie działania można i warto realizować przez telefon. - Poznasz strukturę skutecznej rozmowy telefonicznej w segmencie b2b. - Dowiesz się jak skutecznie obsługiwać leady, aby zamienić je w płacących Klientów.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Nieruchomości od Syndyka szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • - Biznesowy Networking z nową grupą
    • - Od pomysłu do realizacji - bez bankructwa i frustracji szczegóły

      Jak zaplanować budowanie firmy aby mieć możliwie największą szansę na powodzenie.

      mniej
    • - Jak odpowiednio wycenić produkt/usługę na przykładzie Biura Dla Miśa szczegóły

      W trackie wykładu omówimy sobie różne podejścia do wyceny produktów/usług. Zastanowimy się czy i ew. jak porównywać się z konkurencją, a jeśli nie do konkurencji, to do kogo? Pomyślimy o wycenie zupełnie nowych produktów, które nie istnieją jeszcze na rynku. Pokażę, jak proces myślowy dot. ustalania cen przebiega w mojej firmie

      mniej
    • - Inwestowanie w nieruchomości dla poczatkujących szczegóły

      Jakie są możliwości inwestowania w nieruchomości? Jak zacząć bez pieniędzy i doświadczenia? Szanse i ryzyka poszczególnych rodzajów inwestycji na rynku nieruchomości.

      mniej
    Więcej
    • - Temat już wkrótce!
    • - Jaka forma prawna prowadzenia biznesu jest dla Ciebie najlepsza? Co - poza podatkami - powinno przesądzać o jej wyborze? szczegóły

      Wybór formy prawnej prowadzenia biznesu to jedna z podstawowych decyzji początkującego przedsiębiorcy. Można ją zmieniać także już w trakcie prowadzenia firmy - adekwatnie do jej rozwoju, składu wspólników oraz uwarunkowań zewnętrznych - także prawnych czy podatkowych. Doświadczenie uczy, że jednym z podstawowych kryteriów doboru jest właśnie wysokość podatków i składek na ubezpieczenia społeczne. To ważna, lecz nie jedyna wskazówka, która przesądza o trafności decyzji. Podczas wykładu dowiesz się, jakie inne kwestie powinny wpłynąć na ten istotny wybór. Omówimy wszystkie podstawowe formy prawne: od jednoosobowej działalności gospodarczej, przez spółkę cywilną, po najważniejsze spółki prawa handlowego. Dowiesz się, jakie wady i zalety mają poszczególne rozwiązana przy prowadzeniu biznesu solo i wraz ze wspólnikami. Opowiem, jak wygląda ryzyko i odpowiedzialność majątkiem osobistym, jakie inne istotne aspekty powinny zostać wzięte pod uwagę na etapie zakładania firmy - tj. dlaczego poza umową spółki przydać się może intercyza, testament i ubezpieczenie na życie. Nie zwracają na to uwagi w większości przypadków ani biura rachunkowe, ani kancelarie prawne obsługujące przedsiębiorców. Po wysłuchaniu wykładu będziesz miał większą wiedzę i świadomość, jak ułożyć własną firmę i relacje ze wspólnikami, aby spać spokojnie i zająć się biznesem, a nie gaszeniem pożarów prawnych.

      mniej
    • - O tym, jak nie popełniać 10 psychologicznych błędów, które niszczą firmę i przedsiębiorców
    • - Temat już wkrótce!
    Więcej
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    • - Organizacja księgowości wewnętrznej i współpracy z zewnętrzną księgowością.
      Wykładowca nieznany
    • - Finansowe sygnały ostrzegawcze zagrożeń w firmie
      Wykładowca nieznany
    • - Budowanie strategii podatkowych
      Wykładowca nieznany
    • - Optymalizacje podatkowe w małej firmie.
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      skoro przez rok będziemy razem pracować, powinniśmy się najpierw poznać :) każdy opowiada krótko o sobie, swojej firmie oraz celach biznesowych na najbliższy rok

      mniej
    • - Audytowanie firmy- wstęp szczegóły

      Wstęp do założeń i celów całego rocznego programu oraz omówienie podstawowych zagadnień- czym jest audyt, po co się tego uczymy, jak pracują audytorzy, czym różnią się audyty zewnętrzne od wewnętrznych itp.

