Co nas czeka

Kalendarz ASBIRO

  • SL Zarządzanie 21/22 - sesja poprawkowa - termin III

    • - III TERMIN - SESJA POPRAWKOWA szczegóły

      finanse przedsiębiorstw (test- egzamin Systemy Informatyczne w zarządzaniu (test zaliczenie) Zarządzanie procesowe (zaliczenie -test)

      mniej
  • SL Zarządzanie 22/23

    Zajęcia: Mikołaja Kopernika 64, 90-553 (07-08.10.2023)
    Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)
    Więcej
    • Sala Hilton

    • - Wykład Inauguracyjny
    • - Wykład Inauguracyjny
    • - Wykład Inauguracyjny
      Wykładowca nieznany
    Więcej
  • SL Zarządzanie 23/24

    Zajęcia: Mikołaja Kopernika 64, 90-553 (07.10.2023) - SALA SREBRNA I ZIELONA
    Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)
    • ZIELONA - I & II GRUPA (A-Ź)

    • - Zbieranie dokumentów od studentów szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    • SREBRNA - I & II (A-Ź)

    • - BHP i ergonomia szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    • SREBRNA - I GRUPA (A-M)

    • - Podstawy zarządzania szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    • - Filozofia społeczna szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    • ZIELONA - II GRUPA (N-Ź)

    • - Filozofia społeczna szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    • - Podstawy zarządzania szczegóły

      Adres zajęć :Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź.

      mniej
    Więcej
    • SALA HILTON - I & II GRUPA (A-Ź)

    • - Wykład Inauguracyjny szczegóły

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    • - Wykład Inauguracyjny szczegóły

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    • - Wykład Inauguracyjny szczegóły
      Wykładowca nieznany

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    • - Spotkanie organizacyjne szczegóły

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    • - BHP i ergonomia szczegóły

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    • - Język angielski szczegóły

      Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29 (08.10.2023)

      mniej
    Więcej
  • SL Zarządzanie 21/22

    07-08.10 (Zajęcia) Hotel Tobaco ul. Mikołaja Kopernika 64, Łódź SALA ZŁOTA
    08.10 Inauguracja Hotel Hilton ul. Łąkowa 29
    • TOBACO SALA ZŁOTA- WSZYSCY

    • - Spotkanie organizacyjne szczegóły

      Hotel Tobaco sala złota

      mniej
    • - Projekt Specjalizacyjny II - Nowe technologie szczegóły

      ćwiczenia- sala złota

      mniej
    • GRUPA I TOBACO-SALA ZŁOTA

    • - Źródła finansowania MŚP szczegóły

      ćwiczenia- sala złota

      mniej
    • - Strategie rozwoju MŚP szczegóły

      ćwiczenia-sala złota

      mniej
    • GRUPA II TOBACO-SALA ZŁOTA

    • - Strategie rozwoju MŚP szczegóły

      ćwiczenia-sala złota

      mniej
    • - Źródła finansowania MŚP szczegóły

      ćwiczenia-sala złota

      mniej
    • KOŁA/KONSULTACJE

    • - Projekt Specjalizacyjny II - Nowe technologie szczegóły

      Konsultacje

      mniej
    • - Źródła finansowania MŚP szczegóły

      Konsultacje

      mniej
    • - Strategie rozwoju MŚP szczegóły

      konsultacje

      mniej
    Więcej
    • INAUGURACJA-HILTON

    • - Wykład Inauguracyjny szczegóły

      Hotel Hilton

      mniej
    • Inauguracja

    • - Wykład Inauguracyjny szczegóły

      Hotel Hilton

      mniej
    • GRUPA I TOBACO-SALA ZŁOTA

    • - Przywództwo w organizacji szczegóły

      ćwiczenia - sala złota Hotel Tobaco

      mniej
    • - Przywództwo w organizacji szczegóły

      ćwiczenia - sala złota Hotel Tobaco

      mniej
    • GRUPA II TOBACO-SALA ZŁOTA

    • - Przywództwo w organizacji szczegóły

      ćwiczenia - sala złota Hotel Tobaco

      mniej
    • - Przywództwo w organizacji szczegóły

      ćwiczenia - sala złota Hotel Tobaco

      mniej
    • KOŁA/KONSULTACJE

    • - Przywództwo w organizacji szczegóły

      konsultacje

      mniej
    Więcej
  • SL Zarządzanie 22/23 (Specjalizacja: Zarządzanie przedsiębiorstwem)

    Hotel Tobaco - Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź
    • Żółta

    • - Metody i techniki zarządzania szczegóły

      Specjalizacja: Zarzadzanie Przedsiębiorstwem

      mniej
  • SL Zarządzanie 22/23 (Specjalizacja: Sprzedaż i negocjacje w biznesie)

    Hotel Tobaco - Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź
    • Srebrna

