Co nas czeka

Kurs Zaawansowany

  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości

    • - szczegóły

      Zakup nieruchomości na licytacjach komorniczych oraz przed terminem licytacji.
      Anty-egzekucja, czyli licytacje z punktu widzenia/siedzenia dłużnika.
      Podział domu jednorodzinnego na mieszkania z osobnymi KW.
      Sesja pytań i odpowiedzi :-)

      Po tych zajęciach uczestnicy oswoją się z licytacjami komorniczymi oraz z ideą podziału domu na odrębne mieszkania.

      mniej
    • - Trudne przypadki w nieruchomościach cz.II
    • -
      Wykładowca nieznany
    • - Wykorzystanie cesji w nieruchomościach gruntowych. szczegóły

      Czym jest cesja?
      Jak zabezpieczyć transakcję?
      - umowa pośrednictwa
      - umowa przedwstępna
      - pełnomocnictwo
      Jak zrealizować zysk?
      - cesja
      - prowizja
      - flip

      Przy odpowiedniej ilości czasu rozwiążemy praktyczny kejs, lub nawet dwa.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki

    • - Neuro oraz pozaschematyczne myślenie w marketingu i sprzedaży szczegóły

      1. Myślenie trójkowe
      2. Zakotwiczanie
      3. Kogniwistyka
      4. Neurobiologia - na serio?
      5. Wyjście poza schematy
      6. Przywództwo - liderzy
      7. Myślenie strategiczno-analityczne a nie operacyjne
      8. Optymalizacja wartości poprzez spółki
      9. Twój kapitał do realizacji siebie i celów
      10. Inwestycje, tokeny, crouwdfunding
      11. Futurystyczna wizja marketingu i sprzedaży - czy to już się zaczęło?

      mniej
    • - Budowanie brandu na skalę światową oraz promowanie marki w niszowej branży szczegóły

      1. W jaki sposób się wyróżnić na rynku?
      2. Jak wypromować firmę bez budżetu na marketing?
      3. W jaki sposób dobierać i docierać do osób, które promują nasz brand?
      4. Jak szukać i tworzyć niszę w branży?
      5. Jak zbudować trwałą przewagę konkurencyjną?
      6. Omówienie konkretnych kejsów biznesowych wykładowcy oraz uczestników.

      mniej
    • - Doradcza sprzedaż szczegóły

      MODUŁ 1: Typologia klientów- Aspekt psychologiczny.

      W tym module skupimy się na typach klientów, dopasowaniu swojego komunikatu do konkretnego typu klienta, dzięki tej umiejętności nabędziemy większą pewność siebie
      w rozmowie z klientem oraz umiejętnie dopasujemy komunikat do naszego
      rozmówcy.

      W module m.in. takie zagadnienia jak:
      • Najpopularniejsze typy klientów.
      • Typologia Inside Discovery i Jung.
      • Jak rozpoznać typ naszego rozmówcy?
      • Dopasowanie komunikatu do konkretnego typu rozmówcy.
      • Operowanie językiem dostosowanym do rozmówcy.
      • Autorski podział na 12 kategorii klientów
      • Kto jest dla mnie trudnym klientem? Dlaczego on?

      MODUŁ 2: Jak rozpoczynać rozmowę sprzedażową z przytupem?

      Dlaczego klient ma poświęcić swój czas na rozmowę z tobą? Jak zapewne zdążyłeś zauważyć istnieją sprzedawcy, którzy nie mają żadnego problemu z rozpoczęciem rozmowy, i klienci sporadycznie „rzucają im słuchawką”. Istnieją też sprzedawcy, którzy tylko sporadycznie przechodzą dalej. W tym module skupimy się jak „zagaić”
      swojego potencjalnego klienta, aby zrobić na nim piorunujące pierwsze wrażenie.

      W module m.in. takie zagadnienia jak:
      • Dlaczego System EDP nazwany jest nowoczesnym modelem sprzedaży?
      • Pierwsze 20 sekund ma znaczenie, reguła 4x 20.
      • Jak wypracować hak na uwagę.
      • Sposoby na wywołanie konfuzji.
      • W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
      • Czym jest trójpodział władzy w firmie?
      • W jaki sposób „przebijać się” przez sekretarki.

      MODUŁ 3: Badanie potrzeb Klienta, a może uśmierzanie bólu?

      Badanie potrzeb jest kluczowym elementem, od którego należy rozpocząć proces
      sprzedaży. To właśnie nabycie i wykorzystanie tej umiejętności, otwiera drogę do sukcesu w sprzedaży. W tym module uczestnicy poznają główne motywatory zakupu klientów oraz nauczą się trafnie i skutecznie zadawać pytania, mające na celu precyzyjną diagnozę potrzeb klienta. Zrozumieją również jakie najczęściej błędy są
      popełniane w procesie diagnozy potrzeb.

      W module m.in. takie zagadnienia jak:
      • Motywatory zakupu, co tak naprawdę kupuje klient
      • Badanie potrzeb klienta, a zadawanie pytań
      • System wartości klienta a diagnoza potrzeb
      • 3P – model diagnozy potrzeb klienta
      • Realne potrzeby mylone ze stanowiskiem klienta lub jego opisem sytuacji
      • Błędy w diagnozie potrzeb
      • Jakie bóle mają moi klienci?

      MODUŁ 4: Obrona ceny – techniki pracy z obiekcjami.

      Obiekcje to największe utrapienie handlowców. Sprzedawcy często zamiast radzić sobie z obiekcjami, próbują je pokonać na siłę wchodząc w spory z rozmówcą, czego efektem jest to że próbują „pokonać” klienta. Takie podejście rujnuje sprzedaż, jak i powoduje, że negocjacje są trudne. Sprzedawcy nauczą się pracować z obiekcjami i zamieniać je na szanse, a w przypadku negocjacji wykorzystywać je do odpowiedniej argumentacji. Pokażemy także, czym jest sztuczne kreowanie obiekcji (tzw. „obiekcje taktyczne”) i jak wykorzystać je na swoja korzyść.

      W module m.in:
      • Najczęstsze powody obiekcji i niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje
      • Model radzenia sobie z obiekcjami w negocjacjach nastawionych na obronę ceny
      • Gdy pada najczęstsza obiekcja – „oni są tańsi”
      • Gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc „czekam”
      • Nigdy nie pytaj, „dlaczego” gdy klient ma obiekcje
      • Ćwiczenia grupowe z danego zagadnienia

      MODUŁ 5: Zamknięcie i finalizacja sprzedaży.

      Wielu sprzedawców popełnia podstawowy błąd- nie finalizują sprzedaży licząc, że klient zrobi to za nich. Podczas tego modułu sprzedawcy poznają dziesięć skutecznych technik finalizacji sprzedaży, dzięki czemu będą dysponować potężnym narzędziem sprzedażowym.

      W module m.in. takie zagadnienia jak:
      • Z czego wynika opór sprzedawców do finalizacji sprzedaży
      • Czym jest finalizacja?
      • 18 sygnałów sygnalizujących gotowość klienta do zakupu
      • 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży.
      • Jak prawidłowo podsumowywać zakup.
      • Pozyskiwanie rekomendacji- najlepszy klient na świecie.
      • Kiedy i jak prosić o rekomendację?

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem

    • - Budowanie zespołów sprzedażowych. szczegóły

      ✔️budowanie zespołu sprzedaży
      ✔️rekrutacja pracowników
      ✔️skuteczne motywowanie pracowników
      ✔️trudne przypadki z pracownikami
      ✔️zarządzanie zespołem
      ✔️zarządzanie różnymi pokoleniami pracowników

      mniej
    • - Zarządzanie zespołem- warsztaty. szczegóły

      ✔️przekonania/nawyki
      ✔️komunikacja/perswazja
      ✔️systemy motywacyjne
      ✔️organizacja, przeprowadzanie i przygotowywanie do assessment center

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości

    • - Warsztaty z deweloperki szczegóły

      Najczęściej wykorzystywana forma finansowania inwestycji przy zakupie gruntów i realizacji przedsięwzięcia
      · Szczegółowy opis zrealizowanych inwestycji
      ·Najprostsze inwestycje na zgłoszenie-co można, czego nie można
      · Zabudowa szeregowa 2-lokalowa – różnice w wynikach finansowych
      · Potencjał w małych budynkach wielorodzinnych
      · Część praktyczna: Porównanie rentowności inwestycji
      · Case study: ograniczenie sąsiadów w kodeksie postępowania administracyjnego w zakresie pozwolenia na budowę i warunków zabudowy