      mniej
    • - Rynek, model biznesowy i strategia
    Więcej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Geologiczna
    ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa
    • - " Jak zaprojektować skuteczny plan marketingowy w 12 krokach? " szczegóły

      Weź udział w warsztacie, aby zbudować skuteczny plan marketingowy, który generuje sprzedaż. Dowiesz się, jak dopasować plan działań online do profilu firmy, przeanalizujesz oraz czy docierasz do właściwych grup klientów i poznasz przykłady kampanii, które przyniosły konkretne wyniki. Warsztaty będą miały wymiar praktyczny, a ćwiczenia będą realizowane na podstawie realnych biznesów uczestników. Korzyści z uczestnictwa: Poznasz różne plany marketingowe, w zależności od rodzaju biznesu (e-commerce, B2B, marka osobista). Ustalisz, kto tak naprawdę jest Twoim klientem i zweryfikujesz, czy Twój produkt / usługa jest dopasowana do jego potrzeb (product market fit). Poznasz konkretne przykłady efektywnych kampanii dla biznesów prosto z polskiego rynku (lejki marketingowo-sprzedażowe). Otrzymasz praktyczne narzędzia i wskazówki do pracy nad swoim planem marketingowym. Wyjdziesz z gotowym planem działania

      mniej
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • - Analiza potencjału nieruchomości i tworzenie produktów inwestycyjnych oraz deweloperskich. Sprzedaż i marketing produktów deweloperskich
    • - Współpraca z podwykonawcami inwestycji deweloperskiej - jak szukać, weryfikować i kontraktować. Relacje urzędowe - nie tylko dokumenty mają znaczenie
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • - Odczytywania zachowań i intencji klientów szczegóły

      Uczestnicy poznają mechanizmy powodujące konkretne rekacje klientów, nauczą się przewidywać zachowania klientów i zapobiegać sytuacjom konfliktowym. Wykład pozwoli uczestnikom zminimalizować ryzyko błędów i związanych z nimi konsekwencjami, a także nauczy jak skutecznie zarządzać sobą w otoczeniu biznesowym.

      mniej
    • - Biznesowy Networking
    • - Etat czy własna firma - czy 90% przedsiębiorstw upada? szczegóły

      Dane są różne. Zajmujący się wierzytelnościami Euler Hermes podaje, że w pierwszym roku od rozpoczęcia działalności upada 30% przedsiębiorstw. Po 5-ciu latach jest to już 70% (z tego 90% tzw. startup-ów). Zakłada się, że "przeżyje" co 5-te nowo otwarte przedsiębiorstwo. Czy taki stan rzeczy powinien odstraszać nas od prowadzenia biznesu ? Czy przedstawiana w szkole jako marzenie każdego obywatela praca etatowa daje gwarancję stabilności i bezpieczeństwa ? dlaczego w takim razie tyle przedsiębiorstw powstaje ? Czy realne procesy da się poprawnie opisać za pomocą statystyk ? O problemach wyboru etat czy własna firma opowie ze swojego 30-to letniego doświadczenia w pracy z setkami klientów doradca podatkowy Robert Okulski.

      mniej
    Więcej
    • - Otworzyłem firmę i co dalej - pierwsze kroki w kierunku zdobycia klientów szczegóły

      Ludzie rozumieją marketing ale nie wiedzą jak się za niego zabrać, mylą pojęcia, nie rozumieją kanałów komunikacji i sensu. Zebrałbym wszystkie sposoby na promocję firmy, posegregował bym te sposoby dzieląc je na: - stopnie zaawansowania, - koszt - trudność wdrożenia. Pokazałbym im jak samodzielnie te rzeczy mogą wdrożyć - w myśl zasady I'm marketing. I jak wykorzystać AI w marketingu.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    • - Temat już wkrótce!
      Wykładowca nieznany
    Więcej
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Wierzytelności hipoteczne w praktyce - case study szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków po przeprowadzeniu audytu cząstkowego (rynek, model biznesowy i strategia)

