Newsletter

Będziemy Cię informować o nowościach w ASBIRO.
Zobacz poprzednie seminaria

Jak oni sprzedają

Jest tak naprawdę tylko jedna rzecz, która decyduje o tym, jak skończy Twoja firma. Możesz się szkolić w różnych dziedzinach związanych z tworzeniem modeli biznesowych, rekrutacją i zarządzaniem zespołem, przywództwem i tak dalej. Ostatecznie jest jeden czynnik, który zdecyduje o tym, czy Twój biznes okaże się sukcesem, czy też będziesz musiał szukać sobie nowego zajęcia. Bez sprzedaży nie ma biznesu! Nie ma znaczenia na jakim etapie jest Twoja firma, jeśli nie masz opanowanej sprzedaży i skutecznego docierania do nowych klientów, nie masz co liczyć na rozwój. W najlepszym wypadku możesz skupić się obsłudze obecnych klientów… póki oni są. Zacznij skutecznie rozwijać swój biznes, rozwijając swoje kompetencje sprzedażowe.

Kiedy i gdzie?

4-5 marca 2017 w Warszawie na UKSW, ulica Wóycickiego 1/3 w auli im. Roberta Schumana, budynek 21 (mapa)

asbiro-sprzedaz-1

Zacznij od tego, co najważniejsze

Wielu przedsiębiorców rozumie konieczność ciągłego rozwoju w drodze do sukcesu. Szkolimy się w najróżniejszych obszarach. Byś może pamiętasz książki, które czytałeś na początku swojej kariery biznesowej. Często skupiamy się na obszarach, które są ważne, ale często nie są one najważniejsze. Bo po co właściwie młody przedsiębiorca ma skupiać się na rozwoju swoich umiejętności przywódczych skoro jego zespół to on i ewentualnie żona, która czasami zrobi mu kawę. Ile można się motywować i nakręcać na osiągnięcie sukcesu, nie czyniąc konkretnych zmian w prowadzeniu swojego biznesu. Jest tak wiele zagadnień, które zajmują nam wiele czasu, ale niekoniecznie są one absolutnie niezbędne w prowadzeniu firmy.

Jest jednak jeden czynnik, który wyróżnia firmy wybitne od przeciętnych. Jest to jedna rzecz, która może sprawić, że wszystko co jest związane z budowaniem zespołu, rekrutacją czy przywództwem stanie się konieczne. Tym czynnikiem jest nieustannie wzrastająca liczba klientów na Twoje usługi i produkty. Żeby jednak tych klientów zdobyć musisz perfekcyjnie opanować sprzedaż. Od niej wszystko się zaczyna i bez niej wszystko może się zawalić.

Nieustannie dbaj o to, żeby Twój lejek sprzedażowy był wypełniony w poszukiwaniu nowych klientów. Umawiaj więcej spotkań, niż jesteś w stanie ich odbyć.
Brian Tracy

To się dzieje nieustannie

Jakkolwiek byśmy nie patrzeli na temat sprzedaży to nie jesteśmy w stanie jej uniknąć bez względu na to, czy dokładnie się zajmujemy. Chcesz zmienić firmę, dla której pracujesz? Musisz sprzedać swoją osobę jako najlepszego kandydata. Chcesz nawiązać współpracę z inną firmą, która może być Twoim najlepszym kontrahentem? Musisz sprzedać swoją ofertę. Budujesz zespół najlepszych specjalistów, którzy będą w stanie zaspokoić potrzeby każdego Twojego klienta w najbardziej profesjonalny sposób? Musisz sprzedać swoją firmę jako rewelacyjne miejsce pracy.

Okazuje się, że cokolwiek robimy, sprzedaż jest tą jedną umiejętnością, która wyróżni nas na tle konkurencji, jakakolwiek by ona nie była. Nie jest to tylko i wyłącznie kwestia prowadzenia firmy. Sprzedajemy dużo więcej, niż nam się wydaje i dlatego konieczne jest, żeby w drodze do maksymalnej skuteczności sprzedaży rozwijać ten aspekt tak bardzo jak to jest możliwe.

Nikogo nie obchodzi to, co sprzedajesz

Ile razy odbierałeś telefony i poświęcałeś swój cenny czas na to, żeby posłuchać tego, jaka wspaniała oferta na Ciebie czeka? A ile razy zapytano Ciebie, co jest Twoją potrzebą, zainteresowano się tym, co jest dla Ciebie ważne. Często może się okazać, że produkty nam oferowane są fantastyczne i mogą nam rzeczywiście pomóc. Co z tego skoro od samego początku sprzedawca traktuje Cię jakby wiedział lepiej, czego potrzebujesz, a przy tym nie zadał ani jednego pytania i nie dowiedział się, czego potrzebujesz? A może sam miałeś okazję być po drugiej stronie słuchawki, szukając nowego klienta i licząc na to, że zainteresuje się właśnie Twoją ofertą? Może nie była to rozmowa telefoniczna. Wybrałeś się na spotkanie networkingowe licząc na pozyskanie kolejnego kontrahenta i myślałeś, że z każdej wymiany wizytówki będzie nowy deal, a jednak jedyne, co z tego masz to kolejne newslettery, do których się nie zapisywałeś?

Twojego potencjalnego klienta nie do końca obchodzi to, co robisz. Nie bardzo jest też zainteresowany tym, jak to działa. Największe znaczenie ma to, jak Twoje oferta wpłynie na poprawę jego życia. Proste? A jak często o tym pamiętamy?

Nikt nie będzie od Ciebie kupował dlatego, że musisz spełnić normę. Ludzie kupią od Ciebie ponieważ będą w tym widzieć wartość.
Bob BurgAutor książki Go-Giver

Cholernie trudne zadanie

Jeśli chodzi o sprzedaż to jakkolwiek optymistycznie byśmy do tego nie podchodzili, musimy się liczyć z tym, że czasy, w których żyjemy nie sprzyjają łatwej sprzedaży (o ile takowa jeszcze istnieje). Jeśli nie wypełniasz jakiejś całkowicie unikalnej niszy prawdopodobnie musisz zmagać się z rosnącą konkurencją, która nie daje za wygraną. Jakby tego było mało to Twój klient jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i oczekiwań więc nie tak łatwo sprawić, że zaufa właśnie Tobie. Kiedy dodamy do tego mnogość kanałów zarówno komunikacyjnych jak i sprzedażowych okazuje się, że jedna osoba nie jest w stanie za wszystkim nadążyć. 

Jeśli ludzie Cię lubią będą gotowi Cię słuchać. Jeśli Ci ufają zaczną robić z Tobą interesy.
Zig Ziglar

Liczby nie kłamią

Jeśli chcesz zamknąć sprzedaż nie licz na to, że będzie łatwo. Możemy poszukiwać różnych metod, które pozwolą nam sprzedać wszystko i wszystkim, ale one nie istnieją. Statystki są nieubłagane:

  • 48% sprzedawców nigdy nie kontynuuje relacji po pierwszym spotkaniu
  • 25% sprzedawców decyduje się na drugi kontakt i na tym kończy
  • 12% sprzedawców dochodzi do trzeciego spotkania i się poddaje
  • Jedynie 10% sprzedawców dba o więcej, niż 3 kontakty z potencjalnym klientem
  • 2% sprzedaży jest zamykana na pierwszym spotkaniu
  • 3% sprzedaży dokonuje się na drugim spotkaniu
  • 5% sprzedaży ma miejsce podczas trzeciego spotkania
  • 10% sprzedaży jest zamykana na czwartym spotkaniu
  • 80% sprzedaży jest realizowana na spotkaniach od piątego do dwunastego

Czegokolwiek nie oczekujesz od sprzedaży, bądź pewny tego, że będzie ona wymagała dużo pracy i wytrwałości, bez których nie ma co liczyć na sukces.

Kiedy klient zacznie traktować Ciebie jak partnera, przestanie brać pod uwagę konkurencję.
Shep HykenEkspert w zakresie obsługi klienta

