Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w Czerwcu 2023, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
Sobota
- Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS
 - Jak zbudować firmę usługową?
 - On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach
 - Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem
 - 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić
 - Kiedy bogowie pomagają w biznesie
 
Niedziela
- Panel dyskusyjny – „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?”
 - Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe
 - Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?
 - Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy
 - Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki
 - Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?
 - Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce
 - Utalentowany właściciel utalentowana firma
 - Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?
 - Panel dyskusyjny – Automatyzacja w biznesie
 
Nagrania – Sobota:
Kamil Cebulski i Franciszek Georgiew
Kamil Cebulski – Założyciel Uczelni ASBIRO przeprowadzi wywiad z właścicielem holdingu XXII Ventures, na który składają się spółki Tigers, Automation House i Huqiao, zajmujące się odpowiednio digital marketingiem, automatyzacją procesów biznesowych i promocją gier video w Chinach. Wszystkie podmioty rozwija bez zewnętrznego kapitału, podwajają się co roku i są w rękach innych prezesów – wspólników. Prywatnie zainteresowany historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie.
Wywiad: Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS
- Jak powstała agencja TIGERS?
 - Jaki powinien być dobry lider?
 - Jak skalować firmę usługową?
 - Od czego zacząć, chcąc otworzyć biznes?
 - Jak dobrze zarządzać pracownikami?
 
Bartosz Majewski
Współwłaściciel w Casbeg. Przedsiębiorca z 15 letnim doświadczeniem w branży internetowej, usługach oraz konsultingu.
Wykład: Jak zbudować firmę usługową?
- Jak wystartować firmę usługową?
 - Gdzie jest sens budować firmę usługową wewnątrz już istniejącej organizacji o innej specyfice?
 - Ile da się zarobić na usługach?
 - Jak rozwijać firmę usługową?
 
Agata Rajchel
Współpracuje z organizacjami i firmami zajmującymi się komunikacją w biznesie. Tworzy programy szkoleniowe z zakresu komunikacji w biznesie. W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową!.
Wykład: On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach
- Jak to się dzieje, że niektórym trzeba wciąż to samo tłumaczyć, a oni i zrobią „po swojemu”?
 - Dlaczego jedni tak sensownie reagują na zmiany, a inni stale się przed nimi bronią?
 - Jak „rozmawiać z osłem”, czyli czemu akurat do tych osób nie trafiają moje argumenty?
 - Czasami masz wrażenie, że ci inni zawsze „dzielą włos na 4” i szukają pretekstu jak tego nie zrobić?
 - Dochodzą Cię słuchy, że ten pracownik jak zacznie mówić to wszyscy od razu przestają słuchać?
 
Jakub Pawłowski
Specjalizuje się w szeroko pojętej odpowiedzialności osób pełniących funkcje w organach wykonawczych, nadzorczych i na stanowiskach kierowniczych w spółkach, organach państwowych, innych osobach prawnych i jednostkach organizacyjnych. Pomaga w sprawach odpowiedzialności na gruncie cywilnym (za wyrządzone szkody, solidarnej odpowiedzialności), administracyjnym (podatkowej) i karnym (przestępczość gospodarcza, z zakresu dyscypliny finansów etc.) jakiej mogą podlegać te osoby w związku z wykonywaniem swoich zawodowych obowiązków. Zajmuje się compliance w zakresie organów osób prawnych. Tworzy umowy i kontrakty, korporacyjne regulaminy wewnętrzne uwzględniające i regulujące odpowiedzialność tych osób.
Wykład: Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem.
- Kim jest osoba zarządzająca przedsiębiorstwem w rozumieniu prawa cywilnego i karnego?
 - Co rozumie się w prawie pod pojęciem przedsiębiorstwa?
 - Na czym polega odpowiedzialność finansowa osób zarządzających?
 - Na czym polega odpowiedzialność karna osób zarządzających mieniem przedsiębiorcy?
 - Jak zarządzać ryzykiem odpowiedzialności i jak chronić się przed odpowiedzialnością?
 
Joanna Węglarz
Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.
Wykład: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić
- Kto jest odporny na kryzysy (i czy to w ogóle możliwe)?
 - Jak rozpoznać kryzys psychologiczny?
 - Czy na kryzys da się przygotować?
 - Dla kogo kryzys może być szczególnie trudny?
 - Co robić a czego nie robić w czasie kiedy jest źle?
 
Marek Tarnowski
Praktyk biznesu i innowacji. Był wiceprezesem Hortex Holding (1995-99), prezesem Strauss-Elite na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (1999-2001), prezesem i CEO Grupy Mokate (2001-2016), w której radzie nadzorczej zasiada obecnie. Autor bądź współautor wielu patentów i nowatorskich projektów. Absolwent Wydz. Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz IMD Lozanna. 3 lata temu zakończył karierę w biznesie i obecnie promuje ideę digitalizacji niematerialnych wymiarów organizacji (a ściślej continuous feedback) oraz zastosowania AI do wspierania managerów w zakresie predykcji zdarzeń/zachowań ludzkich (i generalnie zarządzania). To chyba obecnie dwa najszybciej rozwijające się obszary zarządzania na świecie.
Wykład: Kiedy bogowie pomagają w biznesie
- Jak sprawić aby tajemne siły organizacji pomagały w poprawie efektywności pracy?
 - Jak kształtować kulturę efektywnej organizacji?
 - Jak sprawić aby wszyscy pracownicy angażowali się w rozwój firmy?
 - Kiedy klienci pomagają w rozwoju firmy?
 - Jakim być przywódcą aby odnieść sukces i co to znaczy sukces przywódcy?
 
Nagrania – Niedziela:
Uczestnicy panelu dyskusyjnego:
Panel dyskusyjny: „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?
- Czy pytanie zadane w temacie panelu to dziś konieczność, a może jednak wybór?
 - Jaki zestaw kompetencji cyfrowych powinien mieć właściciel małej i średniej firmy aby móc efektywnie zarządzać swoją bytnością w Internecie?
 - Co musisz wiedzieć, żeby sprzedawać przez Internet?
 - Jak ocenić czy pieniądze, które wydajesz na agencję marketingową służą Twojemu biznesowi?
 - Czy koniecznie musisz się na znać na influencer marketingu czy możesz komuś zaufać?
 - Na co zwracać uwagę przy współpracy z influencerami?
 - Jaki procent influencerów odpisuje na propozycje współpracy?
 - Jakie są stawki influencererów?
 - Jak dobrać social media do swojego biznesu?
 
Monika Frank
Absolwent MBA Przedsiębiorczość, Zarządzanie i Przedsiębiorczość, ASBIRO. 
Skaluje biznesy poprzez budowanie i rozwijanie sieci franczyzowych. Opracowuje dokumentację niezbędną do wypuszczenia oferty systemu franczyzowego na rynek (model biznesowy, biznesplany, umowa franczyzowa, podręcznik operacyjny, oferta franczyzowa, sprzedaż franczyzy i rekrutacja franczyzobiorcy, wdrażanie i szkolenia franczyzobiorcy, kontrola jakości, zarządzanie siecią franczyzową, strategia rozwoju franczyzy). Zajmuje się również pozyskiwaniem i rekrutowaniem franczyzobiorców.
Wykład: Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe
- Czym jest franczyza?
 - Jakie są korzyści z rozwoju poprzez system franczyzowy.
 - Jaki biznes kwalifikuje się do rozwoju poprzez sieć franczyzową?
 - Czy jesteś gotowy na franczyzę?
 - Franczyza w Polsce – zmiany prawne.
 - Jakie zasady musisz spełnić aby zostać Franczyzobiorcą.
 - Jakie błędy popełnia się najczęściej w trakcie rozwoju systemu franczyzowego
 - Jak wygląda proces rekrutacji franczyzobiorców
 - Przykłady dobrze rozwiniętych systemów franczyzowych
 
Filip Kowarski
Przedsiębiorca, inwestor na rynku nieruchomości. Założyciel Vexigo marki tworzącej platformy dla biznesu. Twórca narzędzia do wyszukiwania okazji na rynku nieruchomości z rynku wtórnego Moniter.pl. Napisał też książkę „Znajdź mieszkanie poniżej wartości rynkowej”.
Wykład: Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?
- Automatyzacja i outsourcing: jak wykorzystywać narzędzia i ekspertów do zarządzania firmą oraz nieruchomościami?
 - Budowanie zaufanego zespołu: co jest kluczem do sukcesu podczas nieobecności w kraju?
 - Pasujące dochody z nieruchomości: jak wybrać właściwy segment rynku?
 - Zrównoważona strategia inwestycyjna: jak odpowiednio dywersyfikować źródła dochodu?
 - Efektywne zarządzanie czasem: jak rozwijać umiejętności produktywności dla przedsiębiorców i inwestorów?
 
Damian Szczepański
Właściciel https://adsfox.pl/ czyli innowacyjnych narzędzi i usługi do tworzenia skuteczniejszych kampanii reklamowych w Social Media.
Wykład: Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy
- Jakich narzędzi używać do tworzenia procedur?
 - Jakie narzędzia są przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
 - Na jakie aspekty warto zwracać uwagę w reklamie online?
 - Jakich narzędzi użyć do mierzenia kampanii reklamowych i raporto
 
Poznaj najważniejsze narzędzia do skalowania firmy.
Jeżeli chcesz, aby Twoja organizacja rosła, a wraz ze wzrostem dawała Ci, coraz więcej wolności ten wykład jest dla Ciebie.
Na przykładzie firmy Adsfox zostaną omówione: 
- narzędzia do tworzenia procedur
 - narzędzia do zarządzania firmą
 - narzędzia przydatne w rekrutacji odpowiednich pracowników
 - narzędzia przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
 - aspekty na które warto zwracać uwagę w reklamie online
 - narzędzia do mierzenia kampanii reklamowych i raportowania działań marketingowych
 - narzędzia do testów A/B.
 
Łukasz Podlewski
Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.
Wykład: Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki
- O strategiach nieksiążkowych w e-commerce
 - Jak przygotować nieoczywiste i nieszablonowe zagrania marketingowe
 - Poznasz wskazówki do zatrudniania E-Commerce Managera
 - Jak zbudować społeczność
 - Czym jest święte trio
 - Jak postępować aby być dobrym E-Commerce Managerem
 - Czy jest kontrowersyjna strategia marketingowa
 - Jak liczyć koszty i weryfikować czy się zarabia na sprzedawanych produktach
 - Jakie są strategie rozwoju SEO
 - Czym jest partyzancki marketing
 
Poznasz strategie e-commerce, które działają w żelkach i nie tylko. Poznasz strategię jedzenia żelków tak, żeby nie przytyć. Poznasz niekonwencjonalne zagrania, które robią robotę. Dowiesz się, że bez pojęcia o marketingu da się (z)budować e-commerce. Dowiesz się, jak być skutecznym e-commerce managerem. Dowiesz się, czego oczekiwać od zatrudnianego e-commerce managera.”
Daniel Makowski
Współzałożyciel marki Champion Invest. Spółka zajmuję się przygotowywaniem mieszkań inwestycyjnych pod wynajem dla inwestorów oraz zarządza najmem długoterminowym z gwarancja czynszu.
Wykład: Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?
- Jak skutecznie weryfikować najemców
 - Jak wykorzystywać mikro by zarabiać
 - Jak wygląda proces inwestycyjny przygotowania
 - Jak zabezpieczać się przez złymi najemcami
 - Jakie są możliwości zarabiania na mikrokawalerkach – proces inwestycyjny tworzenia
 - Jak wygląda sprawdzony proces sprawdzony proces windykacyjny
 
Ewa Stachura
Z wykształcenia prawniczka i menadżerka, która kilka lat temu postanowiła zamieszkać na stałe w Gruzji, u stóp Kazbeku. Góry były jej pasją od lat, ale to, że zamieszkała na Kaukazie jest wciąż największą niespodzianką właśnie dla niej samej. Zajmuje się administracją i zarządzaniem agencją. Odpowiada za kierowanie wyprawami od chwili, kiedy się na nie zapisują chętni, poprzez cały proces przygotowań, aż w końcu – w trakcie samej akcji górskiej. Do tej pory była kilkanaście razy na szczycie Kazbeku i Elbrusa (ta liczba wciąż się zwiększa). Oprócz wypraw na Kazbek i Elbrus prowadzi również inne trekkingi. Jest autorką ebooka o Kazbeku pt. „10 największych błędów popełnianych podczas wypraw na Kazbek. Strategia i logistyka wyprawy, która zakończy się sukcesem”. Podróże i góry to jej największa pasja, dlatego kiedy nie ma jej w Gruzji, to najpewniej jest na innym końcu świata zwiedzając i zdobywając kolejne szczyty. Nie ma dla niej niemożliwego, dlatego planuje odwiedzić wszystkie kraje i stanąć kiedyś na najwyższej górze świata.
Wykład: Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce
- Jak założyć biznes od zera do bycia liderem w branży?
 - Jaką drogę przeszła Ewa od pomysłu, w który nikt nie wierzył, przez biznesowe i społeczne paradoksy Gruzji, a także niechęć w branży, w której rządzą mężczyźni, do odebrania nagrody dla najlepszego tour operatora w kraju?
 - Jakie są plusy prowadzenia firmy w Gruzji?
 - Jakie są minusy prowadzenia firmy w Gruzji?
 - W co warto tam zainwestować?
 - Od czego trzymać się z daleka?
 - Co czuł Wykładowca, kiedy z powodu wybuchu pandemii, musiał ograniczyć zespół ze 100 do 1 osoby?
 - Jak pomimo kryzysu w branży turystycznej, wciąż rozwijać swoją agencję?
 
