Newsletter

Będziemy Cię informować o nowościach w ASBIRO.

Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników

Prowadząc firmę często frustruje nas to, że to my, jako ich właściciele, jesteśmy osobami, które muszą wykonywać najwięcej pracy. Często jest tak, że poświęcamy ponad 60 godzin tygodniowo, żeby nasza firma mogła się rozwijać. Pytanie, czy tak musi być i jaki jest sposób na to, żeby firma nie pochłaniała nam tak dużej części życia.

9 wykładów przedsiębiorców , którzy znają tajniki zatrudniania pracowników. Nagrania w formie VIDEO oraz MP3

130 zł Kup pakiet » 90 zł płacąc w Bitcoinach
Break

Seminarium ASBIRO - Pracownicy

Prowadząc firmę często frustruje nas to, że to my, jako ich właściciele, jesteśmy osobami, które muszą wykonywać najwięcej pracy. Często jest tak, że poświęcamy ponad 60 godzin tygodniowo, żeby nasza firma mogła się rozwijać. Pytanie, czy tak musi być i jaki jest sposób na to, żeby firma nie pochłaniała nam tak dużej części życia. Po tym seminarium będziesz bogatszy o doświadczenie wielu znakomitych przedsiębiorców, którym udało się zbudować firmy w oparciu o właściwych i wartościowych pracowników, dzięki czemu nie będziesz już musiał popełniać błędów, które oni nieraz popełnili i dzięki temu praca nad biznesem będzie dawała Ci jeszcze więcej satysfakcji, a do tego oszczędzisz czas i pieniądze.

Skąd pomysł na seminarium?

Na rynku funkcjonuje wiele znakomitych firm, gdyby jednak nie pracownicy, którzy sprawiają, że wszystko działa w nich sprawnie i płynnie, nie można byłoby mówić o ich sukcesie. Znalezienie wartościowych pracowników i stworzenie im takich warunków pracy, aby chcieli pracować na nasz sukces jest ważną i często kluczową kwestią. Choćbyś był najbardziej utalentowany, kreatywny i postępowy, sam nie jesteś w stanie zrobić wszystkiego w firmie. Potrzebujesz do tego ludzi. Jeśli chcemy, aby nasz biznes rósł i odnosił sukcesy, to zespół godnych zaufania współpracowników jest rzeczą, bez której nie możemy się obejść. Zdarza się też, że chcąc taki zespół zbudować trafiamy na ludzi, którzy nie tylko nic dobrego nie wnoszą, ale wręcz pogrążają firmę. Pytanie, jak ich unikać, a jak już do nas trafiają, jak się ich pozbyć?

Pracuj nad firmą a nie w niej

Życie przedsiębiorcy nie jest lekkie. Bywają dni, kiedy trzeba pracować po kilkanaście godzin. Niestety, ale wielu przedsiębiorcom firma zabiera całe życie. Jak odpowiednio delegować zadania pracownikom i skutecznie egzekwować ich wykonanie? Co zrobić, aby nasza praca nie była cały czas skoncentrowana na szczegółach, których wykonanie jesteśmy w stanie powierzyć innym? Również na te pytania znajdziesz odpowiedź kupując dostęp do nagrań z naszego czerwcowego seminarium.

 

Zyskaj czas na to, co naprawdę jest Twoim zadaniem i czym tylko Ty możesz się zająć

Każdy z nas zaczynając prowadzić własny biznes, wykonywał początkowo większość zadań samodzielne, byliśmy sprzedawcami, sekretarkami, asystentami, kierowcami, dostawcami, księgowymi i kimkolwiek innym, kto był nam potrzebny. Prowadzenie biznesu dotyczy wielu obszarów i aby mógł rosnąć, i się rozwijać nie możesz wszystkiego wykonywać samemu. Aby praca przynosiła efekty i dawała Ci satysfakcję a nie przynosiła tylko przemęczenia, musisz skupić swoje działania na rzeczach, które tylko Ty możesz wykonać. Zadaniem szefa jest zarządzanie firmą, a nie pracownie nad każdym drobnym szczegółem, który może być odpowiedzialnością innych.

 

Skąd wziąć ludzi, którzy nie będą nam działać na nerwy?

Każdy z nas, kto zmierzył się z zatrudnieniem pierwszych pracowników wie, że nie jest to proste zadanie. Czasem jedna rozmowa kwalifikacyjna nie wystarczy, aby wyłapać odpowiednie osoby. Jak już na samym początku odpowiednio dobrać personel, aby skutecznie pracował na sukces Twojej firmy? A jeśli w Twoim zespole jest już osoba, która nie powinna była się tam znaleźć, jak odpowiednio powiedzieć jej, że musi odejść? Zatrudnianie i zwalnianie to jedne z podstawowych umiejętności każdego przedsiębiorcy nastawionego na osiągnięcie sukcesu w rozwoju swojego biznesu.

Kajaki 2013

 

Co zrobić, żeby wartościowi ludzie chcieli z nami pracować?

Zatrudnienie wartościowego człowieka nie wystarczy. Co zrobić, aby właściwi ludzie na właściwych stanowiskach chcieli dla nas pracować? Jak sprawić, żeby praca dla nas stała się również ich sukcesem? Jeśli pracownik jest rzeczywiście wartościowy, to sama kwestia wynagrodzenia niekoniecznie załatwi sprawę. Zbyt często wydaje nam się, że kiedy dobrze płacimy to ludzie będą dla nas chętnie i dobrze pracować, ale nie zawsze tak jest. Jak sprawić, żeby utalentowany pracownik nie tylko wykonywał swoje zadania, ale również sam był na tyle zmotywowany, żeby podejmować samodzielne próby budowania naszego biznesu?

 

Jak zwalniać osoby, które utrudniają Ci życie?

Zwalnianie pracowników nigdy nie jest radosną sprawą. Jak jednak robić to z godnością? Jak pozbyć się pracowników, którzy niszczą naszą firmę, a w najlepszym wypadku nic do niej nie wnoszą? Jak zabezpieczyć się przed tym, żeby po zwolnieniu nasz były pracownik nie powodował kolejnych kłopotów?

kajaki dwa

 

Biznes jest po to, żeby pomagać Tobie, pracownikom i klientom

Biznes jest niczym innym jak pomaganiem drugiemu człowiekowi. Mając wartościowy produkt, chcesz sprzedać go innym, aby mógł ułatwić im życie. Zatrudniając wartościowych ludzi, nie tylko pracujesz na sukces swojej firmy, ale dajesz innym utrzymanie i szansę na rozwój. Jak zarządzać firmą tak, aby przynosiła jak największe korzyści nie tylko Tobie, ale również dla innym?

Seminarium ASBIRO

 

Dlaczego zorganizowaliśmy seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników”?

Dlatego że to ludzie budują firmy. A my, jako ich właściciele, chcemy odpowiednio dobrać i zachować właściwych ludzi na właściwych stanowiskach, aby móc budować firmę opartą na współpracy, jedności i celu. Nie chcemy spędzać czasu na ciągłym szukaniu dobrych pracowników ani tym bardziej na ciągłym męczeniu się z tymi, których już mamy. Seminarium odbyło się po to, żeby każdy uczestnik mógł usłyszeć prawdziwe historie tego, jak nasi wykładowcy budowali swoje firmy, jak rekrutowali pracowników i jak sobie z nimi radzą.

Kiedy odbyło się to wydarzenie?

Seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników?” odbyło się w dniach 20-21.06 2015 na uczelni ASBIRO.

W pierwszej części seminarium wykładowcy mówili o tym, jak skutecznie rekrutować wartościowych pracowników, a w drugiej opowiadać będą o tym, jak radzić sobie z tymi, którzy już są w naszej firmie. Dzięki wykładom z tego seminarium będziesz dokładnie wiedział, co robić, aby mieć w firmie dobrych pracowników oraz jak z nimi pracować, żeby firma mogła się dobrze rozwijać.

Tak wyglądało ostatnie seminarium

Poniżej możesz zobaczyć krótką relację z naszego ostatniego seminarium na temat złapania właściwej równowagi pomiędzy życiem rodzinnym a prowadzeniem firmy tak, żeby ani jedno, ani drugie nie ucierpiało oraz jesiennego seminarium z David’em Stockman’em. Podczas naszych seminariów sale są pełne.


Zapraszamy na nasz kanał na Youtube. Opublikowaliśmy tam więcej filmów dotyczących ASBIRO. Znajdziesz tam relacje z naszych imprez, z budowy szkoły w Afryce, jak również kilka kolejnych wykładów, które opublikowaliśmy w całości.

 

Jak wyglądało seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników”

Seminarium „Jak znaleźć i zatrudniać wartościowych pracowników” skupiło się na dwóch kluczowych aspektach budowania zespołu pracowników, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces:

1)   Jak znaleźć i zrekrutować właściwe osoby do pracy w naszej firmie. W pierwszej części naszego seminarium poruszyliśmy kwestię rekrutacji, żeby każdy uczestnik mógł nauczyć się tego, jak dotrzeć do właściwych pracowników i jak unikać tych, którzy tylko sprawiają kłopoty. Posiadając umiejętności właściwego doboru pracowników będziemy mogli oszczędzić sporo czasu i pieniędzy.