Jak wygląda sytuacja w Polsce

W zależności od tego na jakie statystki spojrzysz może się okazać, że ponad 60% firm ma system sprzedaży, który jest całkowicie nieformalny i przypadkowy. Szansa jest niemała, że jeśli prowadzisz biznes to tak właśnie docierasz do klientów – jak się trafią to będą, jak nie to nie. Ale w tym samym czasie to od ilości i jakości klientów zależy sukces Twojego biznesu. Dochodzi do tego fakt, że nieco ponad 30% szans sprzedażowych dyktowanych przypadkiem zakończy się sukcesem. Wynika z tego jedynie tyle, że szanse na to, że dotrzesz do kolejnego, przypadkowego klienta są niewielkie i prawie wszystko zależy od ich dobrego humoru i Twojego szczęścia. Kiedy dodamy do tego fakt, że większość polskich firm ma problem z tym, żeby wyróżnić się na tle konkurencji okaże się, tak jak to już było wspomniane, że to skuteczne sprzedaż będzie wyznacznikiem sukcesu Twojego biznesu. Czy jesteś gotowy, żeby być lepszym, niż inni?

Zaplanuj swój sukces

Przygotuj się na trudne warunki, które stawia przed Tobą rynek i zdobądź praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci osiągać coraz lepsze wyniki w sprzedaży. Dzięki temu Twoja firma będzie rozwijać się jeszcze dynamiczniej, a Ty zaczniesz zarabiać jeszcze więcej. Sprzedaż jest kluczowym elementem, który możesz planować i udoskonalać bez względu na miejsce, w którym znajduje znajduje się Twoja firma. Już teraz zacznij przygodę ze świadomą i nastawioną na wyniki sprzedażą.

Ucz się sprzedaży od tych, którzy sprzedają

Na tym wydarzeniu bądź przygotowany na to, że nie będziesz bombardowany teoretyczną wiedzą. Każdy wykładowca, którego zobaczysz na scenie osiągnął znaczące wyniki w sprzedaży. Wiedząc, że na sali będą przedstawiciele różnych branży, wykładowcy będą również zróżnicowani. Poznasz osoby, które podzielą się swoim doświadczeniem związanym zarówno z budowaniem bazy prospektów, przeprowadzaniem rozmów, skutecznym zamykaniu sprzedaży jak również różnymi formami sprzedaży i budowania relacji z klientami online. 

asbiro-sprzedaz-4

Wykorzystaj najskuteczniejsze narzędzia

Wydaje Ci się, że Twój biznes jest tak niszowy, albo tak standardowy, że nie bardzo można w nim udoskonalić marketing i sprzedaż? Podczas tego seminarium poznasz sposoby promocji i sprzedaży w oparci o różne, dostępne dziś dla każdego narzędzie, dzięki czemu będzie w stanie wyróżnić się na tle konkurencji. Twoja oferta i sposób docierania do klienta sprawią, że to Ty będziesz pierwszym rozwiązaniem, o którym oni pomyślą jeśli tylko odpowiednio wykorzystasz zdobytą wiedzę. 

Zobacz w jaki sposób jeden z wykładowców ASBIRO generuje pół miliona sprzedaży w trzy miesiące!

Osoby prowadzące zajęcia

Arkadiusz Gleń

Z sektorem nieruchomości mam styczność już od czasu studiów. Swoją przygodę w branży zacząłem zaś w roli Doradcy Klienta. Wysokie wyniki sprzedażowe, zadowolenie klientów oraz chęć dzielenia się nabytą wiedzą zaprowadziły mnie na salę szkoleniową. Obecnie jestem trenerem sprzedaży w grupie Lloyd. Od 3 lat dbam o rozwój kompetencji sprzedażowych wszystkich pracowników oddziałów Lloyd Properties. Jestem współautorem autorskiej Myśli Szkoleniowej. W tym czasie prowadziłem ponad 100 całodniowych szkoleń i warsztatów oraz ponad 200 indywidualnych spotkań coachingowych. Sprzedaż to pasja, która cały czas pozwala mi się realizować. Jestem fanem praktycznych rozwiązań. Takie też wdrażam w pracy z moimi podopiecznymi. Bo życie jest za krótkie na szukanie wymówek!

Agnieszka Bojda

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego - kierunku Socjologia oraz Wyższej Szkoły Biznesu - kierunku Zarządzanie. Dyplomowany Trener Biznesu. Na co dzień realizuje się w rekrutacji. Wspiera zarówno Klientów, jak i Kandydatów, oferując najlepiej dopasowane usługi rekrutacji specjalistycznej. Współpracuje z m.in. zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską. Jej motto to „Każdy wielki rezultat, każde zwycięstwo i sukces jest konsekwencją działania pełnego pasji, energii, zaangażowania, motywacji i pozytywnego nastawienia”. Zdobytym doświadczeniem się dzieli. Jako Trenera Biznesu można ją spotkać na wielu szkoleniach, warsztatach czy wykładach. Inspiruje i angażuje do działania oraz do budowania wartościowych nawyków. Optymistka. Prywatnie to miłośniczka tańca, sportów zimowych i Formuły 1.

