W jaki sposób możesz wyróżnić Twoje inwestycje?

Niższe ceny na niektóre mieszkania, preferencyjne systemy płatności, gratisy, a nawet designerskie murale i fotowoltaika – to sposoby na wyróżnienie inwestycji deweloperskich i zachęcenie klientów do zakupu. Czy te sposoby są skuteczne? Tego dowiesz się z naszego artykułu.

Mimo, że sprzedaż mieszkań w Polsce nie spada, deweloperzy cały czas udoskonalają swoje tricki na skuteczną sprzedaż. Dwoją się i troją, aby klient z pośród kilku mieszkań wybrał właśnie ich inwestycję. Przyjrzyjmy się temu jakie sposoby mają inwestorzy na złowienie klienta.

Promocje

Promocyjnych cen za m2 mieszkania lub domu stosuje się najczęściej na początku lub na końcu komercjalizacji inwestycji, czyli w ramach przedsprzedaży lub wyprzedaży ostatnich mieszkań. Czasami promocje cenowe dotyczą także konkretnych lokali z uwagi na ich usytuowanie w budynku względem stron świata, metraż lub kondygnację.

Rabaty

Okazją do udzielania rabatów są zazwyczaj specjalne okoliczności, np. jubileusz firmy, albo wyjątkowe okresy w roku, np. święta czy wakacje. Deweloperzy wciąż kuszą rabatami, bo to sposób na szybszą sprzedaż i pozyskanie kapitału na kolejne inwestycje. Najczęściej oferty rabatowane są ograniczone czasowo, np. do końca miesiąca lub ilościowo, np. do wyczerpania puli mieszkań. Dobrym trickiem jest też rabat gdzie do lokali mieszkalnych można kupić miejsce parkingowe za 50 procent ceny.

Sztuka

Sposobem na wyróżnienie inwestycji są nie tylko zniżki, rabaty i promocje. Skuteczni deweloperzy starają się zwrócić uwagę kupujących także niebanalną architekturą, a nawet dziełami sztuki. Murale są obecne na polskich osiedlach od lat, ale wydaje się, że ich złoty wiek dopiero nadejdzie. Stanowią ciekawy element przykuwający wzrok przechodniów i atrakcję w przestrzeni osiedla dla mieszkańców. Autorem malowideł są często znani i doceniani polscy ilustratorzy co daje prestiż danemu miejscu, a to jeszcze bardziej zachęca do kupna.

Technologia

Udogodnienia związane z nowymi technologiami, które pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze, to kolejny sposób na wzbudzenie zainteresowania klientów. Już jako początkujący deweloper sięgaj po rozwiązania z kategorii smart home i technologie, które pozwala na realne oszczędności energii.

Każdy sposób powyżej zaprezentowany jest w pewnym stopniu skuteczny. Bądź otwarty na preferencje klientów, a promocje, rabaty czy technologia będą tylko kropką nad i w finalizacji sprzedaży.

Chcesz rozwinąć praktyczne umiejętności, które przełożysz na efektywność i skuteczność realizacji projektów inwestycyjnych? Dołącz do uczestników Studiów Podyplomowych spec.  Inwestowanie i nieruchomości.

  • Nauczysz się jak lepiej zarządzać projektami, analizować rentowność oraz optymalizować koszty – od flipa do projektów deweloperskich.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności związane z zarządzaniem, delegowaniem, sprzedażą czy negocjacjami.
  • Dołączysz do największego środowiska przedsiębiorców w Polsce, dzięki czemu nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe w każdym mieście, które mogą przełożyć się na wspólne inwestycje.

Sprawdź szczegóły dotyczące studiów TUTAJ!