    • - Metody i Techniki Sprzedaży szczegóły

      Specjalizacja: Sprzedaż i Negocjacje W Biznesie

      mniej
  • Seminarium ASBIRO- październik 2023

    • Sobota

    • - Uroczyste rozpoczęcie
    • - Porażki są jak szczepionki – o wzlotach i upadkach w biznesie szczegóły

      Opis: 70% decyzji, które podejmujemy jest zła. Bardzo często złe decyzje i doświadczenia z nimi związane, wpływają na to, jak układa się nasze życie prywatne i zawodowe. W biznesie złe decyzje szczególnie wpływają na to, czy odniesiemy sukces. Często zapominamy o tym, ze porażkami nie można załamywać się, a wyciągać z nich wnioski i podążać dalej. Dajemy się ponieść naszym słabością i boimy się myśleć racjonalnie. Jak wyciągać wszystko, co najlepsze z porażek i przekuć to w początek czegoś dobrego? Jak wygląda cykl powodzenia? O tym porozmawiamy wspólnie!

      mniej
    • - Sztuka wojny by adwokat Niecikowska – czyli jak wygrać bitwę w sądzie zanim w ogóle się rozpocznie szczegóły

      Cytując klasyka Sun Tzu „Wojna nie polega na tym, aby oczekiwać, iż wróg się nie zjawi, ale na tym, aby go odpowiednio przyjąć”. W oparciu o swoje 16 letnie doświadczenie procesowe, w ponad 300 spraw spornych, adwokat Anna Niecikowska podpowie, jak mądrze negocjować i współpracować, by w razie konfliktu mieć mocne dowody i niezbite argumenty, które ułatwią wygraną w sądzie. „Wojna nie polega też na tym, aby oczekiwać, że wróg nie zaatakuje, ale na tym, aby uniemożliwić mu ten atak.” Podczas Jej wystąpienia dowiecie się też jak dobrze przygotowana umowa i klauzule w niej zawarte mogą zapobiec sporom albo zakończyć je zanim w ogóle się rozpoczną.

      mniej
    • - Biznes na YouTube - jak zarabiają Twórcy i jak może zarobić Twoja firma szczegóły

      W trakcie swojego wystąpienia Wojciech Siryk omówi działalność na YT z dwóch perspektyw, tzn. jak zarabiają osoby, które prowadzą własne kanały oraz jak ten serwis wykorzystują przedsiębiorcy. Wykład będzie zawierał zarówno elementy teoretyczne, jak i praktyczne. Prelegent z pewnością przekaże cenne wskazówki oraz przestrzeże przed najczęściej popełnianymi błędami związanymi z aktywnością publiczną.

      mniej
    • - Zarządzanie operacyjne - cykliczność i konsekwencja w Twoim standardzie szczegóły

      Wykład traktuje o narzędziach wspierających przedsiębiorcę w działaniach na poziomie operacyjnym. Opracowanie i konsekwentne wdrażanie standardów procesowych dla firmy. Cztery fundamentalne czynniki budujące efektywny system zarządzania: • Struktura organizacyjna • Mapa procesów • Zakresy obowiązków dla wszystkich pracowników • Procedury systemowe Ostatnim czynnikiem jest wdrożenie z dużą dozą determinacji, cykliczności i konsekwencji.

      mniej
    • - Jak wyciągnąć najwięcej z doby?
    • - Rozdanie dyplomów szczegóły

      Absolwenci! Dziś jest dzień, który oznacza wiele dla was i dla nas. Jest to czas, aby świętować wasze ogromne osiągnięcia i trud pracy, jaki włożyliście w swoją edukację na Uczelni Asbiro. Dla nas wasze dyplomy to dowód waszej wyjątkowej determinacji, pasji i zdolności do nauki. Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią waszej drogi i pomóc w waszym rozwoju, jednocześnie mamy nadzieję, że zostaniecie z nami jeszcze jak najdłużej. Życzymy wam wszystkim ogromnej pomyślności i sukcesów w waszych dalszych wysiłkach. Gratulujemy! Szczęśliwego Rozdania Dyplomów!

      mniej
    Więcej
    • Niedziela sala 1

    • - Panel dyskusyjny ,,Poniosłem porażkę i co dalej?"
    • - Sprzedaż naturalna szczegóły

      Naucz się zadawać pytania, aktywnie słuchać i budować słowem obrazy. To niweluje dystans między sprzedawcą a klientem i jest jednym z wyznaczników sprzedaży naturalnej. Stosuj dekalog komunikacji, kieruj się uważnością. Zadawaj sobie pytanie: czyje problemy rozwiązujesz, będąc profesjonalnym sprzedawcą? Dbaj, by klient po rozmowie z Tobą czuł się lepiej, niż przed nią. Kieruj się zawsze zasadą win-win.

      mniej
    • - Jak się nie wywalić na prawie autorskim w Internecie szczegóły

      Może chcesz dowiedzieć się, czy Twój internetowy biznes działa zgodnie z przepisami? Nie wiesz, jakich materiałów możesz legalnie używać do promocji? Pomówimy o granicach nawiązań, memach, wizerunku itp.