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki

    • - Strategia komunikacji marki (firmy/produktów/usług) w praktyce szczegóły

      Blok I. Wprowadzenie do strategii komunikacji marki

      1. Zasady budowy marki
      2. Model budowy relacji z marką / lejek relacji
      3. Czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
      4. Miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki
      5. Kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki online

      Blok II. Pięć etapów budowy strategii komunikacji

      1. Audyt świata marki
      2. Definicja kluczowych celów
      3. Analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację
      4. Dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji
      5. Koncepcja kreatywna (big idea)
      6. Planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych
      7. Planowanie harmonogramu działań i budżetowanie
      8. Kluczowe mierniki działań (KPI)
      9. Wdrożenie strategii

      Blok III. Studia przypadków

      1. Wybrane case studies
      2. Praca nad elementami strategii komunikacji

      mniej
    • - Budowa marki osobistej przedsiębiorcy i lidera: odkrywanie, planowanie i wdrażanie szczegóły

      Blok I. Marka osobista przedsiębiorcy

      1. Czym faktycznie jest marka osobista przedsiębiorcy i dlaczego jej świadome budowanie przynosi tak wiele korzyści? (+ ćwiczenie)
      2. Jakie są etapy kluczowe personal brandingu?
      3. Jakie są najważniejsze zasady (i błędy) w personal brandingu?

      Blok II. Odkrywanie marki osobistej (+ wybrane ćwiczenia)

      1. Analiza własnej marki (online i offline)
      2. Analiza SWOT
      3. Koło życia
      4. Archetypy
      5. Wartości
      6. Sens marki / dlaczego?
      7. Misja / wizja / Big Idea parasolowa

      Blok III. Strategia personalna w praktyce (+ wybrane ćwiczenia)

      1. Jak wyznaczyć cele?
      2. Jak wyznaczyć grupy docelowe?
      3. Jak budować owocną sieć kontaktów?
      4. Jak budować owocne relacje z 5. innymi?
      5. Jak zaplanować w czasie budowanie marki osobistej?
      6. Jak tworzyć atrakcyjne treści w social mediach?

      Blok IV. Wybrane studia przypadków

      1. Pomocne bezpłatne i płatne narzędzia działaniach w internecie
      2. Inspirujące studia przypadków wybranych marek przedsiębiorców i liderów

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem

    • - Jak skutecznie zarządzać zespołem- w oparciu o case study. szczegóły

      ✔️ budowanie zespołów sprzedażowych
      ✔️zarządzanie zespołem
      ✔️budowanie systemów płac i premiowania
      ✔️tworzenie nowoczesnych - zorientowanych na efekty - zakresów obowiązków

      mniej
    • - Turkusowa samoorganizacja- komunikacja i motywacja w zespole. szczegóły

      ✔️Budowanie relacji. Z czym zaczynamy.
      ✔️Aktywne słuchanie.
      ✔️Turkusowa samoorganizacja
      ✔️Gdy słuchasz i mówisz
      ✔️Budowanie motywacji: Dylemat lidera I
      ✔️Budowanie motywacjiI:Dylemat lidera II
      ✔️Z czym kończymy: podsumowanie

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości

    • - Kreowanie wartości nieruchomości- nieruchomości premium. szczegóły

      Jak podnosić wartość nieruchomości?
      Jak działać w specyfice klienta premium?
      Zakotwiczanie, myślenie trójkowe, afirmacje- sprzedaż wartości.

      mniej
    • - Nieruchomościowe warsztaty mastermind.
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki

    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem

    • - Znaczenie kultury organizacji w kontekście zarządzania zespołem. szczegóły

      ✔️budowanie zespołu
      ✔️budowanie kultury organizacji
      ✔️motywatory w pracy
      ✔️zarządzanie zespołem w rozwijającej się w firmie

      mniej
    • - Negocjacje - warsztat. szczegóły

      ✔️Dlaczego negocjacje są ważne?
      ✔️ W jaki sposób przygotować się do negocjacji?
      ✔️ Jakie są techniki negocjacji?
      ✔️ Na czym polega zasada win- win?
      ✔️ Jak wyglądają etapy procesu negocjacji?
      ✔️ Jakie są kluczowe umiejętności negocjacyjne?
      ✔️ Jakie są złote zasady negocjacji?

      mniej
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2021

    Więcej
    Więcej
  • Seminarium ASBIRO- październik 2021

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- marzec 2022

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2022

    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany