Aktualny kryzys z dnia na dzień obnażył słabości wielu biznesów. Pokazał też wiele dobrych decyzji, które przedsiębiorcy podjęli w swoich firmach. Dziś, te dobre decyzje, wdrożenia i narzędzia, style działania i metody zarządzania pomagają im szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Dzięki nim sprawniej zarządzają firmą.
I tymi właśnie sprawdzonymi praktykami w zarządzaniu małą i średnią firmą podzielimy się z Tobą podczas webinarów „na żywo”. Kurs Dobrych Praktyk w Zarządzeniu poprowadzi Rektor Uczelni ASBiRO i współzałożycielka spółki giełdowej Bakalland, Elżbieta Marciniak.
Czego się spodziewać?
Zaplanowaliśmy serię 15 wakacyjnych webinarów, po dwa „odcinki” w tygodniu przez cały lipiec i sierpień. Webinary będą nadawane na żywo, a każdy z nich dodatkowo nagrywany, abyś mógł do tych materiałów wracać bez ograniczeń. Po każdym webinarze zorganizujemy w luźniejszej formie dyskusję online. Podczas dyskusji będziesz mógł na żywo porozmawiać z Elą i jej gościem oraz skonsultować swoje „kejsy”.
- 100% online
- 15 webinarów
- dyskusja po każdym spotkaniu
- dożywotni dostęp do nagrań z webinarów
- dodatkowy pakiet nagrań
Spodziewaj się rozmów o konkretnych narzędziach, aplikacjach, procesach i procedurach, systemach, sposobach i metodach zarządzania w firmach z wielu różnych branż. Jakie problemy rozwiązały? Jak krok po kroku zostały wdrożone? Na co zwrócić uwagę?



Ela Marciniak i jej goście

Gospodarzem wakacyjnego cyklu webinarów będzie Ela Marciniak. Gośćmi natomiast będą studenci MBA, Mastersi i absolwenci, prowadzący wyróżniające się firmy.
Wśród gości przeważają Mastersi, czyli uczestnicy tajnej i najbardziej zaawansowanej biznesowo grupy ASBiROwców. Wielu z nich po raz pierwszy w ASBiRO opowie o tym, co sprawiło, że w dobie kryzysu nie zwalniają pracowników, nie potrzebują sięgać po pomoc z tarcz antykryzysowych, a ich biznesy działają stabilnie mimo wielu przeciwności i niepewności na rynku.
Co zyskasz?
Razem z Elą i jej gośćmi będziesz miał okazję zrobić gruntowny audyt swojego biznesu. Przejdziemy przez każdy poziom rozwoju firmy. Zaczniemy od omówienia solidnych fundamentów, idei biznesu oraz analizy rynku i konkurencji. Porozmawiamy o tym, jak definiować potrzeby klientów i jak tworzyć produkty oraz skutecznie wprowadzać je na rynek. Najwięcej czasu poświęcimy jednak na omówienie zasobów firmy (materialnych, finansowych, ludzkich) oraz narzędzi i systemów, które pozwalają w efektywny sposób tymi zasobami zarządzać. Kurs zakończymy rozmowami o budowaniu trwałych przewag konkurencyjnych oraz wyjątkowej kultury organizacyjnej. Wszystkie te informacje pomogą Ci przyjrzeć się poszczególnym poziomom funkcjonowania Twojej firmy i mamy nadzieje, będą dla Ciebie inspiracją do wejścia na kolejny poziom rozwoju.

Kurs będzie interaktywny więc będziesz mógł śmiało zadawać pytania w trakcie webinarów oraz omawiać swoje „kejsy” i spostrzeżenia na dyskusjach po każdym webinarze.
Zagadnienia z zakresu
- Finansów: rachunkowość zarządcza, systemy do bieżącego monitorowania stanu finansów firmy, kontrola cashflow, sprawdzone sposoby windykowania należności
- Zdalnego zarządzania: w oparciu o systemy ERP i CRM oraz metody pozwalające właścicielom zdalnie kontrolować i analizować procesy oraz działania w firmie
- Budowania procesów i procedur: pozwalających sprawnie i efektywnie działać
- Pracowników: od sprawdzonych tricków wykorzystywanych przy rekrutacji, przez tricki, systemy i narzędzia pozwalające organizować i kontrolować pracę wykonywaną zdalnie, po sprawdzone metody motywowania oraz budowania zgranych zespołów
- Planowania i strategii: działań biznesowych całej firmy oraz budowania marki
Nagrania z webinarów
Z racji tego, że kurs będzie trwać dwa miesiące (lipiec i sierpień), a spotkania będziemy organizować dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek), każdy webinar zostanie nagrany.
Oznacza to, że nawet jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć w każdym webinarze na żywo, nic Ci nie przepadnie. Nagrania z tych webinarów zostaną z Tobą na zawsze na Twoim profilu na asbiro.pl.
Nie będziemy nagrywać dyskusji po webinarach. Dzięki temu, w „kuluarach” będziesz mógł omówić sytuacje z własnej firmy i zadać prywatne pytania.



