Jak oni sprzedają

Jest tak naprawdę tylko jedna rzecz, która decyduje o tym, jak skończy Twoja firma. Możesz się szkolić w różnych dziedzinach związanych z tworzeniem modeli biznesowych, rekrutacją i zarządzaniem zespołem, przywództwem i tak dalej. Ostatecznie jest jeden czynnik, który zdecyduje o tym, czy Twój biznes okaże się sukcesem, czy też będziesz musiał szukać sobie nowego zajęcia. Bez sprzedaży nie ma biznesu! Nie ma znaczenia na jakim etapie jest Twoja firma, jeśli nie masz opanowanej sprzedaży i skutecznego docierania do nowych klientów, nie masz co liczyć na rozwój. W najlepszym wypadku możesz skupić się obsłudze obecnych klientów… póki oni są. Zacznij skutecznie rozwijać swój biznes, rozwijając swoje kompetencje sprzedażowe.

Kiedy i gdzie?

4-5 marca 2017 w Warszawie na UKSW, ulica Wóycickiego 1/3 w auli im. Roberta Schumana, budynek 21 (mapa)

Zacznij od tego, co najważniejsze

Wielu przedsiębiorców rozumie konieczność ciągłego rozwoju w drodze do sukcesu. Szkolimy się w najróżniejszych obszarach. Byś może pamiętasz książki, które czytałeś na początku swojej kariery biznesowej. Często skupiamy się na obszarach, które są ważne, ale często nie są one najważniejsze. Bo po co właściwie młody przedsiębiorca ma skupiać się na rozwoju swoich umiejętności przywódczych skoro jego zespół to on i ewentualnie żona, która czasami zrobi mu kawę. Ile można się motywować i nakręcać na osiągnięcie sukcesu, nie czyniąc konkretnych zmian w prowadzeniu swojego biznesu. Jest tak wiele zagadnień, które zajmują nam wiele czasu, ale niekoniecznie są one absolutnie niezbędne w prowadzeniu firmy.

Jest jednak jeden czynnik, który wyróżnia firmy wybitne od przeciętnych. Jest to jedna rzecz, która może sprawić, że wszystko co jest związane z budowaniem zespołu, rekrutacją czy przywództwem stanie się konieczne. Tym czynnikiem jest nieustannie wzrastająca liczba klientów na Twoje usługi i produkty. Żeby jednak tych klientów zdobyć musisz perfekcyjnie opanować sprzedaż. Od niej wszystko się zaczyna i bez niej wszystko może się zawalić.

Nieustannie dbaj o to, żeby Twój lejek sprzedażowy był wypełniony w poszukiwaniu nowych klientów. Umawiaj więcej spotkań, niż jesteś w stanie ich odbyć.
Brian Tracy

To się dzieje nieustannie

Jakkolwiek byśmy nie patrzeli na temat sprzedaży to nie jesteśmy w stanie jej uniknąć bez względu na to, czy dokładnie się zajmujemy. Chcesz zmienić firmę, dla której pracujesz? Musisz sprzedać swoją osobę jako najlepszego kandydata. Chcesz nawiązać współpracę z inną firmą, która może być Twoim najlepszym kontrahentem? Musisz sprzedać swoją ofertę. Budujesz zespół najlepszych specjalistów, którzy będą w stanie zaspokoić potrzeby każdego Twojego klienta w najbardziej profesjonalny sposób? Musisz sprzedać swoją firmę jako rewelacyjne miejsce pracy.

Okazuje się, że cokolwiek robimy, sprzedaż jest tą jedną umiejętnością, która wyróżni nas na tle konkurencji, jakakolwiek by ona nie była. Nie jest to tylko i wyłącznie kwestia prowadzenia firmy. Sprzedajemy dużo więcej, niż nam się wydaje i dlatego konieczne jest, żeby w drodze do maksymalnej skuteczności sprzedaży rozwijać ten aspekt tak bardzo jak to jest możliwe.

Nikogo nie obchodzi to, co sprzedajesz

Ile razy odbierałeś telefony i poświęcałeś swój cenny czas na to, żeby posłuchać tego, jaka wspaniała oferta na Ciebie czeka? A ile razy zapytano Ciebie, co jest Twoją potrzebą, zainteresowano się tym, co jest dla Ciebie ważne. Często może się okazać, że produkty nam oferowane są fantastyczne i mogą nam rzeczywiście pomóc. Co z tego skoro od samego początku sprzedawca traktuje Cię jakby wiedział lepiej, czego potrzebujesz, a przy tym nie zadał ani jednego pytania i nie dowiedział się, czego potrzebujesz? A może sam miałeś okazję być po drugiej stronie słuchawki, szukając nowego klienta i licząc na to, że zainteresuje się właśnie Twoją ofertą? Może nie była to rozmowa telefoniczna. Wybrałeś się na spotkanie networkingowe licząc na pozyskanie kolejnego kontrahenta i myślałeś, że z każdej wymiany wizytówki będzie nowy deal, a jednak jedyne, co z tego masz to kolejne newslettery, do których się nie zapisywałeś?

Twojego potencjalnego klienta nie do końca obchodzi to, co robisz. Nie bardzo jest też zainteresowany tym, jak to działa. Największe znaczenie ma to, jak Twoje oferta wpłynie na poprawę jego życia. Proste? A jak często o tym pamiętamy?

Nikt nie będzie od Ciebie kupował dlatego, że musisz spełnić normę. Ludzie kupią od Ciebie ponieważ będą w tym widzieć wartość.
Bob Burg Autor książki Go-Giver

Cholernie trudne zadanie

Jeśli chodzi o sprzedaż to jakkolwiek optymistycznie byśmy do tego nie podchodzili, musimy się liczyć z tym, że czasy, w których żyjemy nie sprzyjają łatwej sprzedaży (o ile takowa jeszcze istnieje). Jeśli nie wypełniasz jakiejś całkowicie unikalnej niszy prawdopodobnie musisz zmagać się z rosnącą konkurencją, która nie daje za wygraną. Jakby tego było mało to Twój klient jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i oczekiwań więc nie tak łatwo sprawić, że zaufa właśnie Tobie. Kiedy dodamy do tego mnogość kanałów zarówno komunikacyjnych jak i sprzedażowych okazuje się, że jedna osoba nie jest w stanie za wszystkim nadążyć.

Jeśli ludzie Cię lubią będą gotowi Cię słuchać. Jeśli Ci ufają zaczną robić z Tobą interesy.
Zig Ziglar

Liczby nie kłamią

Jeśli chcesz zamknąć sprzedaż nie licz na to, że będzie łatwo. Możemy poszukiwać różnych metod, które pozwolą nam sprzedać wszystko i wszystkim, ale one nie istnieją. Statystki są nieubłagane:

  • 48% sprzedawców nigdy nie kontynuuje relacji po pierwszym spotkaniu
  • 25% sprzedawców decyduje się na drugi kontakt i na tym kończy
  • 12% sprzedawców dochodzi do trzeciego spotkania i się poddaje
  • Jedynie 10% sprzedawców dba o więcej, niż 3 kontakty z potencjalnym klientem
  • 2% sprzedaży jest zamykana na pierwszym spotkaniu
  • 3% sprzedaży dokonuje się na drugim spotkaniu
  • 5% sprzedaży ma miejsce podczas trzeciego spotkania
  • 10% sprzedaży jest zamykana na czwartym spotkaniu
  • 80% sprzedaży jest realizowana na spotkaniach od piątego do dwunastego

Czegokolwiek nie oczekujesz od sprzedaży, bądź pewny tego, że będzie ona wymagała dużo pracy i wytrwałości, bez których nie ma co liczyć na sukces.

Kiedy klient zacznie traktować Ciebie jak partnera, przestanie brać pod uwagę konkurencję.
Shep Hyken Ekspert w zakresie obsługi klienta

Jak wygląda sytuacja w Polsce

W zależności od tego na jakie statystki spojrzysz może się okazać, że ponad 60% firm ma system sprzedaży, który jest całkowicie nieformalny i przypadkowy. Szansa jest niemała, że jeśli prowadzisz biznes to tak właśnie docierasz do klientów – jak się trafią to będą, jak nie to nie. Ale w tym samym czasie to od ilości i jakości klientów zależy sukces Twojego biznesu. Dochodzi do tego fakt, że nieco ponad 30% szans sprzedażowych dyktowanych przypadkiem zakończy się sukcesem. Wynika z tego jedynie tyle, że szanse na to, że dotrzesz do kolejnego, przypadkowego klienta są niewielkie i prawie wszystko zależy od ich dobrego humoru i Twojego szczęścia. Kiedy dodamy do tego fakt, że większość polskich firm ma problem z tym, żeby wyróżnić się na tle konkurencji okaże się, tak jak to już było wspomniane, że to skuteczne sprzedaż będzie wyznacznikiem sukcesu Twojego biznesu. Czy jesteś gotowy, żeby być lepszym, niż inni?

Zaplanuj swój sukces

Przygotuj się na trudne warunki, które stawia przed Tobą rynek i zdobądź praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci osiągać coraz lepsze wyniki w sprzedaży. Dzięki temu Twoja firma będzie rozwijać się jeszcze dynamiczniej, a Ty zaczniesz zarabiać jeszcze więcej. Sprzedaż jest kluczowym elementem, który możesz planować i udoskonalać bez względu na miejsce, w którym znajduje znajduje się Twoja firma. Już teraz zacznij przygodę ze świadomą i nastawioną na wyniki sprzedażą.

Ucz się sprzedaży od tych, którzy sprzedają

Na tym wydarzeniu bądź przygotowany na to, że nie będziesz bombardowany teoretyczną wiedzą. Każdy wykładowca, którego zobaczysz na scenie osiągnął znaczące wyniki w sprzedaży. Wiedząc, że na sali będą przedstawiciele różnych branży, wykładowcy będą również zróżnicowani. Poznasz osoby, które podzielą się swoim doświadczeniem związanym zarówno z budowaniem bazy prospektów, przeprowadzaniem rozmów, skutecznym zamykaniu sprzedaży jak również różnymi formami sprzedaży i budowania relacji z klientami online.

Wykorzystaj najskuteczniejsze narzędzia

Wydaje Ci się, że Twój biznes jest tak niszowy, albo tak standardowy, że nie bardzo można w nim udoskonalić marketing i sprzedaż? Podczas tego seminarium poznasz sposoby promocji i sprzedaży w oparci o różne, dostępne dziś dla każdego narzędzie, dzięki czemu będzie w stanie wyróżnić się na tle konkurencji. Twoja oferta i sposób docierania do klienta sprawią, że to Ty będziesz pierwszym rozwiązaniem, o którym oni pomyślą jeśli tylko odpowiednio wykorzystasz zdobytą wiedzę. 

Zobacz w jaki sposób jeden z wykładowców ASBIRO generuje pół miliona sprzedaży w trzy miesiące!

Osoby prowadzące zajęcia

Dlaczego organizujemy seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży”?

Jednym z głównych celów naszej uczelni jest sukces przedsięwzięć biznesowych prowadzonych przez naszych studentów. Zależy nam na tym, żeby każda firma, która ma kontakt z ASBIRO była inna, niż cała konkurencja. Chcemy, żebyś odniósł sukces i zaczął zarabiać jeszcze więcej bez względu na to, czy wydaje Ci się, że osiągnąłeś już maksimum swoich możliwości, czy nie. Sprzedaż jest tutaj głównym czynnikiem sukcesu, dlatego chcemy, żebyś mógł perfekcyjnie opanować tę umiejętność. Pozwoli Ci to na dynamiczny rozwój biznesu i sprawi, że każde inne zagadnienie zarządzania biznesem nabierze wyjątkowego znaczenie bo będzie wynikało z potrzeby zadowolenia kolejnych klientów.

Tak wyglądały ostatnie seminaria

Poniżej możesz zobaczyć krótkie relacje z naszych ostatnich seminariów „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników” oraz ostatniego seminarium „Jak przetrwać kontrole w firmie”. Podczas naszych seminariów sale są pełne i często jesteśmy zmuszeniu do wcześniejszego zamykania rejestracji.

Jak będzie wyglądało seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży”?

Najbliższe seminarium ASBIRO pozwoli Ci zarówno zdobyć praktyczną wiedzę sprzedażową, jak również poznać case studies, które zobrazują omawiane zagadnienia. Dzięki temu po powrocie do swojej firmy będziesz miał gotowe narzędzia, gotowe do natychmiastowego wdrażania. 

Główne elementy seminarium „Zostań mistrzem sprzedaży” to:

  1. Praktyczne narzędzia do zwiększenie efektywności sprzedaży poparte przykładami z życia wykładowców. Omawiane techniki będziesz mógł swobodnie dostosować do swojego biznesu, dzięki czemu znacznie wyróżnisz się na rynku lokalny jak również międzynarodowym.
  2. Historie pozyskania pierwszych oraz kluczowych klientów, którymi podzielą się przedsiębiorcy tacy jak Ty. Będzie to potężna dawka praktycznego know-how, która pozwoli Ci dotrzeć do wymarzonych klientów, a Twojej firmie stać się integralną częścią ich portfela.

Osoby prowadzące zajęcia

Listę wykładowców podamy niebawem

Dla kogo przeznaczone jest to seminarium?

Tym razem wydarzenie da praktyczną wiedzę każdemu, kto jest aktywny zawodowo. Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Nie ma też znaczenia jakiego rozmiaru to biznes. Każda osoba biorąca udział w tym wydarzeniu otrzyma ogromną ilość inspiracji oraz sprawdzonych technik sprzedażowych. Po tym wydarzeniu będziesz mógł je wdrażać samodzielnie, bądź wyposażyć w nie swój zespół sprzedażowy. Dowiesz się nie tylko jak samemu być świetnym sprzedawcą, ale również jak angażować innych w sprzedaż w Twoim biznesie.

Spotkaj się z nami w sobotni wieczór na wspólnej kolacji

Podczas każdego wydarzenia wiele osób niezwykle ceni sobie nasze sobotnie integracje. Po zakończonych sobotnich wykładach wszyscy uczestnicy konferencji oraz wykładowcy spotykają się w zaprzyjaźnionej restauracji, gdzie trwają dalsze dyskusje, networking oraz wymiana doświadczeń. To właśnie tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego, czego nie można było powiedzieć ze sceny. Takie nieformalne rozmowy są dla wielu naszych studentów główną częścią każdego wydarzenia. 

Pamiętaj o tym, żeby zarezerwować sobie ten wieczór na spotkanie z innymi uczestnikami konferencji. Dzięki temu będziesz mógł zdobyć jeszcze więcej cholernie praktycznej wiedzy z pierwszej ręki. Nie zmarnuj takiej okazji, bo w przypadku wielu naszych wykładowców jest to być może jedna okazja, żeby móc spokojnie zadać pytanie i uzyskać pomoc w sytuacji, w której się znajdujesz.

Noclegi

Jeżeli dojeżdżasz na nasze zajęcia spoza Warszawy i potrzebujesz noclegu, chętnie pomożemy Ci w znalezieniu hotelu. Dysponujemy kilkoma zaprzyjaźnionymi hotelami, w których nocujemy podczas zjazdów. Koszt jednego noclegu bez śniadania waha się od 33 do 70 zł. Informacje o noclegach są przesyłane zarejestrowanym uczestnikom około 1,5 tygodnia przed wydarzeniem.

Nagrania z zajęć

Wszystkie wykłady na seminarium będą nagrywane. Jeżeli będziesz uczestnikiem (zapiszesz się, opłacisz i pojawisz na miejscu) to po seminarium nagrania zostaną Ci udostępnione w naszych systemie udostępniania nagrań online.

20% rabatu jeżeli zapłacisz Bitcoinem

bitcoin-225080_640Nieważne z której oferty skorzystasz. Czy jako osoba z zewnątrz, jako członek Klubu ASBIRO lub jego osoba towarzysząca. Jeżeli płatności dokonasz przy pomocy Bitcoin to będziesz mógł zapłacić 20% mniej.