Co nas czeka

Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing

  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • - Poranny networking szczegóły

      Weź ze sobą kawę lub herbatę i dołącz do porannego networkingu, gdzie biznesowe relacje rosną w siłę! Do zobaczenia!

      mniej
    • - Analityka w Akcji: Zwiększanie Efektywności Działu Sprzedaży i Marketingu szczegóły

      Kluczowe zagadnienia: Rozpoznawanie Potrzeb Klienta: Jak korzystać z narzędzi analitycznych do identyfikacji potrzeb klientów. Tworzenie treści, które odpowiadają na pytania klientów na każdym etapie podejmowania decyzji zakupowych. Budowanie Autorytetu: Efektywne nazewnictwo stanowisk i budowanie autorytetu działu handlowego. Aktualne trendy SEO i znaczenie treści tworzonych przez ekspertów. Strategie Rynkowe: Znajdowanie nisz rynkowych i wykorzystanie okazji, gdy konkurencja jest mniej aktywna. Innowacyjne podejście do sprzedaży i marketingu w trudnych warunkach rynkowych. Maksymalizacja Sprzedaży: Mierzenie skuteczności obsługi klienta za pomocą CRM i AI. Identyfikacja i eliminacja nierentownych tematów i produktów. Efektywne Zarządzanie Zespołem: Podział obowiązków i systemy wynagrodzeń w długoterminowym zarządzaniu zespołem. Utrzymywanie pozytywnego klimatu w zespole sprzedażowym.

      mniej
    • - Nawiguj swoją osobowość Czy typ zachowania ma znaczenie w sprzedaży? szczegóły

      DISK w biznesie. Jak przedsiębiorcy widzą procesy decyzyjne w oparciu o typy zachowania. Typy osobowości w sprzedaży. Wartości, potrzeby, wymagania, realizacja, obsługa posprzedażowa. Ćwiczenia. Jak działać efektywnie. Nie przepalać czasu i energii.

      mniej
    • - Integracja szczegóły

      Zapraszamy Cię na najgorętsze wydarzenie naszych zjazdów - Integracje! Tym razem czeka nas gra o tytule - rynek możliwości Wielostronne negocjacje to sztuka budowania koalicji i myślenia kilka kroków do przodu. Masz 3 rundy by zrealizować swój plan, wśród dużej liczby zespołów i ograniczonych zasobów. Bądź gotowy na dynamiczne negocjacje, poszukiwanie koalicjantów i walkę z czasem. :)

      mniej
    Więcej
    • - Dlaczego jestem tu gdzie jestem a nie tam gdzie chciałbym być? szczegóły

      Wprowadzenie Blok I: Identyfikacja potrzeb, diagnoza i strategia biznesowa Blok II: Innowacje i adaptacja do zmian Blok III: Optymalizacja procesów i zasobów Blok IV: Rozwój osobisty i przywództwo Case study / omówienie zadań Podsumowanie i plan działania

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • - Poranny networking szczegóły

      Weź ze sobą kawę lub herbatę i dołącz do porannego networkingu, gdzie biznesowe relacje rosną w siłę! Do zobaczenia!

      mniej
    • - Jak zwiększyć sprzedaż w ecommerce, nie wydając więcej szczegóły

      Blok 1: Google Analytics i identyfikacja okazji reklamowych Podstawowe metryki w Google Analytics Omówienie kluczowych wskaźników: liczba użytkowników, sesje, współczynnik odrzuceń, konwersje. Jakie metryki są kluczowe dla e-commerce. Identyfikacja okazji reklamowych Analiza ścieżek użytkowników, segmentacja i wyszukiwanie okazji reklamowych. Jak dane z Analytics mogą wspierać działania marketingowe. Warsztaty: Praca na własnych danych z Google Analytics Analiza własnych kont i optymalizacja implementacji Analytics. Wyciąganie wniosków i identyfikacja okazji reklamowych. Blok 2: SEO - Optymalizacja i narzędzia Techniczne aspekty SEO i narzędzia Optymalizacja strony pod kątem technicznym: prędkość, mobilność, indeksacja. Narzędzia do analizy SEO: Google Search Console, Ahrefs, SEMrush. Jak nie dać się oszukać przez agencje SEO Najczęstsze błędy i pułapki w działaniach agencji SEO. Jak oceniać działania agencji i monitorować efekty. Warsztaty: Tworzenie planu słów kluczowych i content planu Przygotowanie słów kluczowych w modelu AIDA. Opracowanie planu treści blogowych zgodnie z zasadami SEO. Blok 3: Google Ads - Optymalizacja kampanii Podstawowe metryki i najczęstsze błędy w Google Ads Omówienie metryk: CPC, CTR, Quality Score, CPA. Typowe błędy przy tworzeniu kampanii i struktur kont. Warsztaty: Optymalizacja kampanii Google Ads i tworzenie strategii Analiza dotychczasowych działań reklamowych. Poprawa kampanii, ustalanie budżetu i tworzenie strategii promocyjnej. Q&A i zakończenie szkolenia Odpowiedzi na pytania uczestników i podsumowanie najważniejszych wniosków.

      mniej
    • - Integracja szczegóły

      Zapraszamy Cię na najgorętsze wydarzenie naszych zjazdów - Integracje! To niepowtarzalna okazja, by oderwać się od codzienności i zanurzyć w atmosferze swobodnej rozmowy, gdzie każdy temat jest na wyciągnięcie ręki. Przygotuj się na niezapomniany wieczór w restauracji Hotelu Arche Krakowska, gdzie już o godzinie 20:00 rozpocznie się nasza przygoda. Integracja potrwa do północy, ale wspomnienia z pewnością pozostaną na dłużej. Nie przegap tego spotkania!

      mniej
    Więcej
    • - Więcej klientów - webinary jako klucz do zwiększenia sprzedaży szczegóły

      Zastanawiasz się, jak pozyskać więcej klientów, a dotychczasowe metody zabierają za dużo czasu? Możesz łatwo i szybko dotrzeć do osób, które jeszcze Cię nie znają, bez jeżdżenia po targach, konferencjach i networkingach. Na tym intensywnym warsztacie wypracujemy razem z Tobą dla Twojego biznesu Twój pierwszy webinar. Uzupełnimy go precyzyjnymi kampaniami reklamowymi, które otworzą przed Tobą bezkresny ocean nowych klientów – osób, które nigdy wcześniej o Tobie nie słyszały, ale już czekają na Twoją ofertę.

      mniej
  • Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    • - Poranny networking szczegóły

      Weź ze sobą kawę lub herbatę i dołącz do porannego networkingu, gdzie biznesowe relacje rosną w siłę! Do zobaczenia!

      mniej
    • - Jak utrzymać standard i wysoką jakość - procedury w firmie szczegóły

      1. Różne oblicza marnotrawstwa w firmie 2. Jak uporządkować zadania aby otrzymać standard 3. Czy oszczędność czasu i wysoka jakość mogą iść w parze?

      mniej
    • - Integracja szczegóły

      Zapraszamy Cię na najgorętsze wydarzenie naszych zjazdów - Integracje! To niepowtarzalna okazja, by oderwać się od codzienności i zanurzyć w atmosferze swobodnej rozmowy, gdzie każdy temat jest na wyciągnięcie ręki. Przygotuj się na niezapomniany wieczór w restauracji Hotelu Arche Krakowska, gdzie już o godzinie 20:00 rozpocznie się nasza przygoda. Integracja potrwa do północy, ale wspomnienia z pewnością pozostaną na dłużej. Nie przegap tego spotkania!

      mniej
    Więcej
    • - Od teorii do praktyki: Organizacja procesów i procedur dla rozwoju własnego biznesu na przykładzie IKEA szczegóły

      - Znaczenie procesów i procedur w praktyce: jak uporządkowane procesy wspierają rozwój i skalowanie firmy. - Praktyczne przykłady z różnych stanowisk w IKEA: inspiracje z doświadczeń operacyjnych, kreatywnych i menedżerskich. - Budowanie efektywnych procesów sprzedaży i marketingu: kluczowe elementy skutecznych strategii wspierających wzrost. - Warsztatowa sesja pytań i odpowiedzi

      mniej
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2025