      mniej
    • - Czego nie napisze Ci ChatGTP (ani żadna inna SI) by zdobyć więcej klientów, a Ty możesz łatwiej niż myślisz? szczegóły

      To prawda, że coraz mniej osób chce czytać teksty. Kiedy jednak zrozumiesz, czego naprawdę chcą klienci, bardzo szybko możesz stać się mistrzem komunikacji sprzedażowej tekstami. Twoje jedno zdanie stanie się więcej warte niż 1000 obrazów.

      mniej
    • - Wprowadzenie do praktyki zarządzania poprzez Teorię Ograniczeń
    • Niedziela sala 2

    • - Panel dyskusyjny ,,Początki w biznesie"
    • - Cash is the king - jak płynność rujnuje genialne biznesy szczegóły

      Płynność finansowa: z jednej strony dlaczego często tak trudno uchwycić, Jakie błędy w płynności robią firmy handlowe, usługowe i produkcyjne, Jakie są konsekwencje złej polityki płynności i czy firma, która osiąga straty może funkcjonować - jeżeli tak to ile?

      mniej
    • - Lost in ignorance: the role of businessmen in economic alphabetization szczegóły

      Economic illiteracy is one of the main causes for the proliferations of doctrines and ideas that are opposed to free market institutions and prosperity. Businessmen have a crucial role to play in making sure that a basic understanding of economic principles is widespread in society. Without entrepreneurs committing to promote sound economic doctrines, it is unlikely that large groups of the population will tsupport rational economic policies and ideas.

      mniej
    • - Inwestowanie w nieruchomości w Hiszpanii - fakty i mity szczegóły

      Podczas tej krótkiego wystąpienia przedstawię Wam Hiszpanię jako różnorodny kraj- kulturowo, architektonicznie, językowo, geograficznie i klimatycznie duży kraj idealny do inwestowania i życia! Opowiem o zagrożeniach w inwestowaniu w Hiszpanii i o tym co Cię może niemiło zaskoczyć! Zwrócę uwagę na biurokrację, funkcjonowanie sektora bankowego, podatki. Pokażę różnorodność cenową nieruchomości na Costa Blanca z uwzględnieniem topografii terenu! Obalę mity i wskażę fakty o inwestycjach w Hiszpanii. Całość zakończymy serią Q&A oraz burzliwą dyskusją, bo zapewne padnie pytanie o „okupas”, „okupados”. Adiós

      mniej
    • -
      Wykładowca nieznany
    Więcej
  • SL Zarządzanie 21/22- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - "Strategia taktyczna - Video Ścieżki Zakupowe". szczegóły

      Agenda szkolenia: I - Video Ścieżki Zakupowe - narzędzie przyszłości dla przewagi konkurencyjnej II - Strategia taktyczna - najkrótsza droga do celu III - Modele narracji - jak mówić by chcieli kupować IV - Dobór treści pod cel - jak siać propagandę najmniejszym nakładem pracy V - Jak zacząć przewodnik krok po kroku - narzędzia, oprogramowanie, nagrania, montaż. VI - Performance marketing - jak monetyzować wyświetlenia video

      mniej
    • - „ Jak wykorzystując sprzedaż przez telefon, uchronić swoją firmę przed skutkami kryzysu?” szczegóły

      W trakcie warsztatów, dowiesz się: - Na jakim etapie lejka sprzedażowego, warto wykorzystywać w swojej firmie telemarketing. - Jakie działania można i warto realizować przez telefon. - Poznasz strukturę skutecznej rozmowy telefonicznej w segmencie b2b. - Dowiesz się jak skutecznie obsługiwać leady, aby zamienić je w płacących Klientów.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Planuj na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze
    • - Wybrane elementy na etapie due diligence przed zakupem nieruchomości. WYKŁAD NIENAGRYWANY szczegóły

      Agenda: · linia zabudowy · linia rozgraniczająca pasa drogowego · linie rozgraniczające obszary o różnym przeznaczeniu · odległości od linii energetycznych · wysokość budynku · powierzchnia zabudowy · ilość kondygnacji · PUM · GLA · wskaźnik intensywność zabudowy · powierzchnia biologicznie czynna · miejsca postojowe · wyłączenie gruntu z produkcji leśnej

      mniej
    • - Nieruchomości od Syndyka. WYKŁAD NAGRYWANY szczegóły

      Kto to jest Syndyk i jaka jest jego rola Jak wygląda postępowanie egzekucyjne, krok po kroku Gdzie kiedy szukać okazji na wykup nieruchomości od Syndyka Kto może się starć o wykup nieruchomości, jakie trzeba spełnić warunki Co to jest wadium Jakie są i jak działają ustawy postepowania egzekucyjnego

