-
Seminarium & Inauguracja ASBIRO- październik 2025
- ASBIRO ASBIRO
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZWF Studia Podyplomowe: Zarządzanie Wartością Firmy
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- KP Kurs Przedsiębiorczości
DoubleTree by Hilton Łódź, Łąkowa 29, 90-554 Łódź -
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
-
Seminarium ASBIRO- luty- marzec 2026
- ASBIRO ASBIRO
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZWF Studia Podyplomowe: Zarządzanie Wartością Firmy
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- MODEL OPERACYJNY SPRZEDAŻY – ALGORYTMIA SPRZEDAŻY
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, terytoria) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne (ustalanie i realizacja) – Proces sprzedaży, prognozowanie – Działania i standardy – Efektywność i wskaźniki – Rytm pracy zespołu
mniej
-
- MODEL OPERACYJNY SPRZEDAŻY – ALGORYTMIA SPRZEDAŻY
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, terytoria) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne (ustalanie i realizacja) – Proces sprzedaży, prognozowanie – Działania i standardy – Efektywność i wskaźniki – Rytm pracy zespołu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL FINANSOWY
– Cele finansowe – Budżetowanie przychodów ze sprzedaży – Budżetowanie kosztów działu sprzedaży (wynagrodzenia, narzędzia, marketing) – Zarządzanie marżą – Płynność finansowa – Główne wskaźniki finansowe
mniej
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL FINANSOWY
– Cele finansowe – Budżetowanie przychodów ze sprzedaży – Budżetowanie kosztów działu sprzedaży (wynagrodzenia, narzędzia, marketing) – Zarządzanie marżą – Płynność finansowa – Główne wskaźniki finansowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Seminarium ASBIRO- czerwiec 2026
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- ASBIRO ASBIRO
- SEM Seminarium
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZWF Studia Podyplomowe: Zarządzanie Wartością Firmy
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany