Newsletter

Będziemy Cię informować o nowościach w ASBIRO.

Kurs Zaawansowany MBA Przedsiębiorczość

Organizowane we współpracy z Uczelnią Łazarskiego studia MBA Przedsiębiorczość to nasza oferta dla ludzi, którzy już prowadzą swoje małe firmy i pragną je powiększyć. Całe studia mają dać odpowiedź na pytanie jak z 5-10 osobowej firmy zrobić 50-100 osobową.

Raczej nie polecamy uczestnictwa osobom, które dopiero chcą założyć firmę. Takie osoby mogą się nie odnaleźć podczas zajęć i wiele z omawianych tematów może być dla takich osób abstrakcją.

Nasze studia MBA mają rangę studiów podyplomowych, które realizujemy w formule MBA co oznacza, że podczas zajęć kładziemy bardzo duży nacisk na przekazywanie praktycznej wiedzy, jednak już na starcie wymagamy od uczestników kursu posiadania pewnego zasobu wiedzy oraz kompetencji. Każdy uczestnik, który posiada dyplom ukończenia studiów wyższych oraz może pochwalić się doświadczeniem w pracy na kierowniczym stanowisku lub w prowadzeniu własnej firmy po ukończeniu programu oprócz dyplomu ASBIRO otrzyma również dyplom ukończenia studiów podyplomowych MBA Przedsiębiorczość sygnowany przez Uczelnię Łazarskiego. 


Jeżeli nie dysponujesz magistrem lub licencjatem nie zamyka to drogi do naszych zajęć. Wtedy po ukończeniu zajęć odbierzesz dyplom jedynie od ASBIRO, oraz zaświadczenie uczestnictwa w kursie wydawanym przez Łazarskiego.

Uczelnia Łazarskiego

Uczelnia Łazarskiego to założona w 1993 roku przez dr Ryszarda Łazarskiego jedna z pierwszych prywatnych prawniczo – ekonomicznych uczelni w Polsce i sądząc po rankingach jedna z najlepszych. Zajmuje pierwsze miejsce w Rankingach Wydziałów Prawa wśród uczelni niepublicznych według „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Rzeczpospolitej”. Jest to również najlepsza polska uczelnia według globalnego rankingu U-Multirank.

Kilka rankingów:

Poprzednie edycje

Nasza Uczelnia studia podyplomowe MBA zaczęła organizować w 2009 roku. Pierwsza grupa liczyła zaledwie 22 osoby. Dzięki pomocy pierwszych absolwentów i bardzo dobrej laurce jaką nam wystawili w każdym kolejnym roku rekrutowaliśmy coraz więcej ludzi. W 2014 roku udało nam się zrekrutować aż 58 osób.

Założenia Kursu MBA Przedsiębiorczość

Standardowy program studiów MBA, jak sama nazwa zresztą wskazuje (Master of Business Administration) jest przeznaczony dla managerów korporacyjnych i często niewiele ma wspólnego z praktyką zarządzania własną, małą lub średnią firmą. Pracować na swoim i u kogoś to dwie różne rzeczy. Stworzyliśmy więc program przystosowany do właścicieli firm, prowadzony przez właścicieli firm, mówiący o problemach właścicieli firm, a więc oprócz standardowych problemów zarządzania, także np. wpływ rodziny na biznes czy późniejszej sukcesji.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest zaprojektowany dla właścicieli małych firm, które zatrudniają od 5 do 15 osób. Nie oznacza to, że mniejsi i więksi przedsiębiorcy nie będą zainteresowani. Na kursie mamy zarówno ludzi, którzy dopiero planują założyć firmę, jak i prawdziwych potentatów. Jeden z naszych studentów w poprzednich grupach zatrudniał 260 osób. Nie zmienia to faktu, że najliczniejszą grupą na kursie są właśnie właściciele małych firm. Jest tak, gdyż cały kurs został specjalnie dla nich zaprojektowany.

Jeśli nie posiadasz jeszcze własnej firmy i jesteś na początku swojej przygody z biznesem, uważamy że na tym etapie zdecydowanie bardziej przyda Ci się nasz Kurs Podstawowy, ponieważ tematy które będziemy poruszać na zajęciach MBA Przedsiębiorczość mogą być dla Ciebie zbyt zaawansowane. Tych studiów nie polecamy również osobom, które wiążą swoją przyszłość z pracą w korporacji. Wprawdzie takie osoby na pewno wyciągnęłyby wiele ciekawych informacji i praktycznych porad jak rozwinąć skrzydła w swojej pracy, to jednak na rynku jest wiele kursów zaprojektowanych stricte pod rozwój kariery w korporacji, które dla takich osób mogą być bardziej przydatne niż nasze MBA. Jeśli natomiast pracujesz w korporacji, na stanowisku kierowniczym i masz już nie mały bagaż doświadczeń, ale chciałbyś pożegnać się z dotychczasową pracą i pójść własną niezależną drogą, tworząc swoją firmę – studia MBA Przedsiębiorczość są dla Ciebie !

Forma zajęć

Nasze studia MBA trwają 2 lata. Zjazdy organizujemy od października do czerwca i składają się one z 48 dni wykładowych, każdy po 8 godzin, daje to 384 godziny wykładów. Zjazdy mamy zorganizowane w weekendy (sobota i niedziela) i takich spotkań organizujemy 12 w trakcie jednego roku akademickiego. Zjazdy odbywają się mniej więcej co 3 tygodnie. Tradycją stało się, że zajęcia zaczynamy o 10.00, a kończymy o 18.00.

Dodatkowo studenci Kursu Zaawansowanego MBA zapraszamy na webinary, które organizujemy z ludźmi, którzy fizycznie nie mogą zjawić się w Warszawie i poprowadzić dla nas wykładu. Webinary to doskonałe źródło wiedzy o biznesie z całego świata.

Na czym się skupiamy?