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Plan finansowy jako element biznesplanu firmy.
    • - Finanse pod kontrolą - jak efektywnie zarządzać środkami w firmie ?
    • - Optymalizacja kosztów w firmie
  • SL Zarządzanie 21/22

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • - Biznesowy Networking z nową grupą
    • - Od pomysłu do realizacji - bez bankructwa i frustracji szczegóły

      Jak zaplanować budowanie firmy aby mieć możliwie największą szansę na powodzenie.

      mniej
    • - Jak odpowiednio wycenić produkt/usługę na przykładzie Biura Dla Miśa szczegóły

      W trackie wykładu omówimy sobie różne podejścia do wyceny produktów/usług. Zastanowimy się czy i ew. jak porównywać się z konkurencją, a jeśli nie do konkurencji, to do kogo? Pomyślimy o wycenie zupełnie nowych produktów, które nie istnieją jeszcze na rynku. Pokażę, jak proces myślowy dot. ustalania cen przebiega w mojej firmie

      mniej
    • - Inwestowanie w nieruchomości dla poczatkujących szczegóły

      Jakie są możliwości inwestowania w nieruchomości? Jak zacząć bez pieniędzy i doświadczenia? Szanse i ryzyka poszczególnych rodzajów inwestycji na rynku nieruchomości.

      mniej
    Więcej
    • - Znajdź swoje miejsce na rynku nieruchomości: poznaj możliwości, które czekają na ciebie w tym ekscytującym sektorze
    • - Jaka forma prawna prowadzenia biznesu jest dla Ciebie najlepsza? Co - poza podatkami - powinno przesądzać o jej wyborze? szczegóły

      Wybór formy prawnej prowadzenia biznesu to jedna z podstawowych decyzji początkującego przedsiębiorcy. Można ją zmieniać także już w trakcie prowadzenia firmy - adekwatnie do jej rozwoju, składu wspólników oraz uwarunkowań zewnętrznych - także prawnych czy podatkowych. Doświadczenie uczy, że jednym z podstawowych kryteriów doboru jest właśnie wysokość podatków i składek na ubezpieczenia społeczne. To ważna, lecz nie jedyna wskazówka, która przesądza o trafności decyzji. Podczas wykładu dowiesz się, jakie inne kwestie powinny wpłynąć na ten istotny wybór. Omówimy wszystkie podstawowe formy prawne: od jednoosobowej działalności gospodarczej, przez spółkę cywilną, po najważniejsze spółki prawa handlowego. Dowiesz się, jakie wady i zalety mają poszczególne rozwiązana przy prowadzeniu biznesu solo i wraz ze wspólnikami. Opowiem, jak wygląda ryzyko i odpowiedzialność majątkiem osobistym, jakie inne istotne aspekty powinny zostać wzięte pod uwagę na etapie zakładania firmy - tj. dlaczego poza umową spółki przydać się może intercyza, testament i ubezpieczenie na życie. Nie zwracają na to uwagi w większości przypadków ani biura rachunkowe, ani kancelarie prawne obsługujące przedsiębiorców. Po wysłuchaniu wykładu będziesz miał większą wiedzę i świadomość, jak ułożyć własną firmę i relacje ze wspólnikami, aby spać spokojnie i zająć się biznesem, a nie gaszeniem pożarów prawnych.

      mniej
    • - O tym, jak nie popełniać 10 psychologicznych błędów, które niszczą firmę i przedsiębiorców
    • - Jak przetrwać w przedsiębiorczości i odnieść planowane efekty szczegóły

      1. Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Między innymi: Moja historia od położenia 5 pierwszych firm do fajnych wyników w kolejnych 2 biznesach Budowa firmy od zera Ile dać sobie czasu na rozwijanie biznesu. Czy rezygnować? Czy jest jakaś magiczna różdżka, która przesuwa nas od 0 zł przychodu do miliona przychodu? Skąd wziąć kasę na założenie biznesu Czy rezygnować z etatu zakładając biznes Nie czy mieć, ale jak znaleźć mentora 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Między innymi: Odpowiedź na pytanie co jest Twoją motywacją do zakładania biznesu Rozwinięcie biznesu od pomysłu do monetyzacji Skalowanie firmy Typy przedsiębiorców i ich szanse na sukces Gdzie popełniamy błędy i kiedy Dlaczego 95% tak wielu przedsiębiorców upada? 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Analogicznie do poruszanych punktów + Dodatkowo przedstawię 20 punktów które mnie stresowały jako 19 letniego przedsiębiorcę, a jak patrzę na pewne rzeczy z punktu 30 letniego przedsiębiorcy

      mniej
    Więcej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Analiza potencjału nieruchomości i tworzenie produktów inwestycyjnych oraz deweloperskich. Sprzedaż i marketing produktów deweloperskich WYKŁAD NAGRYWANY
    • - Współpraca z podwykonawcami inwestycji deweloperskiej - jak szukać, weryfikować i kontraktować. Relacje urzędowe - nie tylko dokumenty mają znaczenie WYKŁAD CZĘŚCIOWO NAGRYWANY
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - " Jak zaprojektować skuteczny plan marketingowy w 12 krokach? " szczegóły

