Jakie zachowania przedsiębiorców niszczą biznes?

Niezależnie, czy już zacząłeś prowadzić firmę, czy też dopiero zamierzasz oprócz pytania: „Co składa się na sukces?”. Powinieneś zadać jeszcze jedno. Co może przyczynić się do upadku mojej firmy? Dlaczego upadają firmy i o co muszę zadba, gdy prowadzę biznes? Zwróć uwagę na te elementy w biznesie. Na każdym etapie działalności czekają na nas różne (…)

W jaki sposób możesz wyróżnić Twoje inwestycje?

Niższe ceny na niektóre mieszkania, preferencyjne systemy płatności, gratisy, a nawet designerskie murale i fotowoltaika – to sposoby na wyróżnienie inwestycji deweloperskich i zachęcenie klientów do zakupu. Czy te sposoby są skuteczne? Tego dowiesz się z naszego artykułu. Mimo, że sprzedaż mieszkań w Polsce nie spada, deweloperzy cały czas udoskonalają swoje tricki na skuteczną sprzedaż. (…)

Dlaczego należy zaczynać sprzedaż od drogich produktów?

W biznesie panuje przekonanie, że najtańszy produkt zawsze będzie najlepszy. Wiele osób chce zdobyć rynek poprzez ciągłe obniżanie cen. Czy to dobra droga? Śmiem wątpić. Poniższy artykuł dotyczy głównie sprzedaży w sklepach stacjonarnych, ale uważam, że ta zasada może się sprawdzić również w innych przypadkach. Na skuteczną sprzedaż składa się kilka istotnych elementów – każdy (…)

Zarządzanie wartością firmy – budowanie strategii

Usystematyzowane zarządzanie wartością firmy może przyczynić się do jej długotrwałego i coraz lepszego funkcjonowania na rynku. Takie podejście dodatkowo jednoczy różne grupy interesu – w tym właścicieli, udziałowców, kadrę menedżerską czy wiodących pracowników. Widząc korzyści ze stale rosnącej wartości organizacji, wszyscy chcą wspólnie działać po to, by nadal wzmacniać wartość firmy. Wartość przedsiębiorstwa nie jest łatwa do zdefiniowania, dlatego też istnieje wiele jej kategorii, różnych (…)

Dlaczego warto wystartować bez kapitału?

Co blokuje ludzi przed rozpoczęciem swojego pierwszego biznesu? Strach? Kapitał? Brak doświadczenia? A może brak kontaktów? Jeśli pierwsza rzecz, o której pomyślałeś to kapitał, to pomyślałeś dokładnie tak, jak 90% osób, z którymi mam przyjemność rozmawiać o założeniu pierwszego biznesu podczas prowadzenia prelekcji, warsztatów, czy podczas rozmów prywatnych. Ludzie w kółko powtarzają o konieczności wzięcia (…)

Sprzedaż wartości, czyli jak wyróżnić nasz produkt, by klient nie chciał niczego innego? | Artem Rusin

Sprzedaż jest obecnie jedną z najważniejszych i ponadczasowych kompetencji. Stykamy się o nią na każdym kroku, czy to w życiu prywatnym, czy biznesowym. Wielu sprzedawców dąży do mistrzostwa w tym zakresie, by ich wynagrodzenie wzrosło, a produkt był rozpoznawalny. Wciąż maksymalizujemy swoje wyniki, walczymy o uwagę klientów, ulepszamy prezentację, skupiamy się na marketingu, wydając coraz (…)

Budowanie zespołu w oparciu o mocne strony

Bez wątpienia, budowanie zespołu to dla menedżera prawdziwe wyzwanie. Nie mniej jednak trzeba wiedzieć jakie osobowości będą ze sobą dobrze współpracowały, aby w przyszłości posiadać efektywnie działający zespół, który w mgnieniu oka osiąga wyznaczone cele. Jak stworzyć zwycięski zespół w oparciu o mocne strony pracowników? Zabierając się za budowanie zespołu, warto najpierw zastanowić się nad (…)

Jak skalować biznes deweloperski?

Skalowanie biznesu to jedna z najważniejszych rzeczy w rozwoju firmy – szczególnie, jeśli marzy się o podbijaniu nowych rynków i byciu globalnym graczem. W jaki sposób skalować biznes w takiej branży jak nieruchomości? Tego dowiesz się już 19 maja o godzinie 19:00 – odpowiedzi na to pytanie udzieli Paweł Preisner. Prowadzenie firmy deweloperskiej to ciężka (…)

lejek sprzedażowy

Skuteczne lejki sprzedażowe.

„Nie buduj stron. Twórz lejki” Co kryje się za tym hasłem? Czym właściwie są lejki sprzedażowe? Tego dowiesz już w najbliższą środę o godzinie 19:00 podczas bezpłatnego webinaru na naszej platformie, którego gościem będzie Marek Piasek – autor bestsellerowych książek „Zrozumieć Marketing” oraz „Jak Sprzedawać Kursy” Lejek sprzedażowy to inaczej mówiąc szereg działań marketingowych, podzielonych (…)