Co nas czeka

Studia Podyplomowe MBA / Kurs Zaawansowany

  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Wierzytelności hipoteczne w praktyce - case study szczegóły

      Będziemy analizować: case study- wierzytelności hipoteczne oraz egzekucja z nieruchomości po stronie dłużnika /to w rzeczywistości czyli case study - obrona nieruchomości ale przed wierzycielem i komornikiem a nie z punktu widzenia komornika

      mniej
    • - Rentonwy najem czyli jak bezpiecznie wynajmować, by nie narazić się na straty finansowe i odpowialność karną. WYKŁAD NIENAGRYWANY szczegóły

      Weryfikacja najemcy - i jego danych Kaucja Sposoby zabezpieczenia płatności czynszu Podwyżka czynszu Wypowiedzenie umowy najmu Eksmisja dzikiego lokatora

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - "Dlaczego dobry wizerunek ma wpływ na wyniki? I jak go zdobyć?" szczegóły

      Z tego wykładu dowiesz się: - Czym jest boss branding i jak wpływa na wizerunek? - W jaki sposób zbudować autentyczną i emocjonalną markę osobistą? - W jaki sposób komunikować się, aby osiągać założone cele? - Jakie strategie budowania marki osobistej w biznesie są dziś najskuteczniejsze?

      mniej
    • - Czy współpraca z influencerami to coś dla mnie? szczegóły

      Omawiane zagadnienia: - Dlaczego Influencer marketing sprzedaje? - Czy Influencer marketing przyda się w każdej firmie? - Jak negocjować z influencerem? - Na co uważać we współpracy z influencerami? - Burza mózgów - warsztatowo omówienie firm uczestników i zastanowienie się czy w ogóle w ich w przypadku influencer marketing ma sens:)

      mniej
    • - Influencer Marketing. szczegóły

      Omawiane zagadnienia: - Trendy influencer marketingu na 2023 (globalne). - Strategia influencer marketingu dla małych firm. - Współpraca z agencjami wiedza behind the scenes. - Pozyskiwanie, selekcja i wybór influencerów do współpracy. - Rodzaje i cele kampanii z influencerami. - Mierzenie efektów influencer marketing. - Cold-pitch, czyli skuteczne zapytanie ofertowe bezpośrednio do influencera. - Wyceny, negocjacje i portfolio z perspektywy influencera. - Jak napisać skuteczny brief kampanii dla influencera. - Wolność twórcza influencera vs brief i wytyczne kampanii. - Studium przypadków influencerów (analiza maili, archiwalnych kampanii i briefów)

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 85a, Warszawa)
    • - Shadow banking - ciemna strona bankowości i finansów. Jak (nie) zostać ofiarą systemu jako kredytobiorca lub inwestor? szczegóły

      1. Shadow banking - ciemna strona bankowości i finansów. - skąd wzięły się instytucje bankowe i jaka była, jaka jest ich rola w gospodarce - kto jak i kiedy stworzył banki w formie jaką znamy - jak zarabiają banki - jak manipulują banki - od czego zależy zysk banku ? - czy banki są potrzebne ? - co na temat banków mówi Austriacka Szkoła Ekonomii - rola pieniądza w gospodarce 2. Jak (nie) zostać ofiarą systemu jako kredytobiorca lub inwestor. - jakie są rodzaje odsetek - kiedy i jakie odsetki zastosować - kiedy umowa jest ważna, a kiedy nie ? jaki jest trend administracyjny. - na co uważać w kontakcie z bankami - gdzie bezpiecznie trzymać środki finansowe - czym kierować się przy doborze banku jako partnera - AML - czy da się z tym walczyć ? - czym charakteryzuje się bezpieczna lokata/inwestycja - czy lokalna spółdzielczość kredytowa to przyszłość ?

      mniej
    • - Analiza zabezpieczeń prawnych działalności; struktury właścicielskiej firmy oraz wewnętrznych dokumentów.
    • - Własność, relacje właścicielskie i zabezpieczenie biznesu. szczegóły

      Na zajęciach poruszymy do kogo należy firma w kontekście majątku małżeńskiego, ryzyka rozwodu i podziału majątku, odpowiedzialności za długi małżonka i higieny majątkowej w małżeństwie w zakresie finansów osobistych i finansów firmy. Omówimy dobór formy prawnej pod kątem prowadzenia biznesu, ale innym, niż podatkowy i jak zabezpieczyć biznes na wypadek zdarzeń losowych dotyczących wspólników i/lub ich małżonków (choroba, wypadek, śmierć), a także jak rozsądnie wykorzystać w tym zakresie elementy prawne (np. testament i zarząd sukcesyjny) i finansowe (ubezpieczenia na życie).