      Weź udział w warsztacie, aby zbudować skuteczny plan marketingowy, który generuje sprzedaż. Dowiesz się, jak dopasować plan działań online do profilu firmy, przeanalizujesz oraz czy docierasz do właściwych grup klientów i poznasz przykłady kampanii, które przyniosły konkretne wyniki. Warsztaty będą miały wymiar praktyczny, a ćwiczenia będą realizowane na podstawie realnych biznesów uczestników. Korzyści z uczestnictwa: Poznasz różne plany marketingowe, w zależności od rodzaju biznesu (e-commerce, B2B, marka osobista). Ustalisz, kto tak naprawdę jest Twoim klientem i zweryfikujesz, czy Twój produkt / usługa jest dopasowana do jego potrzeb (product market fit). Poznasz konkretne przykłady efektywnych kampanii dla biznesów prosto z polskiego rynku (lejki marketingowo-sprzedażowe). Otrzymasz praktyczne narzędzia i wskazówki do pracy nad swoim planem marketingowym. Wyjdziesz z gotowym planem działania

      mniej
    • - " Jak zaprojektować skuteczny plan marketingowy w 12 krokach? " szczegóły

      Weź udział w warsztacie, aby zbudować skuteczny plan marketingowy, który generuje sprzedaż. Dowiesz się, jak dopasować plan działań online do profilu firmy, przeanalizujesz oraz czy docierasz do właściwych grup klientów i poznasz przykłady kampanii, które przyniosły konkretne wyniki. Warsztaty będą miały wymiar praktyczny, a ćwiczenia będą realizowane na podstawie realnych biznesów uczestników. Korzyści z uczestnictwa: Poznasz różne plany marketingowe, w zależności od rodzaju biznesu (e-commerce, B2B, marka osobista). Ustalisz, kto tak naprawdę jest Twoim klientem i zweryfikujesz, czy Twój produkt / usługa jest dopasowana do jego potrzeb (product market fit). Poznasz konkretne przykłady efektywnych kampanii dla biznesów prosto z polskiego rynku (lejki marketingowo-sprzedażowe). Otrzymasz praktyczne narzędzia i wskazówki do pracy nad swoim planem marketingowym. Wyjdziesz z gotowym planem działania.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Prowadzenie działalności gospodarczej - jak nie pójść za kratki płacąc podatki ?
    • - Błędy księgowej, błędy kontrahenta, błędy pracownika... Jak uchronić się przed sankcjami?
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      skoro przez rok będziemy razem pracować, powinniśmy się najpierw poznać :) każdy opowiada krótko o sobie, swojej firmie oraz celach biznesowych na najbliższy rok

      mniej
    • - Audytowanie firmy- wstęp szczegóły

      Wstęp do założeń i celów całego rocznego programu oraz omówienie podstawowych zagadnień- czym jest audyt, po co się tego uczymy, jak pracują audytorzy, czym różnią się audyty zewnętrzne od wewnętrznych itp.

      mniej
    • - Rynek, model biznesowy i strategia
    Więcej
  • Psychologia w Biznesie

    • - Przywództwo i samoprzywództwo - gra miejska
  • SL Zarządzanie 21/22- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    • - Odczytywania zachowań i intencji klientów szczegóły

      Uczestnicy poznają mechanizmy powodujące konkretne rekacje klientów, nauczą się przewidywać zachowania klientów i zapobiegać sytuacjom konfliktowym. Wykład pozwoli uczestnikom zminimalizować ryzyko błędów i związanych z nimi konsekwencjami, a także nauczy jak skutecznie zarządzać sobą w otoczeniu biznesowym.

      mniej
    • - Biznesowy Networking
    • - Etat czy własna firma - czy 90% przedsiębiorstw upada? szczegóły

      Dane są różne. Zajmujący się wierzytelnościami Euler Hermes podaje, że w pierwszym roku od rozpoczęcia działalności upada 30% przedsiębiorstw. Po 5-ciu latach jest to już 70% (z tego 90% tzw. startup-ów). Zakłada się, że "przeżyje" co 5-te nowo otwarte przedsiębiorstwo. Czy taki stan rzeczy powinien odstraszać nas od prowadzenia biznesu ? Czy przedstawiana w szkole jako marzenie każdego obywatela praca etatowa daje gwarancję stabilności i bezpieczeństwa ? dlaczego w takim razie tyle przedsiębiorstw powstaje ? Czy realne procesy da się poprawnie opisać za pomocą statystyk ? O problemach wyboru etat czy własna firma opowie ze swojego 30-to letniego doświadczenia w pracy z setkami klientów doradca podatkowy Robert Okulski.

      mniej
    Więcej
    • - Otworzyłem firmę i co dalej - pierwsze kroki w kierunku zdobycia klientów szczegóły

      Ludzie rozumieją marketing ale nie wiedzą jak się za niego zabrać, mylą pojęcia, nie rozumieją kanałów komunikacji i sensu. Zebrałbym wszystkie sposoby na promocję firmy, posegregował bym te sposoby dzieląc je na: - stopnie zaawansowania, - koszt - trudność wdrożenia. Pokazałbym im jak samodzielnie te rzeczy mogą wdrożyć - w myśl zasady I'm marketing. I jak wykorzystać AI w marketingu.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    • - Biznes to podróż Podróż, w której następują po wielu trudach i momentach wielkiego zwątpienia, wspaniałe chwile dające kopa życiowego. szczegóły

      Ciekawe tematy które można obejrzeć z lotu ptaka jak i/lub zagłębić się w szczegóły. Tworzenie pomysłu biznesowego - czerwony i niebieski ocean. Planowanie strategiczne - pokusy optymizmu. Finanse i zarządzanie budżetem - pułapki Cashflow. Marketing i branding - jak pogodzić cyfry i uczucia - ogień i woda Zarządzanie zasobami ludzkimi - TurboPower z groźbą malkontenctwa Innowacje i adaptacje - pułapka odlotu i prowizorki. Zarządzaniem ryzykiem i odporność biznesu - czarne łabędzie. Mentoring i własna marka - somouwielbienie

      mniej
    Więcej
  • SL Zarządzanie 21/22

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Wierzytelności hipoteczne w praktyce - case study szczegóły

      Będziemy analizować: case study- wierzytelności hipoteczne oraz egzekucja z nieruchomości po stronie dłużnika /to w rzeczywistości czyli case study - obrona nieruchomości ale przed wierzycielem i komornikiem a nie z punktu widzenia komornika

      mniej
    • - Rentonwy najem czyli jak bezpiecznie wynajmować, by nie narazić się na straty finansowe i odpowialność karną. WYKŁAD NIENAGRYWANY szczegóły

      Weryfikacja najemcy - i jego danych Kaucja Sposoby zabezpieczenia płatności czynszu Podwyżka czynszu Wypowiedzenie umowy najmu Eksmisja dzikiego lokatora

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - "Dlaczego dobry wizerunek ma wpływ na wyniki? I jak go zdobyć?" szczegóły

      Z tego wykładu dowiesz się: - Czym jest boss branding i jak wpływa na wizerunek? - W jaki sposób zbudować autentyczną i emocjonalną markę osobistą? - W jaki sposób komunikować się, aby osiągać założone cele? - Jakie strategie budowania marki osobistej w biznesie są dziś najskuteczniejsze?

      mniej
    • - Czy współpraca z influencerami to coś dla mnie? szczegóły

      Omawiane zagadnienia: - Dlaczego Influencer marketing sprzedaje? - Czy Influencer marketing przyda się w każdej firmie? - Jak negocjować z influencerem? - Na co uważać we współpracy z influencerami? - Burza mózgów - warsztatowo omówienie firm uczestników i zastanowienie się czy w ogóle w ich w przypadku influencer marketing ma sens:)

      mniej
    • - Influencer Marketing. szczegóły

      Omawiane zagadnienia: - Trendy influencer marketingu na 2023 (globalne). - Strategia influencer marketingu dla małych firm. - Współpraca z agencjami wiedza behind the scenes. - Pozyskiwanie, selekcja i wybór influencerów do współpracy. - Rodzaje i cele kampanii z influencerami. - Mierzenie efektów influencer marketing. - Cold-pitch, czyli skuteczne zapytanie ofertowe bezpośrednio do influencera. - Wyceny, negocjacje i portfolio z perspektywy influencera. - Jak napisać skuteczny brief kampanii dla influencera. - Wolność twórcza influencera vs brief i wytyczne kampanii. - Studium przypadków influencerów (analiza maili, archiwalnych kampanii i briefów)

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Analiza form prowadzenia działalności - wady i zalety poszczególnych opcji.
    • - Analiza zabezpieczeń prawnych działalności; struktury właścicielskiej firmy oraz wewnętrznych dokumentów.
    • - Własność, relacje właścicielskie i zabezpieczenie biznesu. szczegóły

      Na zajęciach poruszymy do kogo należy firma w kontekście majątku małżeńskiego, ryzyka rozwodu i podziału majątku, odpowiedzialności za długi małżonka i higieny majątkowej w małżeństwie w zakresie finansów osobistych i finansów firmy. Omówimy dobór formy prawnej pod kątem prowadzenia biznesu, ale innym, niż podatkowy i jak zabezpieczyć biznes na wypadek zdarzeń losowych dotyczących wspólników i/lub ich małżonków (choroba, wypadek, śmierć), a także jak rozsądnie wykorzystać w tym zakresie elementy prawne (np. testament i zarząd sukcesyjny) i finansowe (ubezpieczenia na życie).