      mniej
    • - Audyt marketingowy i wizerunkowy firmy
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    • - Analiza form prowadzenia działalności - wady i zalety poszczególnych opcji.
      Wykładowca nieznany
    • - Analiza zabezpieczeń prawnych działalności; struktury właścicielskiej firmy oraz wewnętrznych dokumentów.
      Wykładowca nieznany
    • - Aktualności prawne - niezbędnik przedsiębiorcy
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Geologiczna
    ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    • - Formowanie strategii finansowej i controlling finansowy
      Wykładowca nieznany
    • - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i ekonomika działalności - finanse dla niefinansistów
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków z przeprowadzonych po ostatnich zajęciach audytów

      mniej
    • - Audyt finansowy firmy
    • - Audyt finansowy firmy
      Wykładowca nieznany
    • - Audyt finansowy firmy
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Due diligence szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
    • - Rola pośrednika w sprzedaży i najmie nieruchomości
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Geologiczna
    ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • - Mindset: Automatyzacja szczegóły

      Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Mindset: Jak podchodzić do automatyzacji w firmie, żeby dała firmie przewagę. Procesy to podstawa. Jak je tworzyć? Kilka prostych i skutecznych sposób na szukanie automatyzacji w firmie. Mindset: Problemy są po to, żeby je automatyzować i robić z nich przewagę konkurencyjną, a formularze, aby je autouzupełniać. Napaleni na AI, jak kornik na szafę - czyli o tym gdzie tak na prawdę możemy wykorzystać AI w naszej firmie. Mindset: Myśl więcej, wykonuj mniej. Nie zapętlaj się. Czyli ciągłe zmiany i ulepszanie procesów. 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Jak podchodzić do automatyzacji, aby dawała realne korzyści. Jak budować przewagę konkurencyjną i marketingową za pomocą nowych technologii. Jak budować procesy. Które automatyzacje dają najwięcej. Co automatyzować i gdzie wykorzystać AI. 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Aktualnie problemem jest to, że większość ludzi: - nie wie, co może automatyzować w firmie - od czego zacząć automatyzacje Uczestnicy dowiedzą się więc, co mogą i powinni automatyzować w swojej firmie, jak szukać kolejnych automatyzacji (tych wartościowych) i jak to wygląda w praktyce.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    • - Temat już wkrótce!
    • - Jak OPTYMALNIE wdrażać produkty? szczegóły

      W czasie wykładu omówię optymalne i nieoptymalne ścieżki wdrażania produktów. Opowiem też w wielkim skrócie o możliwych sposobach zabezpieczania produktów (np. patenty, znaki towarowe) i kiedy najlepiej decydować się na dany rodzaj ochrony. Omówię też prawdziwe historie wdrożeń jakie przeprowadziliśmy z naszymi klientami / partnerami m.in. dla produktów w branży budowlanej, turystycznej i beauty. Uczestnicy wykładu zdobędą wiedzę o tym jaki jest optymalny scenariusz realizacji produktu, zwłaszcza jakie kroki wykonać przed opracowywaniem prototypu, co może pozwolić uniknąć realizacji "nietrafionych" (nierentownych) projektów.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    Więcej
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • - Jak budować kapitał na flipach szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
    • - Negocjacje w sprzedaży nieruchomości szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Geologiczna
    ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    • - Kredyty, pożyczki - jak nie dać się oszukać ?
      Wykładowca nieznany
    • - Źródła pozyskiwania funduszy zewnętrznych
      Wykładowca nieznany
    • - Organizacja procesu zarządzania należnościami w firmie.
      Wykładowca nieznany
    • - Jak przeprowadzić audyty finansowe i podatkowe ?
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowania wniosków z przeprowadzonego w firmie audytu finansowego

      mniej
    • - Audyt operacyjny firmy wg Teorii Ograniczeń
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- marzec 2024

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków z przeprowadzonych po poprzednich zajęciach audytów

      mniej
    • - Audyt struktur personalnych firmy
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków po przeprowadzonych audytach

      mniej
    • - Audyt prawny firmy
    • - Analiza benchmarkingowa firmy na tle konkurencji
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Psychologia w Biznesie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków po przeprowadzonych audytach

      mniej
    • - Podsumowanie i audyt sprzedażowy firmy
    • - dodatkowe tematy zaproponowane przez grupę, podsumowanie rocznej pracy
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2024

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany