Ludzie ASBIRO

Ireneusz Barczyk

Nadchodzące wydarzenia

  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • - Poranny networking szczegóły

      Weź ze sobą kawę lub herbatę i dołącz do porannego networkingu, gdzie biznesowe relacje rosną w siłę! Do zobaczenia!

      mniej
    • - Analityka w Akcji: Zwiększanie Efektywności Działu Sprzedaży i Marketingu szczegóły

      Kluczowe zagadnienia: Rozpoznawanie Potrzeb Klienta: Jak korzystać z narzędzi analitycznych do identyfikacji potrzeb klientów. Tworzenie treści, które odpowiadają na pytania klientów na każdym etapie podejmowania decyzji zakupowych. Budowanie Autorytetu: Efektywne nazewnictwo stanowisk i budowanie autorytetu działu handlowego. Aktualne trendy SEO i znaczenie treści tworzonych przez ekspertów. Strategie Rynkowe: Znajdowanie nisz rynkowych i wykorzystanie okazji, gdy konkurencja jest mniej aktywna. Innowacyjne podejście do sprzedaży i marketingu w trudnych warunkach rynkowych. Maksymalizacja Sprzedaży: Mierzenie skuteczności obsługi klienta za pomocą CRM i AI. Identyfikacja i eliminacja nierentownych tematów i produktów. Efektywne Zarządzanie Zespołem: Podział obowiązków i systemy wynagrodzeń w długoterminowym zarządzaniu zespołem. Utrzymywanie pozytywnego klimatu w zespole sprzedażowym.

      mniej
    • - Nawiguj swoją osobowość Czy typ zachowania ma znaczenie w sprzedaży? szczegóły

      DISK w biznesie. Jak przedsiębiorcy widzą procesy decyzyjne w oparciu o typy zachowania. Typy osobowości w sprzedaży. Wartości, potrzeby, wymagania, realizacja, obsługa posprzedażowa. Ćwiczenia. Jak działać efektywnie. Nie przepalać czasu i energii.

      mniej
    • - Integracja szczegóły

      Zapraszamy Cię na najgorętsze wydarzenie naszych zjazdów - Integracje! Tym razem czeka nas gra o tytule - rynek możliwości Wielostronne negocjacje to sztuka budowania koalicji i myślenia kilka kroków do przodu. Masz 3 rundy by zrealizować swój plan, wśród dużej liczby zespołów i ograniczonych zasobów. Bądź gotowy na dynamiczne negocjacje, poszukiwanie koalicjantów i walkę z czasem. :)

      mniej
    Więcej
    • - Dlaczego jestem tu gdzie jestem a nie tam gdzie chciałbym być? szczegóły

      Wprowadzenie Blok I: Identyfikacja potrzeb, diagnoza i strategia biznesowa Blok II: Innowacje i adaptacja do zmian Blok III: Optymalizacja procesów i zasobów Blok IV: Rozwój osobisty i przywództwo Case study / omówienie zadań Podsumowanie i plan działania

      mniej