      mniej
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków po przeprowadzeniu audytu cząstkowego (rynek, model biznesowy i strategia)

      mniej
    • - Audyt marketingowy i wizerunkowy firmy
  • Psychologia w Biznesie

    • - Mindset Zwycięskich Przedsiębiorców: sposób myślenia właściciela, a sukces jego przedsiębiorstwa
  • SL Zarządzanie 21/22

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Formowanie strategii finansowej i controlling finansowy
    • - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i ekonomika działalności - finanse dla niefinansistów
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Kwatery pracownicze szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
    • - Rola pośrednika w sprzedaży i najmie nieruchomości
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków z przeprowadzonych po ostatnich zajęciach audytów

      mniej
    • - Audyt finansowy firmy
    • - Audyt finansowy firmy
      Wykładowca nieznany
    • - Audyt finansowy firmy
      Wykładowca nieznany
  • Psychologia w Biznesie

    • - Zarządzanie trudnymi relacjami w biznesie
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Jak zrozumieć potrzeby klientów i budować na ich podstawie skuteczny marketing. szczegóły

      - Pokażę Ci nowoczesne sposoby na badanie potrzeb klientów i określanie idealnej grupy docelowej. - Dowiesz się dlaczego tworzenie person albo avatarów klientów to przeważnie zmarnowany czas. - Pokażę Ci przykłady sytuacji biznesowych, w których znajomość klientów i ich potrzeb jest kluczowa. - Zobaczysz jak ustalać najważniejsze potrzeby i problemy klientów, na których najbardziej opłaca się koncentrować. - Nauczysz się tworzyć bazę informacji o klientach, dzięki której każde zadanie marketingowe zrobisz trzy razy szybciej. - Poznasz sposoby na szukanie dochodowych nisz. - Zrozumiesz jak powiązać potrzeby klientów z tworzeniem w firmie innowacji.

      mniej
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 21/22- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Kurs Podstawowy

    Hotel O3 w Warszawie
    ul. Mangalia 1
    02-758 Warszawa
    Więcej
    • - Influencer Marketing szczegóły

      1. Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Trendy influencer marketingu na 2023 (globalne). Strategia influencer marketingu dla małych firm. Strategia content marketingu dla nano i mikro influencerów by przyciągać klientów i agencje. Współpraca z agencjami wiedza behind the scenes Pozyskiwanie, selekcja i wybór influencerów do współpracy. Rodzaje i cele kampanii influencer marketingu. Mierzenie efektów influencer marketing. Cold-pitch, czyli skuteczne zapytanie ofertowe bezpośrednio do influencera. Wyceny, negocjacje i portfolio z perspektywy influencera. Jak napisać skuteczny brief kampanii dla influencera. 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Jak działać strategicznie jeśli celem jest zarabianie jako influencer i współpraca z markami. Czy i na jakim etapie rozważać współpracę z influencerami jako mikroprzedsiębiorca. Jak zabrać się za influencer marketing jako mikroprzedsiębiorca by uniknąć typowych błędów. 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Dowiesz się, jakie nowości i zmiany wpłynęły na świat influencer marketingu w 2023, co pozwoli być na bieżąco z aktualnymi trendami. Poznasz strategie influencer marketingu dedykowane mikroprzedsiębiorcom. Poznasz strategie content marketingu gdy jako influencer chcesz przyciągnąć marki i agencje do współpracy. Zdobędziesz wiedzę na temat współpracy z agencjami, poznając proces "behind the scenes". Zrozumiesz różne rodzaje i cele kampanii influencer marketingu, by dostosować je do swoich potrzeb. Nauczysz się, jak skutecznie mierzyć rezultaty kampanii influencer marketingu. Pozyskasz umiejętności wyceniania, negocjowania i tworzenia atrakcyjnego portfolio z perspektywy influencera. Nauczysz się pisać precyzyjne briefy kampanii, by osiągnąć zamierzone cele z influencerami. Nauczysz się dobierać influencerów, którzy idealnie współgrają z charakterem Twojej firmy. Zdobędziesz umiejętność tworzenia przekonujących propozycji dla influencerów.

      mniej
    • - Jak OPTYMALNIE wdrażać produkty? szczegóły

      W czasie wykładu omówię optymalne i nieoptymalne ścieżki wdrażania produktów. Opowiem też w wielkim skrócie o możliwych sposobach zabezpieczania produktów (np. patenty, znaki towarowe) i kiedy najlepiej decydować się na dany rodzaj ochrony. Omówię też prawdziwe historie wdrożeń jakie przeprowadziliśmy z naszymi klientami / partnerami m.in. dla produktów w branży budowlanej, turystycznej i beauty. Uczestnicy wykładu zdobędą wiedzę o tym jaki jest optymalny scenariusz realizacji produktu, zwłaszcza jakie kroki wykonać przed opracowywaniem prototypu, co może pozwolić uniknąć realizacji "nietrafionych" (nierentownych) projektów.

