Specjalista ds. social media poszukiwany!

Specjalista ds. social media poszukiwany!

⬇Zobacz film, żeby dowiedzieć się więcej ⬇

O Uczelni ASBiRO

ASBiRO powstało w 2006 roku, jednak historia naszej Uczelni sięga już roku 2003. Wtedy jeszcze nie przypuszczaliśmy, że organizowane przez nas pojedyncze spotkania z przedsiębiorcami, doprowadzą do powstania największej społeczności dla małych i średnich przedsiębiorców w kraju. Od przełomu 2018 i 2019 roku jesteśmy alternatywną Uczelnia Wyższą stworzoną przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców. Naszą misją jest rozwój i wsparcie przedsiębiorczości. To, na czym nam zależy od samego początku, to tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami, którzy każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom i problemom w prowadzeniu własnych firm. Organizujemy studia/ kursy/ wyjazdy/ szkolenia i przeróżne dodatkowe projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Jeżeli również masz przedsiębiorcze podejście do życia, to praca u nas będzie dla Ciebie idealna.

Kogo szukamy i jak wygląda współpraca z nami?

Idee mają konsekwencje

Szukamy ludzi podobnych do nas – chcemy, aby osoby w naszym zespole podobnie jak my stawiały wolność na pierwszym miejscu. Działalność naszej Uczelni w dużej mierze opieramy o poglądy przedstawicieli Austriackiej Szkoły Ekonomii. Zdecydowanie optujemy za poglądami nazywanymi liberalizmem klasycznym lub libertarianizmem i choć szanujemy wszystkich, to wiemy o tym, że wspólna podstawa ideowa jest ważną składową dobrze działającego zespołu. Dlatego właśnie zwracamy uwagę nie tylko na umiejętności i nastawienie do pracy, ale też na idee, z których one wyrastają. Preferujemy ludzi o doświadczeniu w wolontariacie, biznesie albo organizacjach pozarządowych. Nie jesteśmy, poza szczególnymi wyjątkami, zainteresowani ludźmi z doświadczeniem w administracji publicznej i organach państwa. Umiejętności, etyka pracy i poziom entuzjazmu jakie można tam nabyć niekoniecznie przydadzą się w naszej działalności. Nie wymagamy żadnego konkretnego wykształcenia. Zależy nam na praktyce, a nie na teorii, więc jeśli nie masz doświadczenia- nie martw się. Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.

Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek, a także dystans do siebie i innych.

Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.

Jak działamy? Przydatne cechy, umiejętności i wiedza

Każda osoba w naszym zespole dostaje pewną cząstkę ASBiRO do opieki, za którą staje się odpowiedzialny w 100%. Na początku, przy pomocy kogoś bardziej doświadczonego z teamu, a później już samodzielnie. Oznacza to, że w tej konkretnej części ASBiRO, w danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny. Dbając o swoją cząstkę firmy, kiedy będziesz już na to gotowy, będziesz mieć wolą rękę i możliwość rozwinięcia skrzydeł w pracy twórczej wymyślając nowe sposoby działania, nowe rozwiązania, nowe kursy itp. Dostaniesz od nas przestrzeń nie tylko po to aby schematycznie realizować swoją check-listę, ale będziesz mógł tworzyć ASBiRO razem z nami. Jednak zanim stworzysz coś genialnego, najpierw musisz się bardzo dokładnie zapoznać z tym co już stworzyły w ASBiRO osoby przed Tobą. Będziesz uczyć się krok po kroku poprzez odtwórczą pracę i pomaganie innym. To właśnie nazywamy „pracą porządkującą” zatem praca twórcza nieustannie miesza się z pracą porządkującą, aby wszystko działało cudownie, stare projekty były dopilnowane i równocześnie powstawały nowe.

W danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny

Kogo szukamy aktualnie?

W związku z rozwojem Uczelni nasz dział marketingowy potrzebuje wsparcia ;) Szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy social media oraz juniora, więc nawet bez doświadczenia możesz do nas aplikować :) Wykaż się jedynie swoim zaangażowaniem, chęcią do nauki (to dla nas podstawa!) i nieszablonowym podejściem.

Specjalista ds. social media / Copywriting

Kto się odnajdzie na tym stanowisku?

  • Uwielbiasz media społecznościowe i sprawnie się po nich poruszasz (Facebook, LinkedIn).
  • Cechujesz się tzw. lekkim piórem i podstawową znajomością SEO – potrafisz pisać atrakcyjne, chwytliwe treści na różne tematy i sprawia Ci to przyjemność.
  • Wiesz jak pisać newsletter w sposób “customer friendly” i budować relację z klientami poprzez e-mail marketing.
  • Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
  • Znasz powiedzenie, że kryzysy w social media wybuchają w weekendy i wiesz, że najlepiej reagować na nie na bieżąco.
  • Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeby).
  • Nie przeszkadza Ci, że moderowanie kanałów social media wymaga obecności o różnych porach dnia.
  • Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.

Specjalista ds. social media / kanał YouTube

Kto się odnajdzie na tym stanowisku?

  • Uwielbiasz podcasty biznesowe i potrafisz wymienić największe kanały YouTube w tej tematyce.
  • Wiesz jak wygląda YouTube Studio i potrafisz z niego korzystać.
  • Wiesz jak tworzyć reklamy, które przyciągają wzrok i potrafisz je zaplanować oraz analizować (Facebook Ads, YouTube Ads)
  • Nie męczy Cię raportowanie statystyk i zdajesz sobie sprawę, że analiza danych pomoże Ci zoptymalizować dotychczasowe działania. 
  • Znasz podstawy tworzenia wideo i chętnie chłoniesz wiedzę z video marketingu.
  • Masz wysokie poczucie estetyki i umiejętności tworzenia treści na social media, nietuzinkowe podejścia do zadań i umiejętności myślenia poza schematami.
  • Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
  • Jesteś  na bieżąco z trendami w Social Media i e-marketingu.
  • Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeb).
  • Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.

DODATKOWE ATUTY (fajnie, jeśli posiadasz, aczkolwiek nie jest to wymóg konieczny):

  • masz doświadczenie w pracy w agencji reklamowej,
  • znajomość WordPress
  • swoboda w wystąpieniach publicznych,
  • znasz programy graficzne.

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • Możliwość rozwoju, jesteśmy BARDZO! otwarci na nowe pomysły i działania.
  • Realny udział we współtworzeniu strategii marketingowej Uczelni Biznesowej, która ma ugruntowaną pozycję na rynku.
  • Przebywanie w środowisku osób przedsiębiorczych.
  • Udział w szkoleniach, jeżeli będziesz chciał rozwijać swoje skille.
  • Odpowiedzialności, w których się odnajdujesz i które sprawiają Ci satysfakcję, dbamy o to, aby każdy w naszym zespole zajmował się takimi obowiązkami, w których się realizuje. 
  • Wynagrodzenie zależy od tego jak bardzo się zaangażujesz, jakie odpowiedzialności podejmiesz itp. Im więcej odpowiedzialności na siebie weźmiesz, tym wyższe będzie wynagrodzenie. 
  • Charakter pracy zdalnej, na co dzień możesz pracować, z jakiegokolwiek miejsca z dostępem do internetu :) Z wyjątkiem stacjonarnych zjazdów, które organizujemy
  • Nienormowany czas pracy, najważniejsze dla nas jest to, abyś był dostępny dla naszych studentów, kursantów, wykładowców i naszego zespołu
  • Zgrany, otwarty i wspierający zespół 
  • Forma zatrudnienia: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa zlecenie

Chcesz aplikować?

Zachęcamy do kontaktu każdą osobę, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu! :)

Co należy zrobić, aby wziąć udział w rekrutacji?

  1. Jeśli jeszcze nie masz konta na asbiro.pl, załóż je.
  2. Kliknij w poniższy link: aplikuj
  3. Wypełnij formularz, przygotuj krótkie wideo, w którym odpowiesz nam na 5 pytań i dołącz je do formularza zgłoszeniowego, który znajdziesz pod powyższym linkiem po założeniu konta na asbiro.pl

W krótkim wideo prosimy o przedstawienie się i odpowiedź na poniższe pytania:

  • Opowiedz skąd jesteś, czym się zajmujesz, jakie masz doświadczenie?
  • W jakim kierunku chcesz się dalej rozwijać? (jakie dokładnie działania marketingowe najbardziej lubisz?)
  • Skąd dowiedziałeś się o ASBiRO?
  • Co robisz kiedy nie pracujesz? Twoje hobby :-)

WAŻNE! Nagranie nie powinno trwać dłużej niż 4 minuty. (jeżeli aplikujesz na stanowisko Specjalista ds. social media/kanał YouTube dodatkowym atutem będzie ciekawy montaż)

Przekaż nam taki kawałek wiedzy o sobie, który pozwoli nam poznać Cię choć trochę lepiej.

POWODZENIA OD CAŁEGO ZESPOŁU UCZELNI ASBiRO !!

Zapisz się

Wybierz opcję:

1 Aplikuj

W razie pytań proszę o kontakt

Weronika Matwiejczuk

880208138 w.matwiejczuk@asbiro.pl