Barbara Piasek

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik. Jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu spółki organizującej Wolves Summit – jedno z największych wydarzeń technologicznych dla startupów, inwestorów i przedstawicieli korporacji w Europie Środkowo-Wschodniej oraz See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce. Portfolio obejmuje takie firmy, jak: TVN, Salesforce, P&G, PGNiG, IBM, Facebook, Poczta Polska, Google, LinkedIn, 3M. Współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami technologicznymi, startupami i korporacjami w ramach konferencji Wolves Summit z ponad 50 krajów i See Bloggers. W ciągu dwóch miesięcy wygenerowany przychód 800 tys. zł startując z nową marką od zera, a ponad 3,5 mln zł w ciągu pierwszego roku. Prowadzi 20-osobowy zespół, w którym cały dział sprzedaży został od podstaw nauczony technik sprzedażowych zarówno do MiŚ jak i korporacyjnych klientów B2B. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Wdrożyła globalnie eCommerce dla wszystkich marek P&G. Autorka podręcznika “The Sales Gate. Skuteczne techniki i metody podnoszenia efektywności sprzedaży.”, który uczy technik pomagających finalizować każdą sprzedaż. Współautorka i inicjatorka podręcznika “Startup Manual”, wyczerpującego źródła wiedzy na temat wszystkich aspektów funkcjonowania startupów. Publikuje swoje artykuły na blogu barbarapiasek.innpoland.pl oraz występuje w stacjach telewizyjnych, m.in. TVP Gdańsk, TVN24, TVN BiŚ.

Dawid Dudek

Przedsiębiorca, trener biznesu, zajmuje się szkoleniami z zakresu sprzedaży, technik pozyskiwania klientów i behawioralnego targetowania reklamy. Od 2 lat zajmuje się także analizą social media nastawioną na poszukiwanie okazji inwestycyjnych na rynku nieruchomości. W swoich działaniach skupia się przede wszystkim na poszukiwaniu kontaktów do osób zadłużonych, które posiadają atrakcyjne z punktu widzenia inwestora nieruchomości. Autor Biblii Taniego Latania. Uczy jak tanio latać po świecie. Prowadzi blog: www.JakRobicMarketing.pl

Jan Fijor

Przedsiębiorca, podróżnik, dwukrotnie najlepszy sprzedawca nieruchomości w Chicago, obecnie właściciel wydawnictwa Fijor Publishing.

www.fijor.com

Tomasz F. Grzelak

Przedsiębiorca od 1999 roku, psycholog, coach i trener biznesu. Zajmuje się wydobywaniem tego co najcenniejsze z jednostki oraz organizacji. Uczy: budowy i zarządzania marką własną, technik sprzedaży, przywództwa i skutecznego zarządzania zespołem oraz psychologii zarządzania kapitałem na rynkach finansowych. Pasjonat golfa, mąż i ojciec dwójki wspaniałych synów. Nauczyciel daje wiedzę, Trener umiejętności, coach odkrywa potencjał, Mentor Inspiruje, konsultant daje rozważanie, terapeuta diagnozuje = People Helper

www.tomaszfgrzelak.com.pl/

Kamil Kosior

Przedsiębiorca, właściciel agencji nieruchomości Lloyd Properties, której zespół obecnie tworzy około 30 doradców w Warszawie. Od zawsze w sprzedaży i w pracy \"na swoim\". Przez 9 lat budował zespoły sprzedażowe, największy liczył 200 handlowców. Pasjonat pracy z ludźmi, rozwijania ich kompetencji i pomaganiu im w osiąganiu sukcesu.

www.lloydgroup.pl

Marcin Osman

Przedsiębiorca, marketer, sprzedawca internetowy. Specjalizuje się w nowoczesnej sprzedaży online, bazującej na użyciu social mediów oraz angażowaniu społeczności klientów i fanów tak aby zamieniali się w darmowy dział sprzedaży. Realizował projekty dla największych polskich marek takich jak Cisowianka, Bank Śląski ING i wielu innych. Na swoich wystąpieniach mówi wyłącznie o WŁASNYCH zrealizowanych projektach. Autor 3 książek biznesowych. Wydawca bestsellerowej książki Fredrika Eklunda „Sprzedaż”

www.osman.pl

Bartek Popiel

Przedsiębiorca. Rozwija firmę szkoleniową BPC Popiel Consulting, tworzy produkty informacyjne (audio, video, ebooki). Swój przekaz kieruje głównie do młodych przedsiębiorców, którzy są zainteresowani rozwojem osobistym, produktywnością i kreowaniem upragnionego stylu życia.

www.bartekpopiel.pl/

Piotr Pytel

Ze słowa mówionego uczynił skuteczne narzędzie sprzedażowe Wie jak budować i przedstawiać historie, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 17 lat doświadczeniem dzieli się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych, trener sprzedaży bezpośredniej oraz mentor. Prowadzi własną sieć franczyzową Storyteller Club, szkoli środowiska biznesowe i akademickie.

www.piotrpytel.pl

John R. Spence

Specialist in developing referral and networking skills for businesses and individuals. An author of ‘The Executive Programme in Professional and Business Networking’ – the only accredited learning in the UK.

www.asbirouniversity.co.uk/

Harmonogram wykładów


sobota 04 marca 2017

10:00 - 11:00Jan Fijor
Sprzedawca - najtrudniejszy zawód świata?


Przerwa

11:15 - 12:15Bartek Popiel
Jak zbudować biznes online, który od pierwszego miesiąca daje pięciocyfrowe zyski


Przerwa

12:30 - 13:30Barbara Piasek
Skuteczna sprzedaż telefoniczna

Podczas wykładu dowiesz się jak budować silny raport​, aby nawiązywać długoterminowe relacje i łatwo zamykać sprzedaż, jak przeprowadzić rozmowę telefoniczną, tak aby klient sam chciał kupować, ​kluczowe zasady komunikacji, które pozwolą Ci zwiększyć konwersje.


13:30 - 14:30
Przerwa obiadowa

14:30 - 15:30Marcin Osman
Jak skutecznie sprzedawać - sprawdzone strategie dla polskich przedsiębiorców

Uczestnicy dowiedzą się: - jak skutecznie sprzedawać, zamiast jedynie \"robić marketing\"? - jak wykorzystać bez kosztowy marketing do sprzedaży swoich usług? - czym jest ekonomia wdzięczności i jak przełożyć ją na efektywną sprzedaż? - case study moich projektów Gwarantuję 100% praktyki, zero teorii. Wszystkie co przedstawię, to moje zrealizowane projekty- zero czyichś przykładów.


Przerwa

15:45 - 16:45Arkadiusz Gleń
Jak (nie) stracić klienta. O relacjach międzyludzkich nie tylko w sprzedaży

Biznes to ludzie. Codziennie spotykamy się z wieloma różnymi osobami – od rodziny, przyjaciół przez współpracowników po klientów. Każdy kontakt może być szansą na: nawiązanie relacji biznesowej, zaintrygowanie rozmówcy swoją usługą, produktem czy też po prostu spędzenie czasu w interesujący sposób. Sprzedajemy zatem wszyscy. Każdego dnia. Jakich błędów unikać oraz jakie dobre praktyki wdrażać, by \"klient\" zobaczył w nas wartościowego partnera, a nie nieproszonego gościa.


Przerwa

17:00 - 18:00John R. Spence
It’s not ‘what you know’ it’s ‘who you know’ (Wykład w języku angielskim)

Ask yourself these questions… § Do you have the skill to meet people on favorable terms? § How many people can currently refer you accurately? Networking is a professionally recognized competency of contemporary leadership & this skill has a direct impact in the quality of the market place you speak to Imagine the difference it would make to your business, distribution channel or career if you had the right connections?


Koniec pierwszego dnia seminarium

niedziela 05 marca 2017

10:00 - 11:00Dawid Dudek
Webinarowe lejki sprzedażowe od A do Z


Przerwa

11:15 - 12:15Agnieszka Bojda
Kandydat czy Klient – każdy chce coś kupić lub sprzedać!