Otworzenie jednoosobowej firmy nie jest takie trudne. Wielu ludziom nawet to się nie udaje, jednak stosunkowo łatwo prowadzić jednoosobową firmę. Sami jesteśmy swoim szefem jak również swoim pracownikiem. Rozwój firmy nie jest jednak liniowy. Przedsiębiorcy napotykają dwie poważne bariery.

Pierwsza bariera pojawia się z chwilą zatrudnienia pierwszych pracowników. W praktyce okazuje się, że pracownicy nie są tak produktywni ja my sami. Wszystko robią gorzej, dłużej i drożej. W pewnym sensie, aby się rozwijać musimy pogodzić się z nieco większym dziadostwem w naszej firmie. Ludzie bronią się przed tym. Nie potrafią delegować zajęć, nie potrafią przestawić się z fachowca do osoby zarządzającej. Bariera ta jest jednak dość prosta do pokonania. Przeważnie zaczynamy zdawać sobie sprawę o swoich słabościach w odpowiednim momencie, czytamy książki, uczymy się metodą prób i błędów i nasza firma rośnie. Mamy do tego motywację, gdyż jak firma urośnie to zarobimy więcej pieniędzy.

Druga bariera pojawia się nieco później. Kiedyś Peter Drucker powiedział, że jeden człowiek jest w stanie skutecznie kontrolować pracę pięciu, maksymalnie siedmiu osób. Jego słowa mają potwierdzenie w praktyce. Gdy firma osiąga kilka lub kilkanaście osób właściciel nie jest już w stanie sam zarządzać. Jednego ze swoich pracowników musi awansować na kierownika i nauczyć go zarządzać podległymi mu osobami. W tym momencie nasz pracownik przechodzi przez to samo piekło, przez które my przechodziliśmy nieco wcześniej. Nam jednak o wiele łatwiej było się nauczyć zarządzać. My jesteśmy przedsiębiorczy, założyliśmy i rozwinęliśmy firmę. Nasz pracownik trafił do niej jako pracownik i z tym wiązał swoją przyszłość. Może jest bardzo dobrym pracownikiem, ale na pewno nie jest tak przedsiębiorczy i tak chętny na wzięcie odpowiedzialności na siebie niż my. Musimy znaleźć więc takiego pracownika, który jest na tyle przedsiębiorczy, że podoła zarządzaniu ludźmi, jak również na tyle niesamodzielny, że nie otworzył swojej własnej firmy. Jego motywacja do pracy jest również mniejsza, gdyż jeżeli firma urośnie to nie on, tylko my zgarniemy wszystkie zyski.

Podczas całego Kursu Zaawansowanego MBA będziemy pokazywać jak wspomniane powyżej bariery pokonać. Będziemy mówić o tym jak znaleźć odpowiednich ludzi do pracy, jak nimi zarządzać, jak kontrolować, jak nagradzać. Będziemy uczyć się delegować, zarządzać czasem, zarządzać projektami. Będziemy poruszać tematy związane z marketingiem, reklamą, grafiką, copywritingiem, prawem, księgowością itp. Wszystko jednak nie w kontekście tego, abyśmy sami nauczyli się pisać perswazyjne teksty czy prowadzili sobie księgowość, ale w kontekście pilnowania pracowników i ich pracy.

Pamiętaj, że nasze zajęcia to nie jest omawianie za koleją powyższych tematów. Wiedzę z tego zakresu równie dobrze możesz poznać z książek. Nasze zajęcia wyglądają inaczej. Jako prelegentów zapraszamy doświadczonych przedsiębiorców, którzy opowiadają o tym jak oni w swoich firmach podchodzą do powyższych zagadnień. Teoria jest w książkach, które oczywiście gorąco polecamy, jednak na naszych zajęciach nie spodziewaj się, że będziemy szczegółowo omawiać teorie, uczyć się definicji, czytać teksty źródłowe i studiować podręczniki o zarządzaniu. Na naszych zajęciach będziemy rozmawiać o biznesie i analizować konkretne przypadki firm prowadzonych przez naszych wykładowców. U nas dowiesz się z pierwszej ręki jak ludzie stosują tę wiedzę w praktyce. Szczerze powiedzą co działa, a co nie, jakie błędy popełnili i zasugerują jak tych błędów uniknąć. Takiej wiedzy nie zdobędziesz na żadnej innej uczelni i nie przeczytasz jej w podręcznikach akademickich. 

Kto prowadzi zajęcia?

To co wyróżnia oferowane przez nas studia MBA to grupa wykładowców praktyków. Głośno i z pełną powagą mówimy, że w doborze wykładowców nie kierujemy się posiadanymi przez nich tytułami, ukończonymi kursami czy stanowiskami w świecie naukowym. Bierzemy pod uwagę tylko osiągnięcia oraz umiejętność ich przekazania, zgodnie z zasadą “po owocach ich poznacie”.

Wśród wykładowców znajdują się profesorowie jak również osoby, które skończyły zaledwie kilka klas szkoły średniej. Wszystkich jednak łączy to, że w swoich życiorysach mają bogate doświadczenie w zarządzaniu większymi niż kilkunastoosobowymi (własnymi!) firmami.

Wśród naszych wykładowców znajdują się milionerzy, którzy zbudowali swoje majątki od zera tzw. self-made meni. Jest nawet kilka osób, które notowane były na liście 100 najbogatszych Polaków. Wśród wykładowców są także bankruci i ludzie z milionowymi długami, którzy nie poradzili sobie z zarządzaniem 40 czy 80 osobowej firmy. Pierwsi uczą nas w oparciu o to, co im się udało, od drugich natomiast uczymy się w kontekście tego, jakie błędy popełnili.

Stali wykładowcy

Nasz kurs MBA opiera się na wykładach doświadczonych przedsiębiorców. Poniżej prezentujemy krótkie sylwetki wykładowców, którzy stanowią trzon całego naszego programu.

Tad Witkowicz

Pochodzący spod Kodnia amerykański miliarder polskiego pochodzenia. Gdy był nastolatkiem wraz z rodzicami wyemigrował do Kanady, gdzie skończył szkołę. Aby utrzymać się na studiach wieczorami pracował zbierając robaki na polu golfowym. Skończył fizykę i zaczął specjalizować się w światłowodach. W latach osiemdziesiątych odszedł z pracy, aby założyć swoją pierwszą firmę Artel, która kilka lat później zadebiutowała na giełdzie NASDAQ. Po sprzedaży Artela, Tad założył kolejną firmę w branży IT – CrossComm, która produkowała Routery. Ona również zadebiutowała na NASDAQ, a po kilku latach została w całości sprzedana za kilkaset milionów dolarów. Kolejna firma Witkowicza – Adlex, stworzyła oprogramowanie do monitorowania ruchu w sieci internetowej. Tym razem firma nie trafiła na giełdę, gdyż bardzo szybko zainteresował się nią kupiec, który również zapłacił kilkaset milionów dolarów. Dzisiaj Tad nie jest aktywnym przedsiębiorcą. Prowadzi fundusz Venture Capital i inwestuje w przedsięwzięcia innych osób.

www.tadwitkowicz.pl

Andrzej Blikle

Przedsiębiorca, właściciel cukierni A. Blikle, profesor matematyki, notowany na liście najbogatszych polaków. Całe swoje życie przygotowywał się do kariery naukowej. W 1966 roku obronił doktorat z matematyki. Habilitował się w 1971 roku, tytuł profesora nadzwyczajnego zdobył w 1976, a profesora zwyczajnego w 1990. W tym samym też roku przejął po ojcu biznes rodzinny, cukiernię założoną w 1869 roku. Gdy ją przejmował firma zatrudniała 40 osób. Po 20 latach pracy jako prezes zarządu firma rozwinęła się do blisko 300 osób. Ten fenomenalny wzrost jest zasługą konsekwentnego wdrażania w firmie metody zarządzania zwanej TQM. Zdecydowanie Andrzej był w tej dziedzinie pionierem na ziemiach Polskich. Obecnie jest uznawany za największego eksperta TQM w kraju. Pomógł wdrożyć te techniki w setkach firm w Polsce.

www.moznainaczej.com.pl

Leszek Stafiej

Przedsiębiorca, założyciel i prezes Stafiej Partnerzy DKS, niezależny doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów. Współzałożyciel Radia ZET, Dolnośląskiego Radia BRW oraz Dziennika Życie. Twórca wielu popularnych programów telewizyjnych. To on jest odpowiedzialny za powstanie takich teleturniejów jak Miliard w Rozumie, Kochamy Polskie Seriale i wielu innych. Długoletni wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) oraz założyciel Polskiego Towarzystwa Gospodarczego. Zawsze związany z mediami. Z zamiłowania dziennikarz, tłumacz i wykładowca.

www.stafiej.pl

Jan Fijor

Przedsiębiorca, podróżnik, dwukrotnie najlepszy sprzedawca nieruchomości w Chicago, obecnie właściciel wydawnictwa Fijor Publishing. W latach 80-tych wyemigrował do USA, gdzie pracował jako makler oraz pośrednik nieruchomości. Każdego roku zwiększał swoje wyniki, aż dwukrotnie został najlepszym sprzedawcą nieruchomości w całym Chicago. Pozwoliło mu to zdobyć kapitał na dalsze inwestycje. Janek prowadził pub, inwestował w hutę szkła, handlował na międzynarodowym poziomie jak również został właścicielem hotelu na pięknej wyspie w Meksyku gdzie spędził kilka lat swojego życia. 

www.fijor.com

Paweł Tkaczyk

Przedsiębiorca, choć mówi o sobie, że zarabia na życie opowiadaniem historii, to po prawdzie jest jednym z bardziej rozchwytywanych specjalistów od marketingu w kraju. Założył agencję marketingową MIDEA, która jest odpowiedzialna za stworzenie kilkuset marek, głównie w Polskim internecie. Napisał dwie książki „Zakamarki Marki” oraz „Grywalizacja”. Obydwie znalazły się na szczycie najlepiej sprzedających się książek nie tak znowu małego wydawnictwa OnePress. Zakamarki Marki zdobyły tytuł najlepszej marketingowej książki w 2011 roku.

www.pl.paweltkaczyk.com

Tomasz Bortkiewicz

Przedsiębiorca, dawniej lekarz pediatra, prowadził biuro rachunkowe, hurtownię. Gdy koniunktura na handel była nieco gorsza wystartował w konkursie na prezesa w jednej ze spółek zależnej Ursusa. Spółkę tą wyprowadził na prostą. Spółka zaczęła zarabiać pieniądze, a ludzie zaczęli zarabiać coraz lepiej. Sukces ten doprowadził go do stanowiska prezesa całego Ursusa. Jego zadaniem było zrestrukturyzowanie oraz przygotowanie firmy do prywatyzacji tej liczącej kilka tysięcy pracowników firmy. Sądząc po tym, że firma Ursus, już w rękach prywatnych istnieje do tego czasu można powiedzieć, że zadanie to wykonał należycie. Po tej przygodzie wygrał konkurs na stanowisko prezesa warszawskich wodociągów. Obejmując stanowisko również zrestrukturyzował cały zakład, między innymi budując „Czajkę” jedną z największych oczyszczalni ścieków w Europie. Dzisiaj Tomek zajmuje się doradztwem. Pomaga w restrukturyzacji spółek i wdrażania w nich procedur i zaawansowanych systemów pracy.
www.ckmgordion.pl

Grzegorz Turniak

Przedsiębiorca, założył takie organizacje jak The Top Careers Club i Family Business Evergreen. Były prezes Job Pilot Polska, właściciela jednego z największych portali w Polsce dotyczącego kariery zawodowej. Grzegorz napisał na ten temat wiele książek. Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Grzegorz jest założycielem i prezesem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. W środowisku przedsiębiorców Grzegorz jest znany z tego, że zna dosłownie wszystkich. Podczas zajęć ASBIRO będzie opowiadał o tym, jak zbudować znajomości, jak je podtrzymywać i jak nimi zarządzać.

www.turniak.pl

Paweł Krzyworączka

Przedsiębiorca, informatyk, szkoleniowiec, specjalista w dziedzinie e-biznesu. Zdobył tytuł doktora, jednak nie kontynuował kariery naukowej. Założył firmę szkoleniową i uczył ludzi z zakresu marketingu w internecie. Tworzył strony internetowe, kampanie marketingowe, doradzał w starcie dziesiątków przedsięwzięć. Sam również prowadzi wiele biznesów, głównie w branży handlu internetowego. Krzywy w ramach Kursu Zaawansowanego MBA podzieli się swoim doświadczeniem związanym z prowadzeniem i administrowaniem stronami internetowymi.

www.krzywy.pl

Robert Okulski

Licencjonowany Doradca Podatkowy i Gospodarczy. Prezes Zarządu i właściciel sieci biur księgowych. Zapalony turysta, twórca klubu kajakowego. Swoją przygodę z biznesem rozpoczął w latach 90-tych jako prosty sprzedawca farb, a później założył sklep z farbami. Jego zainteresowania spowodowały, że sam w tym sklepie prowadził sobie księgowość jak również zaczął pomagać prowadzić ją znajomym przedsiębiorcom. Po pewnym czasie zdecydował się zamknąć sklep i poświęcić czas na zbudowanie kancelarii księgowej, co w końcu mu się udało. Dzisiaj Robert jest uznawany za jednego z najlepszych (i najdroższych) doradców podatkowych w Polsce. Nie trudno zatem się domyślić, że to własnie o optymalizacji podatkowej i sposobach zabezpieczenia majątku będzie opowiadał podczas naszych studiów MBA.

www.jrobiuro.com.pl

Marek Bernaciak

Przedsiębiorca, założyciel i prezes firmy technologicznej AMB Technic, dostarczającej urządzenia do precyzyjnego klejenia. Przypadek sprawił, że swoją pierwszą pracę dostał jako przedstawiciel handlowy sprzedający klej. Wykazał się w swojej pracy, dzięki czemu odważył się otworzyć własną firmę, która początkowo sprzedawała proste urządzenia do klejenia, aż po kilku latach ta mała firma została jedną z najlepszych firm w tej branży dostarczając do różnych fabryk całe linie montażowe za wiele set jak nie kilka milionów złotych. Działanie w takich warunkach wymaga bardzo profesjonalnego zespołu handlowców i właśnie o tym Marek opowiada na naszym Kursie. Może niekoniecznie jak sprzedawać, ale jak taki zespół zbudować.

www.marekbernaciak.pl

Adam Pioch

Przedsiębiorca, Twórca Akademii Skutecznego E-biznesu, szkoleniowiec, współzałożyciel klubu profesjonalnych mówców Toastmasters. Urodził się z komputerem, pamięta w tej branży czasy prehistoryczne. Programował od urodzenia i związał się z branża internetową. Prowadził wiele serwisów, w tym największy portal o UFO w kraju, a także handlował koszulkami z nadrukami. Jak na programistę i geeka komputerowego jego kariera zaczęła się toczyć w innym kierunku. Został profesjonalnym mówcą, prezenterem i o tym właśnie uczy podczas naszego kursu. Duża firma to zebrania, to przemowy to negocjacje to przedstawianie wizji firmy i motywowanie pracowników. Któż inny jak były geek komputerowy ,a dzisiaj nagradzany mówca lepiej mógłby nas tego nauczyć?

www.adam.pioch.pl

Andrzej Burzyński

Przedsiębiorca, doświadczony szkoleniowiec, którego główną pasją jest rozbudzanie i rozwijanie potencjału zarówno swojego jak i innych. Andrzej specjalizuje się w tematach związanych z liderowaniem oraz relacjami międzyludzkimi. Od kilkunastu lat jest pastorem, dzięki czemu zdobył ogromne doświadczenia. Leczył relacje w wielu rozbitych rodzinach, ogarniętych problemami alkoholowymi. Jego kariera potoczyła się w kierunku szkoleniowym, gdzie pomaga przedsiębiorcom budować pozytywne relacje między pracownikami. Andrzej jest ponadto aktywnym inwestorem na rynku nieruchomości.

www.koah.pl

Witold Anusz

Przedsiębiorca, handlowiec. Wiele lat pracował jako sprzedawca i bardzo szybko awansował, na kierownika grupy handlowców, a nawet kierownika kierowników. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy dla rożnych firm. Zawodowy negocjator. Obecnie prowadzi firmę szkoleniową w której uczy opracowanych przez siebie systemów sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą. Na zajęciach ASBIRO opowie o budowaniu standardów standardów pracy działu handlowego. Opowie co działa, a co nie działa podczas jego tworzenia i jak sprawdzają się w praktyce różne sposoby kontroli / nadzoru pracy handlowców.

www.anusz.com

Paweł Królak

Przedsiębiorca, psycholog, przez wiele lat kierował ośrodkiem pomagającym ofiarom sekt. Bardzo dobrze zapowiadającą się karierę naukowca zmienił na niepewną karierę przedsiębiorcy. Założył księgarnię internetową, w której propaguje wartości chrześcijańskie. Wykształcenie, doświadczenie przedsiębiorcy oraz poznanie na własnej skórze problemów z jakimi wiąże się bycie pracodawcą spowodowało, że Paweł hobbystycznie wyspecjalizował się w rekrutacji pracowników. Zrekrutował dziesiątki osób do własnej firmy jak również pomagał na wielu rozmowach kwalifikacyjnych u swoich przyjaciół. Podczas kursu opowie nam o różnych metodach zatrudniania ludzi oraz opowie o kryteriach jakimi przedsiębiorcy się kierują oraz jakimi powinni się kierować podczas rekrutacji pracowników.

www.tolle.pl

Jacek Skorus

Przedsiębiorca, dziennikarz, od 2009 roku szef „Panoramy” jak również wykładowca akademicki. Napisał doktorat na temat manipulacji informacjami w telewizji i całą swoją karierę naukową poświęcił temu tematowi. Podczas Kursu Zaawansowanego skupi się właśnie na tym temacie. Opowie o tym w jaki sposób można za pomocą materiałów video wykreować swój wizerunek.

Maciej Dutko

Przedsiębiorca, doktor, specjalista z zakresu pisania ofert. Zerwał karierę naukową i przez kilka lat pracował dla telewizji. Równolegle rozwijał własny biznes w internecie polegający na handlu na allegro. Wystawił dziesiątki tysięcy aukcji, sprzedał tysiące różnych produktów. Jego zaangażowanie spowodowało to, że przez kilka lat pracował dla Allegro szkoląc sprzedawców z tego jak budować skuteczne oferty. Na potrzeby pracy dla allegro przeprowadził setki testów i z ręką na sercu można powiedzieć, że jest jednym z największych ekspertów w europie w temacie pisania ofert na portale aukcyjne, ale nie tylko. To właśnie o tym Maciek opowiada podczas naszego kursu. O tym jak pisać teksty, które ludzie chcą przeczytać. O tym jak tworzyć oferty, które sprzedają, a nie ukrywając dzisiaj bez posiadania wysokich jakości tekstów na stronie internetowej coraz trudniej się robi biznes.

www.dutkon.pl

Michael Krajewski

Przedsiębiorca, posiada w Londynie kilkudziesięcioosobową firmę zajmującą się obróbką stali. Rozpoczynał sam w małym garażu, dzisiaj można powiedzieć, że wykonuje zlecenia do najbardziej prestiżowych konstrukcji w Londynie. Takie zlecenia wymagają najwyższej jakości, która w jego firmie pochodzi od bardzo szczegółowego autorskiego systemu zarządzania firmą. Na własnym przykładzie pokazuje, że nawet w tak tradycyjnych branżach jak stal można odnieść duży sukces stosując nowoczesne metody zarządzania. Podczas zajęć nauczy nas zarządzać firmami dokładnie w taki sam sposób jak sam to robi.

www.polsteel.co.uk

Marek Kosewski

Przedsiębiorca, doktor psychologii, kieruje Instytutem Zarządzania przez Wartości. W swojej karierze naukowej skupiał się nad badaniami nad zachowaniem ludzi w sytuacjach pokusy i upokorzenia. W latach 90-tych rozwinął model zarządzania godnościowego, w skrócie zwany teorią „anomia – etos” i zaczął go wdrażać w wielu firmach w Polsce. Na jego publikacjach uczyło się zarządzać całe pokolenie polaków, którzy rozwijali swoje biznesy w latach 90-tych. Obecnie Marek jest uznawany za jednego z najwybitniejszych polskich specjalistów od zarządzania pracownikami. Jego teorie znalazły również uznanie w świecie. Podczas Kursu Zaawansowanego oczywiście przedstawi problematykę tematu oraz zaprezentuje swój „godnościowy” system zarządzania firmą.

Elżbieta Marciniak

Przedsiębiorca. Jeden z założycieli  i współwłaściciel  Spółki Giełdowej BAKALLAND,  przez wiele lat członek zarządu spółki, potem  przez  kilka lat Przewodnicząca Rady Nadzorczej. W swojej firmie realizowała wiele nowatorskich,  w tamtych czasach, projektów z zakresu zarządzania, ISO z wykorzystaniem  Zbilansowanej Karty Wyników /BSC/, lean manufactoring. Starała się zawsze efektywnie łączyć funkcje strategicznego zarządzania firmą  z pracą naukową. Dzięki aktywnemu podejściu  do rozwoju przedsiębiorstwa i praktycznemu sprawdzeniu wielu nowoczesnych teorii  i narzędzi zarządzania, wypracowała cenne  doświadczenia i umiejętności.  Na ich podstawie opracowała np.  program merytoryczny spotkań z serii Praktycy dla Praktyków, którego efektem końcowym była książka  „Etapy rozwoju małej i średniej firmy”. Absolwentka SGPiS, doktor nauk ekonomicznych. Autorka pracy doktorskiej pod tytułem „Model zarzadzania wartością dla MSP w Polsce”.

www.bakalland.pl

Jacek Gniadek

Przedsiębiorca, misjonarz, proboszcz parafii św. Rodziny w Lusace w Zambii. Oprócz swojej posługi jako ksiądz katolicki, prowadzi również przedszkole oraz mała sieć wodociągową. Choć Jacek jest doktorem teologii, to na wykłady na Kursie Zaawansowanym dostał się dzięki swojej pasji jaką jest ekonomia. Zwolennik szkoły austriackiej, napisał książkę porównującą system wartości Karola Wojtyły i Ludwiga von Misesa. Podczas zajęć skupia się na prostym wytłumaczeniu dokonań Misesa, patrona naszej uczelni oraz wyjasnia, dlaczego Austriacka Szkoła Ekonomii jest szkoła, która najlepiej opisuje prawa rządzące światem pieniądza, a bez poznania tych praw nie sposób prowadzić z sukcesem dobrze prosperującą firmę.

www.jacekgniadek.com

Remigiusz Stanisławek

Przedsiębiorca, ekspert w dziedzinie finansów, specjalista w dziedzinie funduszy inwestycyjnych. Swoją karierę rozpoczął jako zwykły pracownik. Awansował szybko więc i dobrze zaczął zarabiać, a to pozwoliło mu odłożyć pieniądze i inwestować. Przez wiele lat odkładał pieniądze w funduszach inwestycyjnych i jak sam przyznaje wiele razy został poważnie naciągnięty. Aby demaskować oszukańcze praktyki funduszy inwestycyjnych założył bloga, a potem odszedł z pracy i przekształcił bloga w dobrze prosperujący biznes. Remek uczy świadomości i inteligencji finansowej, angażuje się jako doradca inwestycyjny i z ogromną pasją pilnuje rynku inwestycyjnego w Polsce. Jest zasłużenie znienawidzony przez Banki, które stosują różne triki i haczyki w umowach. Podczas Kursu Remek opowiada o tym, jak znaleźć i na co zwrócić uwagę przy korzystaniu z zewnętrznego finansowania.

www.opiekuninwestora.pl

Jan Piński

Przedsiębiorca, dziennikarz ekonomiczny i śledczy, były szef Agencji Informacji TVP, obecnie redaktor naczelni tygodnika Uwarzam Rze. Człowiek wychowany w mediach, piastujący w nich pozycję od prostego dziennikarza, aż do szefa działu wiadomości największej telewizji w kraju. Podczas naszego Kursu Janek opowie o tym jak stworzyć dobry PR wokół swojej firmy, w jaki sposób dobrzeć do dziennikarzy i stworzyć fakty, które dziennikarze łatwo puszczą w świat. Janek porusza też temat z drugiej strony. Opowiada na przykładach o walce konkurencyjnej między firmami, o podrzucaniu świń i budowaniu czarnego PR wokół konkurencji czy firm zalegających z płatnościami za reklamę dla mediów. Opowiada również co zrobić, aby media przestały się interesować jeżeli w naszej firmie rzeczywiście zdarzy się coś złego. Wszystko na przykładach z własnego, bogatego doświadczenia.

www.uwarzamrze.pl

 

I wielu innych wykładowców również

Nie sposób wymienić wszystkich wykładowców, którzy będą prowadzić zajęcia. Nie chcielibyśmy aby ta oferta ciągnęła się w nieskończoność. Zawsze możesz sprawdzić listę wszystkich naszych wykładowców i zobaczyć z jakimi nazwiskami możesz spotkać się podczas kursu. Gorąco do tego zachęcamy, gdyż w Polskim ASBIRO wykłada już blisko 500 osób.

Pełna lista wykładowców:

Nie sposób wymienić wszystkich wykładowców, którzy będą prowadzić zajęcia. Nie chcielibyśmy aby ta oferta ciągnęła się w nieskończoność. Zawsze możesz sprawdzić listę wszystkich naszych wykładowców i zobaczyć z jakimi nazwiskami możesz spotkać się podczas kursu. Gorąco do tego zachęcamy, gdyż w Polskim ASBIRO wykłada już blisko 500 osób.

Sprawdź pełną listę wykładowców ASBIRO

W ramach studiów otrzymasz również dane kontaktowe do wszystkich naszych wykładowców. Wszyscy oni chętnie się angażują i z pewnością będziesz mógł konsultować z nimi wszystkie bieżące decyzje. Zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdzie doświadczenie przedsiębiorcy gra podstawową rolę.

Gościnni wykładowcy

Oprócz stałej kadry wykładowców, na zajęcia dodatkowe w ramach Kursu Zaawansowanego MBA zapraszamy gościnnie różnych ludzi. Uczestnictwo w zajęciach dodatkowych nie jest obowiązkowe, a zajęcia odbywają się na żywo lub w formie webinarów. Zajęcia dodatkowe są idealnym uzupełnieniem naszego programu. W ramach rekrutowanej grupy, możesz spodziewać się następujących, gościnnych wykładowców.

Mark Skousen

Przedsiębiorca, inwestor, światowej sławy ekonomista i autor książek ekonomicznych. Prowadzi 3 fundusze inwestycyjne w stanach zjednoczonych. Jako jeden z niewielu inwestorów na świecie utrzymał przez 10 lat trzycyfrowy zwrot z inwestycji każdego roku, nawet w czasach kryzysu.
www.markskousen.com

Hans Herman Hoppe

Wykładowca na Uniwersytecie Nevady w Las Vegas. Ekonomista austriackiej szkoły ekonomii szeroko znany za swoją krytykę demokratycznych form rządzenia Państwem. Autor wielu książek, które rozeszły się milionach egzemplarzy.
www.hanshoppe.com

Frank Karsten

Przedsiębiorca, prezes i założyciel Stichting Meer Vrijheid (Fundacja Więcej Wolności) w Holandii. Autor książki Beyond Demokracy (Mity Demokracji). Założyciel i prezes instytutu Misesa w Holandii.
www.beyonddemocracy.net

Bob Spence

Przedsiębiorca, mówca oraz trener sprzedaży, specjalista w dziedzinie networkingu. Założył, rozwinął i sprzedał 120 osobową firmę typu call center w Hull w Anglii. Obecnie prezes i współwłaściciel ASBIRO w Wielkiej Brytanii.
www.asbirouniversity.co.uk

 

Przykładowe zajęcia

Wszystkie zajęcia na naszych kursach, w tym również na kursie MBA Przedsiębiorczość, są nagrywane i udostępniane naszym studentom po zajęciach, tak aby w każdej chwili mogli sobie je odpalić i odświeżyć wiedzę. Jeśli któregoś wykładu nie nagrywamy, to wyłącznie ze względu na fakt, że wykładowca podczas zajęć podzielił się ze studentami kilkoma ‚pikantnymi’ szczegółami dotyczącymi swoich inwestycji, które wolał aby nie były utrwalone na nagraniach.

Wspólne kolacje

Mamy tradycję, aby w soboty po zajęciach wychodzić na wspólną kolację do znajomej restauracji. Dzięki temu jest okazja do wymiany doświadczeń między studentami, a także wykładowcami, gdyż oni także często wychodzą z nami na „piwo”. Wbrew pozorom, podczas sobotniej kolacji można się wiele nauczyć, niekiedy nawet więcej niż podczas zajęć, gdyż zupełnie na luzie można dyskutować o konkretnym problemie trapiącym Twoją firmę.

Noclegi

Jeżeli dojeżdżasz na nasze zajęcia z poza Warszawy i potrzebujesz noclegu to pomagamy w znalezieniu hotelu. Dysponujemy kilkoma zaprzyjaźnionymi hotelami w któych nocujemy w miarę potrzeb. Koszt jednego noclegu bez wyżywienia waha się od 33 do 54 zł.

Dostęp do Klubu ASBIRO

Wszystkie zajęcia są nagrywane i udostępniane on-line naszym studentom. Dzięki czemu w przypadku nieobecności na którymś z wykładów nic się nie straci i będzie można je później obejrzeć.

Studiując na MBA każdy otrzyma członkostwo w Kubie ASBIRO (www.asbiro.pl/klub/), gdzie po zalogowaniu można obejrzeć nagrania ze swoich zajęć Kursu Zaawansowanego oraz innych wykładów z organizowanych przez nas Kursów, Konferencji czy Seminariów.

Kończąc kurs MBA otrzymacie w Klubie ASBIRO status Absolwenta Kursu Zaawansowanego MBA. Dzięki temu będziecie mieć dostęp nie tylko do nagrań ze swojego kursu MBA, ale również do nagrań z jego poprzednich edycji, jak i z edycji, które odbędą się w przyszłości. Dzięki temu co miesiąc otrzymacie dostęp do ponad 30 godzin nowych nagrań. W sam raz do słuchania w samochodzie lub zamiast radia.

W ramach Klubu ASBIRO otrzymasz również:

  • Dostęp do wszystkich nagrań w ramach Kursu Podstawowego i Studiów MBA, nie tylko zajęć swojej grupy, ale wszystkich organizowanych 2, 3, 4 lata temu, a także do wszystkich następnych.
  • Będziesz mógł uczestniczyć w zamkniętych zjazdach klubowych, z ekskluzywnymi wykładami naszych najcenniejszych wykładowców.
  • Będziesz mógł osobiście uczestniczyć na każdym zjeździe Kursu Podstawowego oraz MBA organizowanym w przyszłości.
  • Otrzymasz w zasadzie dożywotnią możliwość konsultowania swoich pomysłów z naszymi wykładowcami.

Przyjedź, zobacz i porozmawiaj z naszymi studentami

Nie musisz zapisywać się w ciemno. Byłoby to nawet nieroztropne. Sami uczymy, że wszelkich sprzedawców należy trzymać krótko. W przeciwnym wypadku będziemy ciągle kupować niepotrzebne rzeczy. Gorąco zachęcamy do tego, abyś zobaczył na własne oczy jak wygląda nasz kurs.

Seminarium – Trzy razy w roku organizujemy coś co nazywamy seminariami. Zawsze organizujemy jedno w październiku, jako inaugurację roku akademickiego. Kolejne seminarium wypada w okolicach lutego, dokładnie na pierwszych zajęciach drugiego semestru. Trzecie seminarium organizujemy w maju lub czerwcu jako bardziej uroczyste zamknięcie całego roku. Seminarium to nic innego jak otwarte drzwi na naszej uczelni. Wszyscy nasi studenci uczestnictwo w seminariach mają w ramach kursu, natomiast osoby niezwiązane z ASBIRO muszą takie seminarium opłacić. W ten sposób za niewielką kwotę możesz zobaczyć jak wygląda kurs, a także porozmawiać z naszymi studentami i zapytać się ich, czy rzeczywiście warto zapisać się na cały kurs.

Zobacz najbliższe seminaria
Zobacz nagrania z poprzednich seminariów

Opinie

Hej Kamil.

Kończyłem ASBIRO MBA w zaszłym roku. Wcześniej prowadziłem interesy albo raczej byłem samozatrudniony… MBA dało mi takiego kopa że całkowicie zmieniłem postrzeganie frazy ”robienie biznesu”. Działalność od lokalnej jednoosobowej firemeczki z Bytomia przekształciła się w firmę pracująca dla Bakomy, Wawela i wielu innych. Ja i mój wspólnik jesteśmy absolutnie pewni że bez MBA NIGDY byśmy nie zaszli do tego miejsca, a przecież dopiero się rozkręcamy….. Jednym z naszych głównych smutków po zakończeniu MBA jest……świadomość zmniejszenia możliwość zdobywania nowej wiedzy… Robię teraz podyplomowe niby jest ok, wykładowcy praktycy ale audytorium….. sami specjaliści tyle że z korporacji…. Zupełnie inny stan umysłu… ;)

Marcin Serwaopinia

Rekrutujemy kolejną, 8 już grupę MBA – Przedsiębiorczość

Czas rekrutacji

do 12 października 2017

Lub do zrekrutowania:

38 osób

 

 

 

Finanse

Poniżej zamieszczamy dokładne informacje dotyczące spraw finansowych i wszelkich opłat związanych z rekrutowaną grupą.

Płatność z góry

WPISOWE – 1000 zł

Płatne zaraz po zapisaniu się na studia, aby zarezerwować dla siebie miejsce w 100%.

CZESNE – 14 600 zł

Płatne przed rozpoczęciem studiów, maksymalnie gotówką na pierwszym zjeździe Kursu Zaawansowanego – MBA.

Razem do zapłaty:
15 600 zł

Płatność ratami

WPISOWE – 1000 zł

Płatne zaraz po zapisaniu się na studia, aby zarezerwować dla siebie miejsce w 100%.

CZESNE – 4x 3900 zł (razem 15 600 zł)

Każda rata płatna przed rozpoczęciem kolejnego semestru, a więc odpowiednio przed zjazdami numer 1, 7, 13 i 19.

Razem do zapłaty:
16 600 zł

 

Rozwojowy Wrocław, Kraków, Trójmiasto i Warszawa

Warsztaty Biznesowe

DODATKOWY BONUS DLA STUDENTÓW MBA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Zapisując się na Nasze studia MBA Przedsiębiorczość możesz również brać udział w zamkniętych warsztatach biznesowych organizowanych przez ASBiRO we Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście i Warszawie w promocyjnej cenie (100zł/dzień zajęć).

Warsztaty Biznesowe z ASBiRO to unikatowe spotkania skierowane do przedsiębiorców i osób pragnących zgłębić tajniki biznesu poprzez praktyczne zajęcia z ekspertami w danej dziedzinie. Program warsztatów ułożony jest tematycznie i idealnie uzupełnia ofertę studiów MBA Przedsiębiorczość o ponad setkę dodatkowych godzin praktyki i omawiania konkretnych casów biznesowych. W każdy weekend warsztaty dotyczyć będą innego zagadnienia związanego z prowadzeniem firmy, a jako prowadzących zapraszamy osoby, które „zjadły zęby” na danej dziedzinie. 

 
Na Warsztaty zapraszamy grupę maksymalnie 30 osób, większość z tych osób pojawia się regularnie na każdych organizowanych przez nas Warsztatach, jednak zawsze mamy zarezerwowanych kilka miejsc wyłącznie dla naszych studentów. Liczba miejsc jednak jest ograniczona, więc jeśli chciałbyś wziąć udział w spotkaniach warsztatowych, koniecznie poinformuj nas o tym wcześniej abyśmy mogli zarezerwować dla Ciebie miejsce. 

Więcej informacji i zapisy na stronie:

 

lub mailowo:
warsztaty@asbiro.pl

 

Daty zjazdów

  • 18-19 listopad 2017
  • 9-10 grudzień 2017
  • 13-14 styczeń 2018
  • 27-28 styczeń 2018
  • 3-4 marzec 2018 (seminarium)
  • 24-25 marzec 2018
  • 14-15 kwiecień 2018
  • 12-13 maj 2018
  • 26-27 maj 2018
  • 9-10 czerwiec 2018
  • 23-24 czerwiec 2018 (seminarium)
  Po lewej stronie publikujemy daty zjazdów
Kursu Zaawansowanego – MBA w roku akademickim
2017-2018.
Nie znamy jeszcze dat zjazdów w kolejnym roku.
Jak tylko podejmiemy stosowne decyzję uzupełnimy
ofertę tego kursu.


Zimowa integracja – 7-11 lutego 2018

 


Letnia integracja – 30.05-3.06.2018

 

Procedura rejestracji

Jeśli chcesz zapisać się na nasze studia MBA skontaktuj się z nami poprzez formularz u dołu tej strony. Zapewniamy, że każda kandydatura na te studia jest przez nas indywidualnie rozpatrywana i zastrzegamy sobie, że nie wszystkie osoby, które postanowią aplikować na ten kierunek zostaną przez nas przyjęte. Podstawowym dla nas kryterium przy tworzeniu grupy jest posiadane doświadczenie albo w prowadzeniu własnej firmy, albo kilkuletnie doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku.

Dodatkowym wymogiem jest posiadanie wyższego wykształcenia, najlepiej drugiego stopnia (ukończone studia magisterskie). Jeśli ukończyłeś studia pierwszego stopnia, ale masz doświadczenie, którego oczekujemy, to Twoja kandydatura prawdopodobnie również zostanie przez nas pozytywnie rozpatrzona. Ponadto co roku na naszym kierunku rezerwujemy dodatkowych kilka miejsc dla osób, które nie posiadają wyższego wykształcenia, jednak posiadają bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa. Wielokrotnie mówimy, że doświadczenie w biznesie ma dla nas znacznie większą wartość niż posiadane dyplomy. Tym samym na nasze studia MBA zapraszamy również osoby, które dyplomów nie posiadają. Wprawdzie uzyskają one status kursanta, nie słuchacza a studia zakończą odebraniem certyfikatu ukończenia kursu, a nie dyplomu studiów podyplomowych MBA – jednak będą mogły uczestniczyć we wszystkich naszych zajęciach na takich samych zasadach jak słuchacze. 

Aby rekrutacja na Studia MBA przeszła sprawnie bardzo prosimy zapoznać się z tą krótką procedurą.

  • Poniżej znajdziesz opcje wyboru płatności, wybierz tę która bardziej Ci odpowiada.
  • Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w ASBIRO, załóż je oraz wypełnij formularz z danymi osobowymi.
  • Po wypełnieniu formularza poprosimy Cię również o napisanie kilku słów o sobie, abyśmy wiedzieli jakie są Twoje oczekiwania i jak najlepiej dopasować wykłady pod Twoje potrzeby.
  • Podane przez Ciebie dane trafią do opiekuna kursu, który skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze szczegóły dotyczące płatności, dokumentów rekrutacyjnych oraz organizacji zajęć. 

Po uregulowaniu wszystkich tych formalności kończymy proces rekrutacji i zaczynamy zajęcia. Pamiętaj, że w przypadku jakichkolwiek pytań możesz się z nami skontaktować wysyłając maila na adres k.heider@asbiro.pl

 

Zapisz się

Zapisy zakończone

Jeżeli chcesz zapytać…

Marcin Pryjma

mba.przedsiebiorczosc@asbiro.pl
tel. 789 118 193

 

O nas

ASBIRO to jedyna uczelnia w Polsce, w której wykładowcami są wyłącznie przedsiębiorcy. To co nas odróżnia od innych szkół to właśnie praktyczne podejście do przedsiębiorczości.

Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla osób, które prowadzą własną firmę, lub właśnie chcą ją założyć.

więcej »