Izabela Antosiewicz
Inspiruje pojedynczego człowieka i szeroką publiczność do budowania synergii w zespołach. Motywuje i wprowadza język mocnych stron w organizacjach. Skupiona na wewnętrznych zasobach każdego człowieka przeprowadziła kilkadziesiąt wykładów i warsztatów, edukując na temat wykorzystania mocnych stron w rozwoju osobistym oraz zawodowym.
Wykład: Utalentowany właściciel utalentowana firma
- Czy każdy ma talenty?
 - Dlaczego warto skupiać się na Mocnych Stronach, zamiast podciągać się w słabościach?
 - Jak jest różnica pomiędzy Talentem a Mocną Stroną?
 - Po czym poznać, że opieramy nasze działania na mocnych stronach?
 - Co obserwować, żeby odkryć swoje talenty?
 
dr Maciej Chrzanowski
Konsultant biznesowy i menedżer projektów IT z +10 lat doświadczenia. Założyciel www.szkolenia.ai. Head of No-Code Automation w mobitouch.net.
Wykład: Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?
- Czym jest generatywna sztuczna inteligencja?
 - Jak wykorzystać technologię aby zostawić konkurencje w tyle?
 - Dlaczego 3 czarne łabędzie oszczędziły ci setki tysięcy złotych?
 - Czym jest rewolucja informacyjna?
 - Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokich jakości?
 - Jak powinna wyglądać struktura skutecznej komendy w chatGPT?
 - Jak powinna wyglądać anatomina komendy do chatGPT?
 - Przykłady wykorzystania chatGPT w procesach firmowych?
 - Jakie są narzędzi AI, które wspólnie z chatGPT oszczędzą Ci setki tysięcy złotych?
 - Na czym polega logika „drugiego mózgu”?
 - Przykłady plugin do chata GPT?
 
Chat GPT – zaawansowany model językowy, który umożliwia interakcję i komunikację z komputerem w sposób bardziej naturalny i elastyczny niż kiedykolwiek wcześniej. Może przyczynić się do rozwoju biznesu. Wykorzystanie tego zaawansowanego modelu językowego może mieć wiele korzyści dla przedsiębiorstw w różnych obszarach takich jak: obsługa klienta, generowanie treści, czy automatyzacji procesów.
Uczestnicy panelu dyskusyjnego:
Panel dyskusyjny: Automatyzacja w biznesie
- Po czym poznać, że firma jest gotowa na automatyzację?
 - Czy każdy może automatyzować, czy są do tego potrzebne umiejętności programistyczne?
 - Jakie są bariery wejścia do automatyzacji?
 - Czy automatyzacja to standaryzacja?
 - Jak możemy zdefiniować automatyzację?
 - Jakie są konsekwencje wdrożenia automatyzacji?
 - Jak pilnować automatyzacji?
 - Czym jest małpa z brzytwą?
 - Jakie są polecane narzędzia, które poprawiają produktywność w biznesie i w życiu?
 - Czy automatyzacja jest bezpieczna?
 - Przykłady nieudanych automatyzacji i na co zwracać uwagę aby nie popełnić błędu?
 
Automatyzacja w biznesie odnosi się do wykorzystywania technologii i narzędzi do zautomatyzowania i usprawnienia procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych w organizacji. Ma na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości, redukcję kosztów i skrócenie czasu wykonywania procesów.
