
tristan tresar
Nadchodzące wydarzenia
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-