
Lech Wilczyński
Nadchodzące wydarzenia
-
Kurs Podstawowy
Hotel Arche Poloneza
Poloneza 87,
02-826 Warszawa-
- Temat już wkrótce!
-
- Temat już wkrótce!
-
- Temat już wkrótce!
-
- Negocjacje
Więcej-
- Influencer Marketing szczegóły
1. Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Trendy influencer marketingu na 2023 (globalne). Strategia influencer marketingu dla małych firm. Strategia content marketingu dla nano i mikro influencerów by przyciągać klientów i agencje. Współpraca z agencjami wiedza behind the scenes Pozyskiwanie, selekcja i wybór influencerów do współpracy. Rodzaje i cele kampanii influencer marketingu. Mierzenie efektów influencer marketing. Cold-pitch, czyli skuteczne zapytanie ofertowe bezpośrednio do influencera. Wyceny, negocjacje i portfolio z perspektywy influencera. Jak napisać skuteczny brief kampanii dla influencera. 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Jak działać strategicznie jeśli celem jest zarabianie jako influencer i współpraca z markami. Czy i na jakim etapie rozważać współpracę z influencerami jako mikroprzedsiębiorca. Jak zabrać się za influencer marketing jako mikroprzedsiębiorca by uniknąć typowych błędów. 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Dowiesz się, jakie nowości i zmiany wpłynęły na świat influencer marketingu w 2023, co pozwoli być na bieżąco z aktualnymi trendami. Poznasz strategie influencer marketingu dedykowane mikroprzedsiębiorcom. Poznasz strategie content marketingu gdy jako influencer chcesz przyciągnąć marki i agencje do współpracy. Zdobędziesz wiedzę na temat współpracy z agencjami, poznając proces "behind the scenes". Zrozumiesz różne rodzaje i cele kampanii influencer marketingu, by dostosować je do swoich potrzeb. Nauczysz się, jak skutecznie mierzyć rezultaty kampanii influencer marketingu. Pozyskasz umiejętności wyceniania, negocjowania i tworzenia atrakcyjnego portfolio z perspektywy influencera. Nauczysz się pisać precyzyjne briefy kampanii, by osiągnąć zamierzone cele z influencerami. Nauczysz się dobierać influencerów, którzy idealnie współgrają z charakterem Twojej firmy. Zdobędziesz umiejętność tworzenia przekonujących propozycji dla influencerów.
mniej -
- Jak OPTYMALNIE wdrażać produkty? szczegóły
W czasie wykładu omówię optymalne i nieoptymalne ścieżki wdrażania produktów. Opowiem też w wielkim skrócie o możliwych sposobach zabezpieczania produktów (np. patenty, znaki towarowe) i kiedy najlepiej decydować się na dany rodzaj ochrony. Omówię też prawdziwe historie wdrożeń jakie przeprowadziliśmy z naszymi klientami / partnerami m.in. dla produktów w branży budowlanej, turystycznej i beauty. Uczestnicy wykładu zdobędą wiedzę o tym jaki jest optymalny scenariusz realizacji produktu, zwłaszcza jakie kroki wykonać przed opracowywaniem prototypu, co może pozwolić uniknąć realizacji "nietrafionych" (nierentownych) projektów.
mniej -
- Temat już wkrótce!
-
- Mindset: Automatyzacja szczegóły
Jakie tematy zostaną poruszone w trakcie wykładu? Mindset: Jak podchodzić do automatyzacji w firmie, żeby dała firmie przewagę. Procesy to podstawa. Jak je tworzyć? Kilka prostych i skutecznych sposób na szukanie automatyzacji w firmie. Mindset: Problemy są po to, żeby je automatyzować i robić z nich przewagę konkurencyjną, a formularze, aby je autouzupełniać. Napaleni na AI, jak kornik na szafę - czyli o tym gdzie tak na prawdę możemy wykorzystać AI w naszej firmie. Mindset: Myśl więcej, wykonuj mniej. Nie zapętlaj się. Czyli ciągłe zmiany i ulepszanie procesów. 2. Czego dowiedzą się uczestnicy w trakcie prelekcji? Jak podchodzić do automatyzacji, aby dawała realne korzyści. Jak budować przewagę konkurencyjną i marketingową za pomocą nowych technologii. Jak budować procesy. Które automatyzacje dają najwięcej. Co automatyzować i gdzie wykorzystać AI. 3. Jakie problemy uczestników zostaną rozwiązane dzięki uzyskanej wiedzy w trakcie wykładu? Aktualnie problemem jest to, że większość ludzi: - nie wie, co może automatyzować w firmie - od czego zacząć automatyzacje Uczestnicy dowiedzą się więc, co mogą i powinni automatyzować w swojej firmie, jak szukać kolejnych automatyzacji (tych wartościowych) i jak to wygląda w praktyce.
mniej
Więcej -