Storytelling a strategia marketingowa | Adam Pioch

Jak mówi jeden z naszych wykładowców-przedsiębiorców od marketingu – Paweł Tkaczyk – „.. musisz wiedzieć, że istnieje różnica między „mówieniem” (czyli po prostu używaniem języka) a „opowiadaniem”. Storytelling ma własne techniki, metody i mistrzów.” Jednym z mistrzów opowiadania historii jest właśnie Adam Pioch.

To jak Adam konstruuje swoje historie możesz usłyszeć podczas jego wykładów min. na Uczelni ASBiRO, ale nie tylko. Jako założyciel profesjonalnego klubu mówców Toastmasters występuje również poza granicami stolicy.

W pierwszej części wykładu ..

udostępnionego na Youtube, dowiesz się jak wykorzystać storytelling w strategii marketingowej? Jak być systematycznym i cyklicznym? Jak tworzyć opowieść? Oraz jakich potrzebujesz narzędzi do jej samodzielnej konstrukcji. Natomiast w drugiej części Adam podpowiada jak stosować narracje i najważniejsza część, czyli jak wykorzystać tą umiejętność w biznesie.

Nauka poza Youtube

Warto uczyć się z bezpłatnych materiałów. Internet jest przepełniony najróżniejszą wiedzą w temacie biznesu. Jednak nic nie zastąpi spotkań face to face z przedsiębiorcą, który zjadł zęby w drodze po swój sukces. Dlatego jeśli czujesz, że chciałbyś czegoś więcej od życia niż praca w korporacji to zapraszam Cie na Kurs Podstawowy podczas którego spotkasz przedsiębiorców z różnych branż i zdecydujesz, czy to prowadzenie firmy, faktycznie jest takie „proste” jak mówią.

Adam Pioch

Storyteller & Storymaker. Mówca publiczny, założyciel klubów profesjonalnych mówców Toastmasters Poznań i TM Piła. Współautor książki „Biblia e-biznesu 2”. Ekspert z marketingu internetowego i storytellingu.