Umiejętność prowadzenia komunikacji, która buduje kulturę, zaufanie i odpowiedzialność w zespole.
Techniki prowadzenia trudnych rozmów, rozwiązywania konfliktów i zarządzania emocjami.
Wiedzę, jak wykorzystać psychologię zmiany, motywacji i zachowań konsumenckich w codziennej praktyce.
Praktykę w storytellingu, komunikacji kryzysowej, negocjacjach i komunikacji perswazyjnej.
Narzędzia takie jak DISC, RMP czy Feedback 360° do lepszego zrozumienia siebie i zespołu.
Zdolność do świadomego zarządzania relacjami – wewnątrz organizacji i w relacjach z klientami.
Dla przedsiębiorców prowadzących zespoły – którzy chcą budować silną kulturę organizacyjną i komunikować się świadomie.
Dla właścicieli firm, którzy rozwijają się jako liderzy – i chcą lepiej zarządzać emocjami, konfliktem i zmianą.
Dla osób, które chcą zrozumieć ludzi w swoim biznesie – i nauczyć się skutecznego wpływu, perswazji i budowania zaufania.
Dla tych, którzy chcą rozwijać firmę przez zespół – i szukają narzędzi, by motywować, angażować i rozmawiać nawet w trudnych sytuacjach.
Budowanie kultury organizacyjnej poprzez komunikację
* Misja, wizja, wartości firmy
* Co się mówi w firmie? Jak się mówi? – Employer branding – narzędzie pozyskiwania i utrzymania talentów
* Co wchodzi w skład kultury organizacyjnej?
* Budowanie zespołu
* Co, jeśli misja i wizja, kultura organizacyjna są inne w wizji
* Przedsiębiorcy a ludzie widzą to inaczej?
* Wartości w życiu i biznesie
Kompetencje liderskie I storytelling
* Kompetencje współczesnego lidera
* Określenie stylu liderskiego
* Koncepcja zarządzania sytuacyjnego Blancharda w efektywnym zarządzaniu zespołem
* Narzędzia lidera: instruktaż, motywowanie, delegowanie, egzekwowanie
* Inspirowanie w zespole
Storyteling- co komunikujemy
* Co lider komunikuje? – Jaką historie opowiada? Jaką firmę budujemy? Jaką wartość nadajemy?
* Praktyczne ćwiczenia ze storytellingu – tworzenie historii Twojej firmy
Zarządzanie konfliktami i komunikacja w trudnych sytuacjach
* Źródła konfliktu w zespole: różnice w celach, osobowości i stylach pracy
* Sposoby reagowania na konflikt
* Techniki efektywnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
* Tworzenie planu w sytuacji kryzysowej, ocena ryzyka
* Informacja zwrotna: kiedy jest, a kiedy nie jest wsparciem rozwoju pracownika?
* Otwartość na dialog i empatia w udzielaniu informacji zwrotnej
* Trudny pracownik czy trudna sytuacja, w której się znalazł lub którą stworzył?
* Jak przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikami?
* Trudne rozmowy ze wspólnikami
* Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
* Delegowanie
* Zarządzanie czasem pracowników
* Zaawansowane techniki komunikacyjne, które pomagają w budowaniu relacji biznesowych
Zarządzanie zmianą i komunikacja w procesach transformacyjnych
* Psychologia zmiany
* Jak doświadczenie wpływa na percepcję zmiany?
* Opór wobec zmiany oraz inne reakcje ludzi na zmianę
* Etapy przechodzenia przez zmianę: od zaprzeczenia do zaangażowania
* Angażowanie pracowników i interesariuszy w zmianę: np. Adaptacja do nowych warunków rynkowych
* Jak reagujemy na zmianę w zależności od osobowości – zrozumienie dynamiki emocji w zmianach u siebie i innych?
* Expose: jak mówić do ludzi o zmianach?
Skuteczna komunikacja i motywowanie zespołu
* Znaczenie percepcji w budowaniu relacji z pracownikiem
* Style komunikacji w zespole
* Słabe i mocne strony poszczególnych typów komunikacji
* Jak zarządzać emocjami, szczególnie w trudnych rozmowach i negocjacjach.
* Skuteczna komunikacja interpersonalna w organizacji: Przykłady zastosowania komunikacji w codziennej pracy.
* Wpływ różnorodności na integrację zespołu wokół wspólnego celu
* Jak używać języka korzyści w komunikacji, by przekonywać do zmiany zachowań w organizacji?
* Strategie motywacyjne
* Co motywuje ludzi?
* Jak motywować pracowników?
* Jak motywować ludzi na różnych poziomach, uwzględniając ich osobiste i zawodowe potrzeby?
* Jak budować motywację w oparciu o różne motywatory: motywatory finansowe i niefinansowe?
* Narzędzie: REISS MOTIVATION PROFILE (RMP) – pomiar wewnętrznej motywacji
Rozwój talentów i kompetencji zespołu
* DISC – style komunikacji i zachowań w kontekście procesów transformacyjnych – przedsiębiorca uczy się jak lepiej się komunikować z odpowiednim ,,Stylem komunikacji”
* Jak budować różnorodny zespół?
Techniki perswazji i negocjacji oparte na empatii
* Negocjacje z klientami: Jak negocjować z klientami, sprzedawać mądrze, etycznie i skutecznie zamykać sprzedaż.
* Negocjacje z pracownikami i współpracownikami: Jak negocjować warunki pracy, wynagrodzenia, projekty.
* Diagnoza stylu negocjacyjnego
* Profesjonalne przygotowanie procesu negocjacji
* Metody budowania silnej pozycji negocjacyjnej z rezultatem Win-win
* Perswazja w rozmowach z pracownikami i klientami: Techniki perswazji w kontekście zarządzania personelem i sprzedaży.
* Jak zarządzać emocjami, szczególnie w trudnych rozmowach i negocjacjach.
* Psychologia zachowań konsumenckich: Jak podejmowane są decyzje zakupowe, jak minimalizować błędy poznawcze, wykorzystywanie języka korzyści w sprzedaży.
* Motywacje zakupowe i typologie klientów: Różne typy klientów (np. analityk, impulsywny, lojalista, łowca okazji)
* Emocje w procesie zakupowym: Jak emocje wpływają na percepcję produktu/usługi oraz Neuro-marketing – jak kolory, zapachy, dźwięki wpływają na decyzje
* Psychologia cen i promocji: Efekt zakotwiczenia, Poczucie „straty” vs „zysku”
* Jak komunikacja wpływa na satysfakcję klientów?
Niepowodzenia i kryzysy w biznesie
* Czym są porażki i kryzysy w kontekście biznesu?
* Rola porażki w rozwoju lidera i organizacji
* Psychologia porażki – jak ją rozumieć i przetwarzać?
* Kryzysy operacyjne, wizerunkowe, finansowe
* Kryzysy wewnętrzne
* Jak nie komunikować w kryzysie – case studies porażek komunikacyjnych
* Komunikacja wewnętrzna vs zewnętrzna w kryzysie
* Kryzysy wśród pracowników
* Scenariusze kryzysowe i ćwiczenia z komunikacji
* Feedback 360° po trudnych rozmowach i sytuacjach
Podczas zajęć kładziemy bardzo duży nacisk na praktyczną wiedzę.
Naszymi wykładowcami są wyłącznie doświadczeni inwestorzy i przedsiębiorcy, między innymi:
Nie sposób wymienić wszystkich wykładowców, którzy będą prowadzić zajęcia w przeciągu trwania Studiów Podyplomowych i Kursu Zaawansowanego. Obecnie zaangażowaliśmy ponad 553 przedsiębiorców do prowadzenia wykładów w Uczelni ASBiRO. Otrzymasz od nas również dane kontaktowe do wszystkich, dzięki czemu będziesz mógł konsultować z nimi wszystkie bieżące decyzje. Zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdzie doświadczenie przedsiębiorcy gra bardzo istotną rolę.
Od razu po zapisie otrzymujesz od nas Aktywne Konto w Klubie ASBiRO.
Dzięki temu będziesz mógł od razu po zapisie (jeszcze przed rozpoczęciem nauki) obejrzeć ponad 300 dodatkowych wykładów Uczelni ASBiRO.
Nie zwlekaj!
Czyli konferencje, na które przyjeżdżają wszyscy studenci, ale również wielu absolwentów i wykładowców Uczelni ASBiRO.
To idealna okazja, aby nie tylko uczestniczyć w wielu ciekawych wykładach biznesowych, ale również poznać mnóstwo ciekawych osób ze społeczności ASBiRO
Aby móc zapisać się, musisz posiadać konto na stronie ASBIRO.pl
Dokonałeś zapisu na ten kurs już wcześniej.