Uczestnicy dowiedzą się: Sprzedaż w 5 krokach. Szybka reakcja - czy ma wpływ na skuteczność w sprzedaży. Z jakich narzędzi korzystam w sprzedaży usług HR i ile to kosztuje. Dlaczego każdy może robić to co ja i od czego zacząć. Jak sprzedać siebie wymarzonemu pracodawcy


Przerwa

12:30 - 13:30Tomasz F. Grzelak
Nie sprzedawaj wszystkiego wszystkim

Przestań biegać za każdym możliwym klientem na swoją usługę. Skup się na wąskim profilu i tylko na nim koncentruj swoje działania. Zdziwisz się jak może to wpłynąć na Twoje wyniki sprzedaży. Podczas wykładu dowiesz się, jak zawężenie grupy docelowej lepsze wyniki, niż sprzedając wszystko, wszystkim.


13:30 - 14:30
Przerwa obiadowa

14:30 - 15:30Kamil Kosior

Przerwa

15:45 - 16:45Piotr Pytel
Po co sprzedawać? Niech klient to zrobi!

Podczas wykładu poruszymy temat zadawania pytań, oraz odwróconego procesu sprzedaży, podczas którego klient sam sobie sprzedaje. Co pozwala zamykać 8 rozmów handlowych na 10.


Przerwa

17:00 - 18:00John R. Spence

Koniec drugiego dnia seminarium

Dlaczego organizujemy seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży”?

Jednym z głównych celów naszej uczelni jest sukces przedsięwzięć biznesowych prowadzonych przez naszych studentów. Zależy nam na tym, żeby każda firma, która ma kontakt z ASBIRO była inna, niż cała konkurencja. Chcemy, żebyś odniósł sukces i zaczął zarabiać jeszcze więcej bez względu na to, czy wydaje Ci się, że osiągnąłeś już maksimum swoich możliwości, czy nie. Sprzedaż jest tutaj głównym czynnikiem sukcesu, dlatego chcemy, żebyś mógł perfekcyjnie opanować tę umiejętność. Pozwoli Ci to na dynamiczny rozwój biznesu i sprawi, że każde inne zagadnienie zarządzania biznesem nabierze wyjątkowego znaczenie bo będzie wynikało z potrzeby zadowolenia kolejnych klientów.

Tak wyglądały ostatnie seminaria

Poniżej możesz zobaczyć krótkie relacje z naszych ostatnich seminariów „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników” oraz ostatniego seminarium „Jak przetrwać kontrole w firmie”. Podczas naszych seminariów sale są pełne i często jesteśmy zmuszeniu do wcześniejszego zamykania rejestracji.

 


Zapraszamy na nasz kanał na Youtube. Opublikowaliśmy tam więcej filmów dotyczących ASBIRO. Znajdziesz tam relacje z naszych imprez, z budowy szkoły w Afryce, jak również kilka kolejnych wykładów, które opublikowaliśmy w całości.

 

Jak będzie wyglądało seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży”?

Najbliższe seminarium ASBIRO pozwoli Ci zarówno zdobyć praktyczną wiedzę sprzedażową, jak również poznać case studies, które zobrazują omawiane zagadnienia. Dzięki temu po powrocie do swojej firmy będziesz miał gotowe narzędzia, gotowe do natychmiastowego wdrażania. 

Główne elementy seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży” to:

  1. Praktyczne narzędzia do zwiększenie efektywności sprzedaży poparte przykładami z życia wykładowców. Omawiane techniki będziesz mógł swobodnie dostosować do swojego biznesu, dzięki czemu znacznie wyróżnisz się na rynku lokalny jak również międzynarodowym.
  2. Historie pozyskania pierwszych oraz kluczowych klientów, którymi podzielą się przedsiębiorcy tacy jak Ty. Będzie to potężna dawka praktycznego know-how, która pozwoli Ci dotrzeć do wymarzonych klientów, a Twojej firmie stać się integralną częścią ich portfela.

asbiro-sprzedaz-2

Osoby prowadzące zajęcia

Listę wykładowców podamy niebawem

Dla kogo przeznaczone jest to seminarium?

