-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Mastermind: Gdzie jestem w firmie? – burza mózgów i analiza Twojego etapu rozwoju.
-
- Budowa strategii marketingowej – opracowanie kierunku i pierwszej wersji planu działań.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- LinkedIn i marka osobista: jak budować widoczność i wpływ w sieci.

Wykładowca nieznany
-
- Strategia content marketingowa i social selling w wersji solo.

Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Strategia sprzedaży.
-
- Warsztaty negocjacyjne.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
-
- TikTok i video shorty – jak zamienić uwagę w sprzedaż.
-
- Strategia i sprzedaż z contentu – jak tworzyć treści, które konwertują.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
- OD MODELU BIZNESOWEGO DO MODELU OPERACYJNEGO - ALGORYTMIA
– Ustalanie kluczowych rezultatów – Ustalanie obszarów operacyjnych – Czynności krytyczne – Czynności najskuteczniejsze – Czynności najtrudniejsze – Operacjonalizacja – Wdrożenie modelu
mniej
-
-
Seminarium ASBIRO- luty- marzec 2026
- ASBIRO ASBIRO
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZWF Studia Podyplomowe: Zarządzanie Wartością Firmy
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
-
-

Wykładowca nieznany
-
-

Wykładowca nieznany
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- SEO + Google Ads: widoczność, która pracuje za Ciebie.
-
- Jak sprzedawać lepiej dzięki typom osobowości?
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
- MODEL OPERACYJNY MARKETINGU – ALGORYTMIA MARKETINGU
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, obszary) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne – Taktyki – Kampanie – od podstaw do realizacji – Pomiar rezultatów – Zarządzanie działaniami marketingu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- AI i automatyzacja działań – jak oszczędzać czas i skalować efekty.
-
- Co musi mieć skuteczna strona lub landing page. Jak zlecać i czego pilnować, by działało.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- MODEL OPERACYJNY SPRZEDAŻY – ALGORYTMIA SPRZEDAŻY
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, terytoria) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne (ustalanie i realizacja) – Proces sprzedaży, prognozowanie – Działania i standardy – Efektywność i wskaźniki – Rytm pracy zespołu
mniej
-
- MODEL OPERACYJNY SPRZEDAŻY – ALGORYTMIA SPRZEDAŻY
– Struktura organizacyjna (role, funkcje, terytoria) – Systemy wynagrodzeń, systemy motywacyjne – Cele operacyjne (ustalanie i realizacja) – Proces sprzedaży, prognozowanie – Działania i standardy – Efektywność i wskaźniki – Rytm pracy zespołu
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- ChatGPT, Gemini, NotebookLM i Notion – praktyczne zastosowania w pracy nad marką

Wykładowca nieznany
-
- „Power Partnerships: jak tworzyć sojusze, które budują markę i zasięgi” – o współpracach, cross-brandingu i budowaniu wartościowych relacji z markami i mediami.

Wykładowca nieznany
-
- Cold calling i obsługa klienta – skuteczna komunikacja w praktyce.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL FINANSOWY
– Cele finansowe – Budżetowanie przychodów ze sprzedaży – Budżetowanie kosztów działu sprzedaży (wynagrodzenia, narzędzia, marketing) – Zarządzanie marżą – Płynność finansowa – Główne wskaźniki finansowe
mniej
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL FINANSOWY
– Cele finansowe – Budżetowanie przychodów ze sprzedaży – Budżetowanie kosztów działu sprzedaży (wynagrodzenia, narzędzia, marketing) – Zarządzanie marżą – Płynność finansowa – Główne wskaźniki finansowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Analityka i mierzenie skuteczności – jak wyciągać dane, które naprawdę mają znaczenie.
-
- Standaryzacja i eliminowanie chaosu – budowanie biznesu, który działa przewidywalnie.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-
- W MODELU OPERACYJNYM FIRMY WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
– Rekrutacja, onboarding, offboarding – Doskonalenie umiejętności – większe zaangażowanie – wyższa i lepsza motywacja – Planowanie kariery i sukcesji – Prezentacja modeli operacyjnych (sesja pytań i odpowiedzi)
mniej
-
-
Seminarium ASBIRO czerwiec 2026
- ASBIRO ASBIRO
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZWF Studia Podyplomowe: Zarządzanie Wartością Firmy
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
-
- SEMINARIUM

Wykładowca nieznany
Seminarium czerwiec
mniej
-
- SEMINARIUM

Wykładowca nieznany
Seminarium czerwiec
mniej