Dodatkowe 50h nagrań

Dodatkowo wybraliśmy z naszej bazy 15 nagrań, które poszerzają wiedzę z obszarów omawianych podczas webinarów. Łącznie jest to prawie 50h materiału, w formacie audio i video. Nagrania są dostępne w Pakiecie Premium i zostaną Ci udostępnione bez limitu, na zawsze.
- Etapy rozwoju firmy. Jaką strategię przyjąć? – Elżbieta Marciniak
- Historia biznesu- model firmy oraz jej rozwój – Bartosz Bocheńczak
- Jak skutecznie stworzyć produkt i wdrożyć go na rynek – Bartosz Langa
- Budowanie marki – Paweł Tkaczyk
- Zwinne zarządzanie przedsiębiorstwem – Ewa Zmysłowska
- Wszystko co powinieneś wiedzieć o procesie rekrutacji pracowników – Monika Madejska
- Jak w przewidywalny sposób budować skalę biznesu od 0 do 1 mln przychodu miesięcznie – Wojciech Mróz
- Czy doświadczenie w planowaniu operacji specjalnych można wykorzystać w biznesie? – Mariusz Krawiec
- Firma bez właściciela- o procesowym zarządzaniu – Michael Krajewski
- O komunikacji i negocjacjach w biznesie – Zbigniew Dzideczek
- Analizuj swój biznes- o analizie procesów i finansów w firmie – Wojciech Wencel
- Zarządzanie należnościami i etyczna windykacja – Anna Gąsiorowska
- Projekt jak przejść z zarządzania przedsiębiorczego do zarządzania profesjonalnego – Elżbieta Marciniak
- Kontroling i rachunkowość zarządcza- o narzędziach i raportach, których potrzebujesz budując firmę – Jacek Błaszczak
- O organizacjach turkusowych – Andrzej Blikle
Terminy webinarów i dyskusji „na żywo”
- 7 lipca (wtorek) – 18:00- 19:30
Bartosz Bocheńczak
„Analiza modelu biznesowego” - 9 lipca (czwartek) – 18:00- 19:30
Łukasz Schmidt
„Jak wprowadzić nowy produkt na rynek” - 14 lipca (wtorek) – 18:00- 19:30
Damian Sobowiec
„Trello w organizacji i zarządzaniu firmą” - 16 lipca (czwartek) – 18:00- 19:30
Arkadiusz Zimmermann
„Budowanie marki” - 21 lipca (wtorek) – 18:00- 19:30
Bartłomiej Głowacki „Budowanie zespołu IT” - 23 lipca (czwartek) – 18:00- 19:30
Bartosz Langa
„Alternatywne metody rekrutacji i budowania zespołu w branży kreatywnej” - 28 lipca (wtorek) – 18:00- 19:30
Nikodem Zając
„Metoda MBTI w zarządzaniu zespołem” - 30 lipca (czwartek) – 18:00- 19:30
Krzysztof Kopeć
„Automatyzacja procesów w firmie dzięki aplikacji Asana”
- 4 sierpnia (wtorek) – 18:00- 19:30
Grzegorz Frątczak
„Zdalne zarządzanie firmą usługową w oparciu o procesy biznesowe” - 6 sierpnia (czwartek) – 18:00- 19:30
Karol Abramczyk
„Narzędzia pomagające zarządzać projektami” - 11 sierpnia (wtorek) – 18:00- 19:30
Gosia Godzisz-Król oraz Filip Andrzejczak
„Planowanie i monitorowanie zasobów oraz funkcjonowania firmy dzięki systemowi ERP” - 13 sierpnia (czwartek) – 18:00- 19:30
Ewa Zmysłowska
„Zwinne metody zarządzania firmą i zespołem” - 18 sierpnia (wtorek) – 18:00- 19:30 Dariusz Popławski „Kultura organizacyjna”
- 20 sierpnia (czwartek) – 18:00- 19:30
Piotr Pieńczewski
„Wewnętrzny system zarządzania finansami i windykacja należności” - 25 sierpnia (wtorek) – 18:00- 19:30 Magdalena Rytel- Kuc
- „Jak wykorzystać kontroling finansowy do negocjacji cen z klientami”
Pakiety
Standard | Premium | |
---|---|---|
Dostęp do 15 webinarów w wersji na żywo | ✔ | ✔ |
Uczestnictwo w dyskusji na żywo po każdym webinarze | ✔ | ✔ |
Rok aktywności konta | ✔ | ✔ |
Nagrania webinarów dostępne w Twoim profilu na asbiro.pl bez limitu | ✔ | ✔ |
Dodatkowy pakiet 15 nagrań z zajęć realizowanych na Uczelni ASBiRO | ✔ |

Zapisz się

Masz pytania? Skontaktuj się z Asią!