Tym razem wydarzenie da praktyczną wiedzę każdemu, kto jest aktywny zawodowo. Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Nie ma też znaczenia jakiego rozmiaru to biznes. Każda osoba biorąca udział w tym wydarzeniu otrzyma ogromną ilość inspiracji oraz sprawdzonych technik sprzedażowych. Po tym wydarzeniu będziesz mógł je wdrażać samodzielnie, bądź wyposażyć w nie swój zespół sprzedażowy. Dowiesz się nie tylko jak samemu być świetnym sprzedawcą, ale również jak angażować innych w sprzedaż w Twoim biznesie.

asbiro-sprzedaz-3

Spotkaj się z nami w sobotni wieczór na wspólnej kolacji

Podczas każdego wydarzenia wiele osób niezwykle ceni sobie nasze sobotnie integracje. Po zakończonych sobotnich wykładach wszyscy uczestnicy konferencji oraz wykładowcy spotykają się w zaprzyjaźnionej restauracji, gdzie trwają dalsze dyskusje, networking oraz wymiana doświadczeń. To właśnie tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego, czego nie można było powiedzieć ze sceny. Takie nieformalne rozmowy są dla wielu naszych studentów główną częścią każdego wydarzenia. 

Pamiętaj o tym, żeby zarezerwować sobie ten wieczór na spotkanie z innymi uczestnikami konferencji. Dzięki temu będziesz mógł zdobyć jeszcze więcej cholernie praktycznej wiedzy z pierwszej ręki. Nie zmarnuj takiej okazji, bo w przypadku wielu naszych wykładowców jest to być może jedna okazja, żeby móc spokojnie zadać pytanie i uzyskać pomoc w sytuacji, w której się znajdujesz.

 asbiro-integracja

Noclegi

Jeżeli dojeżdżasz na nasze zajęcia spoza Warszawy i potrzebujesz noclegu, chętnie pomożemy Ci w znalezieniu hotelu. Dysponujemy kilkoma zaprzyjaźnionymi hotelami, w których nocujemy podczas zjazdów. Koszt jednego noclegu bez śniadania waha się od 33 do 70 zł. Informacje o noclegach są przesyłane zarejestrowanym uczestnikom około 1,5 tygodnia przed wydarzeniem.

Nagrania z zajęć

Wszystkie wykłady na seminarium będą nagrywane. Jeżeli będziesz uczestnikiem (zapiszesz się, opłacisz i pojawisz na miejscu) to po seminarium nagrania zostaną Ci udostępnione w naszych systemie udostępniania nagrań online.

20% rabatu jeżeli zapłacisz Bitcoinem

bitcoin-225080_640Nieważne z której oferty skorzystasz. Czy jako osoba z zewnątrz, jako członek Klubu ASBIRO lub jego osoba towarzysząca. Jeżeli płatności dokonasz przy pomocy Bitcoin to będziesz mógł zapłacić 20% mniej.

 

Ograniczona liczba miejsc

Organizowane przez nas seminaria przyciągają sporo osób zainteresowanych przedsiębiorczością i ekonomią. Podobnie jak w przypadku poprzednich wydarzeń liczba osób jest ograniczona, więc jeśli chcesz mieć pewność, że uda Ci się wziąć udział w seminarium, nie zwlekaj z rejestracją.

 

 

Chcesz zabrać znajomych?

Jeśli chcesz zebrać ze sobą osoby towarzyszące, wybierz odpowiednią opcję zapisu, podaj liczbę osób, które chcesz ze sobą zabrać oraz podaj ich dane. Osoby kosztu uczestnictwa osoby towarzyszącej to 190 zł nawet jeśli nie jest członkiem klubu ASBIRO.

Jeśli któraś z Twoich osób towarzyszących założy konto w ASBIRO na podany przez Ciebie adres email, automatycznie zostaną jej udostępnione nagrania wykładów z tego wydarzenia :)

Zapisz się

Zapisy zakończone

 

Jeżeli chcesz o coś zapytać, skontaktuj się z Pauliną


Paulina Mikucka
p.mikucka@asbiro.pl
737 609 092

O nas

ASBIRO to jedyna uczelnia w Polsce, w której wykładowcami są wyłącznie przedsiębiorcy. To co nas odróżnia od innych szkół to właśnie praktyczne podejście do przedsiębiorczości.

Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla osób, które prowadzą własną firmę, lub właśnie chcą ją założyć.

więcej »