2)   Jak sprawić, żeby wartościowi pracownicy chcieli w ogóle z nami pracować i jak radzić sobie z tymi, którzy są częścią zespołu, ale nic dobrego nie wnoszą. Druga część seminarium pomoże nam nauczyć się tego, jak pracować z ludźmi, którzy już są częścią naszej firmy. Nasi wykładowcy posiadając konkretną, praktyczną wiedzę, podzielili się z nami swoim doświadczeniem na temat właściwych relacji ze swoimi pracownikami.

Wykładowcy seminarium

Damian Pekowski

Przedsiębiorca, dyplomowany trener, coach, Doradca, strateg i praktyk biznesu z ponad 18 letnim doświadczeniem. Ceniony przez klientów i uczestników szkoleń za autorskie indywidualnie przygotowane programy szkoleniowe. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Orange, Netia, AIG BANK POLSKA, Fundacja Mam Marzenie. Praca z ludźmi to moja pasja…

Łukasz Sadurek

Ekonomista, \"łowca głów\" z ludzką twarzą, łączący zdobywaną wiedzę z praktycznym jej zastosowaniem w negocjacjach biznesowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Mercedes-Benz, PwC , ORANGE Polska oraz Copenhagen Business School. Współzałożyciel Instytutu GEBO. Mówca publiczny kształtujący tężyznę fizyczną pod okiem Pawła Nastuli.

Jan Fijor

Przedsiębiorca, podróżnik, dwukrotnie najlepszy sprzedawca nieruchomości w Chicago, obecnie właściciel wydawnictwa Fijor Publishing.

www.fijor.com

Kacper Górski

Przedsiębiorca, prowadzi firmę produkującą globalne gry społecznościowe.

www.e-sim.org

Paweł Królak

Strateg biznesowy i twórca systemów wspierających rozwój firmy, pasjonat niestandardowego marketingu i zarządzania, przedsiębiorca, Coraz Lepszy Szef w CorazLepszaFirma.pl, właściciel Klubu Książki Tolle.pl (który stworzył mając 300 zł na start, a po kilku latach doprowadził do siedmiocyfrowych obrotów rocznych), Prezes Towarzystwa Biznesowego Lubelskiego, autor i współautor książek (m.in. współautor bestsellerowej „Biblii e-biznesu”) i niezliczonych artykułów branżowych, W wolnych chwilach bardzo dużo czyta, bo stale doskonalić trzeba też siebie. Z przyjemnością dzieli się doświadczeniem, więc jeśli masz pytania - pisz śmiało.

www.tolle.pl

Jan Kubań

Przedsiębiorca, właściciel firmy produkującej oprogramowanie komputerowe QBS. Tak świetnie współpracuje z ludźmi, że pomimo iż prowadzi własną firmę, to jeszcze znalazł czas na stworzenie Fizyki Życia - ogólnej teorii, wielce pomocnej w zrozumieniu świata i w zarządzaniu firmą. Wychowawca dyrektorów odnoszących sukcesy, a prywatnie ojciec Marty - Mistrzyni Europy w judo i Michała - Mistrza Polski w tej samej dyscyplinie. http://physicsoflife.pl/book/book-pol.html

www.qbs.com.pl

Sławek Muturi

Były konsultant w Andersenie oraz Deloitte. Osiągnął wolność finansową dzięki kupowaniu (od 1998 roku) mieszkań na wynajem. Autor 5 książek oraz bloga www.fridomia.pl. Założyciel Mzuri (spółka zarządza ponad 1200 mieszkań na wynajem w całej Polsce) oraz Mzuri Crowd Fund Investing - platformy do grupowego inwestowania w mieszkania i kamienice na wynajem (www.mzuricfi.pl)

www.fridomia.pl

Grzegorz Turniak

Inspirujący mówca. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 1000 sesji networkingowych dla przeszło 100.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Poprzednio: Prezes Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2003 członek Zarządu PSZK. W 2006 założył i do 2016 roku był prezesem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Jest współautorem książek: “Alchemia Kariery” ( z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” ( z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” ( z W. Antosiewiczem), \"Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm\" ( z K.Rumianowskim ) Można zobaczyć Grzegorza youtube:: 1. Jak skutecznie uprawiać networking na eventach - \"Nigdy nie stój sam\" z III Festiwalu Inspiracji 2. Dlaczego warto i jak zostać członkiem społeczności: \"Towarzystwo Wzajemnej Adoracji\" podczas TEDxWSB Wrocław

www.AkademiaRekomendacji.pl

Jacek Weigl

Przedsiębiorca. Prezes Fundacji Edukacja z Wartościami. Wspierał założenie 27 placówek edukacyjnych w całej Polsce. Mentor i wizjoner; konsultant kompasów zawodowych.

www.ezw.edu.pl

Czego dowiesz się kupując pakiet nagrań seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników”?

 Tematy, które omówiliśmy podczas seminarium:

  1. Jak zatrudniać wartościowych pracowników?
  2. Jak w czasie rekrutacji wyłapać osoby, które tylko sprawiają dobre wrażenie?
  3. Jak unikać darmozjadów już w procesie rekrutacji?
  4. Co zrobić, kiedy trudni pracownicy pojawią się w naszym zespole?
  5. Jak we właściwy sposób zwalniać pracowników?
  6. Jak motywować zespół do efektywnej pracy?
  7. Co zrobić, żeby ze słabych i przeciętnych pracowników uczynić wartościowy element firmy?
  8. Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
  9. Co zrobić, żeby nasi pracownicy ze sobą współpracowali a nie konkurowali?
  10. Jak skutecznie wynagradzać pracowników?
  11. Co zrobić, żeby właściwie dyscyplinować swój zespół?
  12. Jak mądrze rozliczać pracowników z tego, jak wykonują pracę?

Dlaczego warto kupić pakiet nagrań z seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników”?

 Oto kilka powodów dla których warto zajrzeć na nasze seminarium:

  • Znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania
  • Oglądając nagrania z wspólnikami bądź kadrą kierowniczą swojej firmy będziecie mogli wspólnie dowiedzieć się, jak poprawić dziedzinę zatrudniania i zwalniania w Waszym biznesie. Dzięki temu doświadczeniu będziecie mogli zaoszczędzić czas i pieniądze, które musielibyście poświęć na kolejne rekrutacje i szkolenia, co chwilę zmieniając ludzi w swoim zespole.
  • Będziecie wiedzieli, co robić, aby zachować właściwe osoby na właściwych stanowiskach. 

Kto może skorzystać kupując pakiet nagrań?

Seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników” przeznaczone było dla wszystkich osób, którym zależy na skutecznym znajdywaniu i zatrzymywaniu wartościowych pracowników oraz zdobycie wiedzy, jak odpowiednio zwalniać ludzi, którzy nie powinni byli znaleźć się w naszym zespole.

 

 

Lista nagrań dostępnych w pakiecie

Ile kosztują nagrania z seminarium?

Przygotowaliśmy dwie opcje dla osób zainteresowanych zakupem pakietu nagrań. 

40 zł rabatu, jeżeli zapłacisz Bitcoinem

bitcoin-225080_640Nieważne z której oferty skorzystasz. Czy jako osoba z zewnątrz, jako członek Klubu ASBIRO lub jego osoba towarzysząca. Jeżeli płatności dokonasz przy pomocy Bitcoin, będziesz mógł zapłacić 40 zł mniej.

 

Oferta specjalna

Decydując się na zakup pakietu nagrań z seminarium „Jak znaleźć i zatrzymać wartościowych pracowników” do 7 lipca możesz skorzystać z 50% zniżki od pakietu, na który się zdecydujesz. Po 7 lipca będzie obowiązywała cena standardowa.

Oferta specjalna – 3 pakiety nagrań

Wyjątkowo dajemy teraz możliwość zakupu 3 pakietów nagrań z seminariów (ten, Seminarium: Biznes i rodzina, Seminarium: Jak przetrwać bankructwo i długi) w promocyjnej cenie zaledwie 195 zł (155 zł dla placących Bitcoinami)

Kup 3 pakiety za jedyne 195 zł (bądź 155 zł – Bitcoin) »

Jeżeli chcesz o coś zapytać, napisz do Jacka


Jacek Obolewicz
j.obolewicz@asbiro.pl

Kup pakiet za jedyne 130 zł (bądź 90 zł płacąc Bitcoinami) »

O nas

ASBIRO to jedyna uczelnia w Polsce, w której wykładowcami są wyłącznie przedsiębiorcy. To co nas odróżnia od innych szkół to właśnie praktyczne podejście do przedsiębiorczości.

Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla osób, które prowadzą własną firmę, lub właśnie chcą ją założyć.

więcej »