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 85a, Warszawa)
    • - Formowanie strategii finansowej i controlling finansowy
    • - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i ekonomika działalności - finanse dla niefinansistów
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 85, 02-826 Warszawa
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - WIZERUNEK TWOJA TAJNA BROŃ W BIZNESIE. Jak być dobrze ubranym, czuć się swobodnie i zarabiać więcej? szczegóły

      Poruszane zagadnienia: ✔️Jak wykorzystać psychologię kolorów w negocjacjach, sprzedaży i budowaniu identyfikacji wizualnej Twojej marki? ✔️Praktyczne zasady nowoczesnego dress code dla przedsiębiorcy w każdej branży. ✔️Foto i video - jak przygotować się do sesji biznesowej i nagrań video? ✔️Kolor i styl jako wyróżnik Twojej marki - bądź zapamiętany i wzbudzają większe zaufanie dzięki spójnemu wizerunkowi

      mniej
    • - Jak zrozumieć potrzeby klientów i budować na ich podstawie skuteczny marketing. szczegóły

      - Pokażę Ci nowoczesne sposoby na badanie potrzeb klientów i określanie idealnej grupy docelowej. - Dowiesz się dlaczego tworzenie person albo avatarów klientów to przeważnie zmarnowany czas. - Pokażę Ci przykłady sytuacji biznesowych, w których znajomość klientów i ich potrzeb jest kluczowa. - Zobaczysz jak ustalać najważniejsze potrzeby i problemy klientów, na których najbardziej opłaca się koncentrować. - Nauczysz się tworzyć bazę informacji o klientach, dzięki której każde zadanie marketingowe zrobisz trzy razy szybciej. - Poznasz sposoby na szukanie dochodowych nisz. - Zrozumiesz jak powiązać potrzeby klientów z tworzeniem w firmie innowacji.

      mniej
    • - gramatyka sprzedaży dla nie_sprzedawców i nie tylko. szczegóły

      |1| f(s)=r, czyli sprzedaż w funkcji rezultatów |2| f(w-j-f)=r, czyli mini model zgodnie z którym należy realizować zadania w sprzedaży |3| zachowania i czynności w sprzedaży, dlaczego trzeba je odróżniać |4| kontr_minus, czyli zachowania i czynności kontr_skuteczne i ich eliminacja |5| wprost_plus, czyli zachowania i czynności wprost_skuteczne i ich impulsacja |6| jakość, czyli poprawność zachowań i czynności |7| sprawność indywidualna w osiąganiu rezultatów w sprzedaży - wskaźnik poprawności 70%/80% |8| sprawność zespołowa w osiąganiu rezultatów w sprzedaży - wskaźnik poprawności 70%/70%/80% |9| szacowanie czasu – 55% etatu i dlaczego tyle |10| nZP – czyli najskuteczniejsze zachowania i czynności proste + symulacja 21

      mniej
    • - Optymalizacja i praktyczne wykorzystanie Google Analytics oraz Google Ads w celu zwiększenia sprzedaży. szczegóły

      1. Eksploracja Możliwości Google Analytics 4: - Zrozumienie i analiza intratności w nowej wersji narzędzia. - Praktyczne wskazówki dotyczące interpretacji danych i ich wykorzystania do optymalizacji działań marketingowych. 2. Zalety Płatnych Kampanii w Google Ads: - Argumenty przemawiające za uruchomieniem płatnych kampanii reklamowych. - Omówienie potencjału i korzyści płynących z efektywnie zarządzanych kampanii. 3. Kluczowe Kwestie Konfiguracji Kampanii w Google Ads: - Czego należy przestrzegać podczas ustawiania kampanii, aby zapewnić jej sukces. - Najważniejsze elementy, które trzeba wziąć pod uwagę w procesie konfiguracji. 4. Maksymalizacja Wyników w Kampaniach Promocyjnych: - Strategie i metody zwiększania efektywności kampanii reklamowych. - Praktyczne porady dotyczące optymalizacji działań promocyjnych. 5. Analiza Danych w Panelu Google Ads: - Jak skutecznie analizować dane i wyciągać z nich wnioski. - Wykorzystanie analizy danych do podejmowania informowanych decyzji biznesowych. 6. Praktyczne Porady na Zwiększenie Zysków z Kampanii Online: - Sprawdzone metody i strategie zwiększania ROI z kampanii online. - Wskazówki dotyczące efektywnego zarządzania budżetem reklamowym i zwiększania zysków.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • - Kwatery pracownicze szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
    • - Negocjacje w sprzedaży nieruchomości szczegóły

      Agenda zostanie podana

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 85a, Warszawa)
    • - Analiza form prowadzenia działalności - wady i zalety poszczególnych opcji.
    • - Zabezpieczenie przedsiębiorcy na czasy kryzysu – jak się zabezpieczyć prawnie oraz czy warto skorzystać z restrukturyzacji
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - Mam człowieka na stronie - co teraz? - Jak marketing automation pomaga w budowaniu relacji i zwiększaniu przychodów. szczegóły

      Z wykładu dowiesz się: - Co to jest marketing automation (definicje, terminologia, narzędzia) - Przykłady wykorzystania w różnych branżach (b2b, ecommerce) - Jak zwiększyć ROI kampanii płatnych - Jak zabrać się do wdrożenia - na co zwracać uwagę, jak się przygotować - Zajęcia praktyczne - osobista automatyzacja - stworzenie planu na prostą automatyzację, która przyda się każdemu w biznesie - Q&A / hot seat

      mniej
    • - W dźwiękowym świecie marki - audio branding, czyli muzyka i dźwięki jako zasoby wyróżniające. szczegóły

      ✔️Dlaczego warto wykorzystać dźwięk w budowaniu marki? ✔️Kto, w jaki sposób i gdzie może wykorzystać zasoby dźwiękowe? ✔️Audio branding na przykładach - przegląd wybranych studiów przypadku realizacji. ✔️Wady i zalety wdrożenia audio brandingu. ✔️Branding dźwiękowy od kuchni - prześledźmy proces tworzenia identyfikacji dźwiękowej.

      mniej
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 87, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2024

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany