Artur Dłubak
O sobie...
Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSH i FM w Warszawie oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku.
Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie.
Od prawie 30 lat w sprzedaży sieciowej FMCG/DIY oraz dystrybucji FMCG/Non Food, a także od 20 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja.
Jako ekspert – trener i coach od ponad 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry menedżerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę menedżerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 6 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu. Jest doświadczonym trenerem Akademii Trade Marketingu TM360.
Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką, Negocjacje – droga do porozumienia, Propocje w Pigułce.
Kontakt
Te informacje są dostępne tylko dla aktywnych członków Klubu ASBiRO.