Na zapis masz jeszcze:
Skuteczni liderzy muszą mieć wysoką inteligencję emocjonalną i umiejętności komunikacyjne
Ludzie są bardziej zmotywowani, gdy widzą, że ich praca ma znaczenie i że są doceniani za swoje osiągnięcia
Zespoły, w których ludzie czują się bezpiecznie i szanowani, są bardziej skuteczne i produktywne
Stres i konflikty mogą prowadzić do spadku wydajności i zwiększenia absencji w pracy.
Dobrze dobrany pracownik jest bardziej skuteczny i produktywny
Pozytywne relacje między ludźmi są kluczem do sukcesu w biznesie
Na potrzeby tego programu przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne narzędzie – workbook, który pomoże Tobie w skutecznej pracy nad rozwojem Twoim jak i Twojej firmy, aktywnym uczestnictwie i pogłębianiu pracy nad rocznym programem a także skutecznym wyznaczaniu i osiąganiu celów.
Wszystkie zajęcia w naszej Uczelni są nagrywane i udostępniane naszym słuchaczom i kursantom po zajęciach, tak aby w każdej chwili mogli sobie je włączyć i odświeżyć wiedzę. Jeśli któregoś wykładu nie nagrywamy, to wyłącznie ze względu na fakt, że wykładowca podczas zajęć podzielił się ze studentami kilkoma ‚pikantnymi’ szczegółami dotyczącymi swoich inwestycji, które wolał, żeby nie były utrwalone na nagraniach. Poniżej możesz zobaczyć przykładowe nagrania, które udostępniamy na YouTube. Są one skierowane do szerszej publiczności i raczej popularno – edukacyjne, niż „samo mięso” z jakim mamy do czynienia na zajęciach. Niemniej możesz zobaczyć jak wygląda atmosfera na naszych zajęciach.
A. Przyjedź na „Sprawdź Nas”, czyli na jeden weekendowy zjazd bez obowiązku zapisu na cały kurs.
Poznasz innych uczestników oraz prelegentów. Zobaczysz też jak wygląda integracja, wykłady oraz networking.
B. Skontaktuj się z opiekunem rekrutacji, który odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Kierunek jest realizowany w formie Kursu Zaawansowanego i Studiów Podyplomowych.
Jeśli nie ukończyłeś studiów to możesz się zapisać na ten kierunek w formie kursu!
Jeśli zaś masz świadectwo ukończenia studiów wyższych możesz realizować ten kierunek w formie studiów podyplomowych by uzyskać dyplom ich ukończenia wydany przez Uczelnie Wyższą ASBIRO.
Świadectwo Studiów Podyplomowych otrzymasz po uczestniczeniu w dwóch semestrach zajęć i pozytywnie zaliczając rok akademicki.
W przypadku realizowania kierunku w formie Kursu Zaawansowanego, po jego ukończeniu otrzymasz certyfikat.
Gdy otrzymasz dyplom to otrzymasz od nas nagrania ze wszystkich zajęć jakie kiedykolwiek były realizowane w ramach tych studiów podyplomowych oraz tych, które zrealizujemy w przyszłości. Będzie to niekończący się kurs on-line!
Większość naszych studentów nie mieszka na co dzień w Warszawie i dojeżdża tylko na weekend. Nasza ekipa organizacyjna również jest spoza stolicy, więc mamy sprawdzone hotele, w których organizujemy noclegi. Nie musisz więc martwić się o noclegi podczas zjazdu, pomożemy Ci je zorganizować w okazyjnych cenach (Arche Hotel Krakowska, Arche Hotel Geologiczna, Arche Hotel Poloneza).
Każdy zjazd odbywa się w weekend (sobota+niedziela). Tradycją stało się, że w restauracji hotelowej, tam gdzie nocuje większość studentów spotykamy się wszyscy na wspólnej wieczornej integracji przy kolacji i piwie. Networking jest bardzo ważną częścią Uczelni ASBiRO. Rozmawiając w luźnej atmosferze z innymi Studentami oraz wykładowcami możesz dowiedzieć się ciekawych informacji, zdobyć wiele rad, inspiracji i poznać bliżej naprawdę świetnych ludzi.
Zapisz się taniej na nasze kursy i studia! JEDYNIE DO 30.06.