Ludzie ASBIRO

Mirosław Kuliś

O sobie...

Mirosław Kuliś często podkreśla, że stworzył Angore od zera. Jest absolwentem matematyki Uniwersytetu Łódzkiego. Zdobywał swoje doświadczenie jako reporter w „Expressie Ilustrowanym”, Polskim Radio,” Sztandarze Młodych”, „Głosie Robotniczym”, tygodniku „Odgłosy”. Przede wszystkim jest znany jako założyciel i wydawca tygodnika „Angora” oraz miesięczników „Mobile Internet” i „F1Racing”.
Historia „Angory” i jej sposób tworzenia jest bardzo ciekawy i barwny. Jej sukces wciąż fascynuje. „Angora” istnieje na rynku od ponad dwudziestu kilku lat. Przez ten czas nastąpiły wielkie zmiany. Objętość tygodnika stale się zwiększała. Pierwszy numer liczył 16 stron, przez kolejne siedem lat liczba stron wzrosła do 80. Z biegiem czasu poprawiła się również jakość papieru, na którym drukowano pismo. Powstawały coraz to nowe, z każdym numerem ciekawsze rubryki, świadczące o rozwoju „Angory”. W tym momencie średnia sprzedaż pisma jest bardzo wysoka i sięga 360 tysięcy tygodniowo. „Angora” rozwinęła się w czasach, w których dominował drukowany sposób przekazu informacji. Jako jedna z niewielu gazet obroniła się również w dobie cyfryzacji i wciąż jest potrzebna ludziom.
Mirosław Kuliś zachęca młode osoby to wychodzenia ze swoich stref komfortu i odwagi do kreowania nowych pomysłów. Mówi, że najlepsze pomysły biznesowe powstają wtedy, gdy nie ma się pieniędzy, a nie wtedy, kiedy człowiek zastanawia się, gdzie je może ulokować.

Kontakt

Te informacje są dostępne tylko dla aktywnych członków Klubu ASBiRO.