Ludzie ASBIRO

tristan tresar

Nadchodzące wydarzenia

  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem

    • - OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO szczegóły

      – Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A

      mniej
    • - OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO szczegóły

      – Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem

    • - W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI szczegóły

      – Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami

      mniej
    • - W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI szczegóły

      – Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem

    • - OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA szczegóły

      – Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu

      mniej
    • - OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA szczegóły

      – Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem

    • - MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU szczegóły

      – Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu

      mniej
    • - MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU szczegóły

      – Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem

    • - W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) szczegóły

      – Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)

      mniej
    • - W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) szczegóły

      – Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)

      mniej