      mniej
    • - Temat już wkrótce!
    • - Mindset: Automatyzacja szczegóły

      Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Mindset: Jak podchodzić do automatyzacji w firmie, żeby dała firmie przewagę. Procesy to podstawa. Jak je tworzyć? Kilka prostych i skutecznych sposób na szukanie automatyzacji w firmie. Mindset: Problemy są po to, żeby je automatyzować i robić z nich przewagę konkurencyjną, a formularze, aby je autouzupełniać. Napaleni na AI, jak kornik na szafę - czyli o tym gdzie tak na prawdę możemy wykorzystać AI w naszej firmie. Mindset: Myśl więcej, wykonuj mniej. Nie zapętlaj się. Czyli ciągłe zmiany i ulepszanie procesów. 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Jak podchodzić do automatyzacji, aby dawała realne korzyści. Jak budować przewagę konkurencyjną i marketingową za pomocą nowych technologii. Jak budować procesy. Które automatyzacje dają najwięcej. Co automatyzować i gdzie wykorzystać AI. 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Aktualnie problemem jest to, że większość ludzi: - nie wie, co może automatyzować w firmie - od czego zacząć automatyzacje Uczestnicy dowiedzą się więc, co mogą i powinni automatyzować w swojej firmie, jak szukać kolejnych automatyzacji (tych wartościowych) i jak to wygląda w praktyce.

      mniej
    Więcej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Jak budować kapitał na flipach szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
    • - Negocjacje w sprzedaży nieruchomości szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Kredyty, pożyczki - jak nie dać się oszukać ? /Źródła pozyskiwania funduszy zewnętrznych
      Wykładowca nieznany
    • - Zabezpieczenie przedsiębiorcy na czasy kryzysu – jak się zabezpieczyć prawnie oraz czy warto skorzystać z restrukturyzacji
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Mam człowieka na stronie - co teraz? - Jak marketing automation pomaga w budowaniu relacji i zwiększaniu przychodów. szczegóły

      Z wykładu dowiesz się: - Co to jest marketing automation (definicje, terminologia, narzędzia) - Przykłady wykorzystania w różnych branżach (b2b, ecommerce) - Jak zwiększyć ROI kampanii płatnych - Jak zabrać się do wdrożenia - na co zwracać uwagę, jak się przygotować - Zajęcia praktyczne - osobista automatyzacja - stworzenie planu na prostą automatyzację, która przyda się każdemu w biznesie - Q&A / hot seat

      mniej
    • - W dźwiękowym świecie marki - audio branding, czyli muzyka i dźwięki jako zasoby wyróżniające. szczegóły

      ✔️Dlaczego warto wykorzystać dźwięk w budowaniu marki? ✔️Kto, w jaki sposób i gdzie może wykorzystać zasoby dźwiękowe? ✔️Audio branding na przykładach - przegląd wybranych studiów przypadku realizacji. ✔️Wady i zalety wdrożenia audio brandingu. ✔️Branding dźwiękowy od kuchni - prześledźmy proces tworzenia identyfikacji dźwiękowej.

      mniej
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowania wniosków z przeprowadzonego w firmie audytu finansowego

      mniej
    • - Audyt operacyjny firmy wg Teorii Ograniczeń
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Psychologia w Biznesie

    • - Negocjacje - to takie ludzkie - warsztaty szczegóły

      Sekcja 1: Podejmowanie Decyzji w Negocjacjach Sekcja 2: Budowanie Mocnej Pozycji Negocjacyjnej Sekcja 3: Planowanie Skutecznego Procesu Negocjacyjnego Sekcja 4: Zapobieganie Konfliktom w Negocjacjach

      mniej
    • - Kompetencje przedsiębiorcy – gra negocjacyjna
  • SL Zarządzanie 22/23 - sesja zimowa - termin I

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 21/22 - sesja zimowa - termin I

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24 - sesja zimowa - termin I

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23 - sesja zimowa - termin II- online

    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24 - sesja zimowa - termin II- online

    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 21/22 - sesja zimowa - termin II- online

    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- marzec 2024

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 21/22- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków z przeprowadzonych po poprzednich zajęciach audytów

      mniej
    • - Audyt struktur personalnych firmy
  • Psychologia w Biznesie

    • - Jak nie zmarnować potencjału własnego i ludzi, którymi zarządzamy?
  • SL Zarządzanie 21/22

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 21/22- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24- online

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Audyt Wewnętrzny Firmy

    • - "Mastersowa Rozgrzewka" szczegóły

      grupowe podsumowanie wniosków po przeprowadzonych audytach

      mniej
    • - Audyt prawny firmy
    • - Analiza benchmarkingowa firmy na tle konkurencji
  • Psychologia w Biznesie

    • - Tożsamość przedsiębiorcy a tożsamość firmy
    • - Wypalenie i depresja – antidotum na wypalenie zawodowe
  • SL Zarządzanie 21/22

    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 22/23

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • SL Zarządzanie 23/24

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany