-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości
-
-
Zakup nieruchomości na licytacjach komorniczych oraz przed terminem licytacji.
Anty-egzekucja, czyli licytacje z punktu widzenia/siedzenia dłużnika.
Podział domu jednorodzinnego na mieszkania z osobnymi KW.
Sesja pytań i odpowiedzi :-)Po tych zajęciach uczestnicy oswoją się z licytacjami komorniczymi oraz z ideą podziału domu na odrębne mieszkania.
mniej -
- Trudne przypadki w nieruchomościach cz.II
-
-
Wykładowca nieznany
-
- Wykorzystanie cesji w nieruchomościach gruntowych.
Czym jest cesja?
Jak zabezpieczyć transakcję?
- umowa pośrednictwa
- umowa przedwstępna
- pełnomocnictwo
Jak zrealizować zysk?
- cesja
- prowizja
- flipPrzy odpowiedniej ilości czasu rozwiążemy praktyczny kejs, lub nawet dwa.
mniej
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki
-
- Neuro oraz pozaschematyczne myślenie w marketingu i sprzedaży
1. Myślenie trójkowe
mniej
2. Zakotwiczanie
3. Kogniwistyka
4. Neurobiologia - na serio?
5. Wyjście poza schematy
6. Przywództwo - liderzy
7. Myślenie strategiczno-analityczne a nie operacyjne
8. Optymalizacja wartości poprzez spółki
9. Twój kapitał do realizacji siebie i celów
10. Inwestycje, tokeny, crouwdfunding
11. Futurystyczna wizja marketingu i sprzedaży - czy to już się zaczęło? -
- Budowanie brandu na skalę światową oraz promowanie marki w niszowej branży
1. W jaki sposób się wyróżnić na rynku?
mniej
2. Jak wypromować firmę bez budżetu na marketing?
3. W jaki sposób dobierać i docierać do osób, które promują nasz brand?
4. Jak szukać i tworzyć niszę w branży?
5. Jak zbudować trwałą przewagę konkurencyjną?
6. Omówienie konkretnych kejsów biznesowych wykładowcy oraz uczestników.
-
- Doradcza sprzedaż
MODUŁ 1: Typologia klientów- Aspekt psychologiczny.
W tym module skupimy się na typach klientów, dopasowaniu swojego komunikatu do konkretnego typu klienta, dzięki tej umiejętności nabędziemy większą pewność siebie
w rozmowie z klientem oraz umiejętnie dopasujemy komunikat do naszego
rozmówcy.W module m.in. takie zagadnienia jak:
• Najpopularniejsze typy klientów.
• Typologia Inside Discovery i Jung.
• Jak rozpoznać typ naszego rozmówcy?
• Dopasowanie komunikatu do konkretnego typu rozmówcy.
• Operowanie językiem dostosowanym do rozmówcy.
• Autorski podział na 12 kategorii klientów
• Kto jest dla mnie trudnym klientem? Dlaczego on?MODUŁ 2: Jak rozpoczynać rozmowę sprzedażową z przytupem?
Dlaczego klient ma poświęcić swój czas na rozmowę z tobą? Jak zapewne zdążyłeś zauważyć istnieją sprzedawcy, którzy nie mają żadnego problemu z rozpoczęciem rozmowy, i klienci sporadycznie „rzucają im słuchawką”. Istnieją też sprzedawcy, którzy tylko sporadycznie przechodzą dalej. W tym module skupimy się jak „zagaić”
swojego potencjalnego klienta, aby zrobić na nim piorunujące pierwsze wrażenie.W module m.in. takie zagadnienia jak:
• Dlaczego System EDP nazwany jest nowoczesnym modelem sprzedaży?
• Pierwsze 20 sekund ma znaczenie, reguła 4x 20.
• Jak wypracować hak na uwagę.
• Sposoby na wywołanie konfuzji.
• W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
• Czym jest trójpodział władzy w firmie?
• W jaki sposób „przebijać się” przez sekretarki.MODUŁ 3: Badanie potrzeb Klienta, a może uśmierzanie bólu?
Badanie potrzeb jest kluczowym elementem, od którego należy rozpocząć proces
sprzedaży. To właśnie nabycie i wykorzystanie tej umiejętności, otwiera drogę do sukcesu w sprzedaży. W tym module uczestnicy poznają główne motywatory zakupu klientów oraz nauczą się trafnie i skutecznie zadawać pytania, mające na celu precyzyjną diagnozę potrzeb klienta. Zrozumieją również jakie najczęściej błędy są
popełniane w procesie diagnozy potrzeb.W module m.in. takie zagadnienia jak:
• Motywatory zakupu, co tak naprawdę kupuje klient
• Badanie potrzeb klienta, a zadawanie pytań
• System wartości klienta a diagnoza potrzeb
• 3P – model diagnozy potrzeb klienta
• Realne potrzeby mylone ze stanowiskiem klienta lub jego opisem sytuacji
• Błędy w diagnozie potrzeb
• Jakie bóle mają moi klienci?MODUŁ 4: Obrona ceny – techniki pracy z obiekcjami.
Obiekcje to największe utrapienie handlowców. Sprzedawcy często zamiast radzić sobie z obiekcjami, próbują je pokonać na siłę wchodząc w spory z rozmówcą, czego efektem jest to że próbują „pokonać” klienta. Takie podejście rujnuje sprzedaż, jak i powoduje, że negocjacje są trudne. Sprzedawcy nauczą się pracować z obiekcjami i zamieniać je na szanse, a w przypadku negocjacji wykorzystywać je do odpowiedniej argumentacji. Pokażemy także, czym jest sztuczne kreowanie obiekcji (tzw. „obiekcje taktyczne”) i jak wykorzystać je na swoja korzyść.
W module m.in:
• Najczęstsze powody obiekcji i niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje
• Model radzenia sobie z obiekcjami w negocjacjach nastawionych na obronę ceny
• Gdy pada najczęstsza obiekcja – „oni są tańsi”
• Gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc „czekam”
• Nigdy nie pytaj, „dlaczego” gdy klient ma obiekcje
• Ćwiczenia grupowe z danego zagadnieniaMODUŁ 5: Zamknięcie i finalizacja sprzedaży.
Wielu sprzedawców popełnia podstawowy błąd- nie finalizują sprzedaży licząc, że klient zrobi to za nich. Podczas tego modułu sprzedawcy poznają dziesięć skutecznych technik finalizacji sprzedaży, dzięki czemu będą dysponować potężnym narzędziem sprzedażowym.
W module m.in. takie zagadnienia jak:
mniej
• Z czego wynika opór sprzedawców do finalizacji sprzedaży
• Czym jest finalizacja?
• 18 sygnałów sygnalizujących gotowość klienta do zakupu
• 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży.
• Jak prawidłowo podsumowywać zakup.
• Pozyskiwanie rekomendacji- najlepszy klient na świecie.
• Kiedy i jak prosić o rekomendację?
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem
-
- Budowanie zespołów sprzedażowych.
✔️budowanie zespołu sprzedaży
mniej
✔️rekrutacja pracowników
✔️skuteczne motywowanie pracowników
✔️trudne przypadki z pracownikami
✔️zarządzanie zespołem
✔️zarządzanie różnymi pokoleniami pracowników
-
- Zarządzanie zespołem- warsztaty.
✔️przekonania/nawyki
mniej
✔️komunikacja/perswazja
✔️systemy motywacyjne
✔️organizacja, przeprowadzanie i przygotowywanie do assessment center
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości
-
- Warsztaty z deweloperki
Najczęściej wykorzystywana forma finansowania inwestycji przy zakupie gruntów i realizacji przedsięwzięcia
mniej
· Szczegółowy opis zrealizowanych inwestycji
·Najprostsze inwestycje na zgłoszenie-co można, czego nie można
· Zabudowa szeregowa 2-lokalowa – różnice w wynikach finansowych
· Potencjał w małych budynkach wielorodzinnych
· Część praktyczna: Porównanie rentowności inwestycji
· Case study: ograniczenie sąsiadów w kodeksie postępowania administracyjnego w zakresie pozwolenia na budowę i warunków zabudowy
-
- Udziały cz. II
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki
-
- Strategia komunikacji marki (firmy/produktów/usług) w praktyce
Blok I. Wprowadzenie do strategii komunikacji marki
1. Zasady budowy marki
2. Model budowy relacji z marką / lejek relacji
3. Czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
4. Miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki
5. Kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki onlineBlok II. Pięć etapów budowy strategii komunikacji
1. Audyt świata marki
2. Definicja kluczowych celów
3. Analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację
4. Dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji
5. Koncepcja kreatywna (big idea)
6. Planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych
7. Planowanie harmonogramu działań i budżetowanie
8. Kluczowe mierniki działań (KPI)
9. Wdrożenie strategiiBlok III. Studia przypadków
1. Wybrane case studies
mniej
2. Praca nad elementami strategii komunikacji
-
- Budowa marki osobistej przedsiębiorcy i lidera: odkrywanie, planowanie i wdrażanie
Blok I. Marka osobista przedsiębiorcy
1. Czym faktycznie jest marka osobista przedsiębiorcy i dlaczego jej świadome budowanie przynosi tak wiele korzyści? (+ ćwiczenie)
2. Jakie są etapy kluczowe personal brandingu?
3. Jakie są najważniejsze zasady (i błędy) w personal brandingu?Blok II. Odkrywanie marki osobistej (+ wybrane ćwiczenia)
1. Analiza własnej marki (online i offline)
2. Analiza SWOT
3. Koło życia
4. Archetypy
5. Wartości
6. Sens marki / dlaczego?
7. Misja / wizja / Big Idea parasolowaBlok III. Strategia personalna w praktyce (+ wybrane ćwiczenia)
1. Jak wyznaczyć cele?
2. Jak wyznaczyć grupy docelowe?
3. Jak budować owocną sieć kontaktów?
4. Jak budować owocne relacje z 5. innymi?
5. Jak zaplanować w czasie budowanie marki osobistej?
6. Jak tworzyć atrakcyjne treści w social mediach?Blok IV. Wybrane studia przypadków
1. Pomocne bezpłatne i płatne narzędzia działaniach w internecie
mniej
2. Inspirujące studia przypadków wybranych marek przedsiębiorców i liderów
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem
-
- Jak skutecznie zarządzać zespołem- w oparciu o case study.
✔️ budowanie zespołów sprzedażowych
mniej
✔️zarządzanie zespołem
✔️budowanie systemów płac i premiowania
✔️tworzenie nowoczesnych - zorientowanych na efekty - zakresów obowiązków
-
- Turkusowa samoorganizacja- komunikacja i motywacja w zespole.
✔️Budowanie relacji. Z czym zaczynamy.
mniej
✔️Aktywne słuchanie.
✔️Turkusowa samoorganizacja
✔️Gdy słuchasz i mówisz
✔️Budowanie motywacji: Dylemat lidera I
✔️Budowanie motywacjiI:Dylemat lidera II
✔️Z czym kończymy: podsumowanie
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości: Nieruchomości
-
- Skalowanie biznesu nieruchomościowego.
-
- Kreowanie wartości nieruchomości- nieruchomości premium.
Jak podnosić wartość nieruchomości?
mniej
Jak działać w specyfice klienta premium?
Zakotwiczanie, myślenie trójkowe, afirmacje- sprzedaż wartości. -
- Nieruchomościowe warsztaty mastermind.
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing: Sprzedaż i Budowanie marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie: Komunikacja i Zarządzanie zespołem
-
- Znaczenie kultury organizacji w kontekście zarządzania zespołem.
✔️budowanie zespołu
mniej
✔️budowanie kultury organizacji
✔️motywatory w pracy
✔️zarządzanie zespołem w rozwijającej się w firmie
-
- Negocjacje - warsztat.
✔️Dlaczego negocjacje są ważne?
mniej
✔️ W jaki sposób przygotować się do negocjacji?
✔️ Jakie są techniki negocjacji?
✔️ Na czym polega zasada win- win?
✔️ Jak wyglądają etapy procesu negocjacji?
✔️ Jakie są kluczowe umiejętności negocjacyjne?
✔️ Jakie są złote zasady negocjacji?
-
-
Seminarium ASBIRO- czerwiec 2021
-
Seminarium ASBIRO- październik 2021
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Seminarium ASBIRO- marzec 2022
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Seminarium ASBIRO- czerwiec 2022
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-