Aktywne, rekreacyjno edukacyjne wyjazdy rodzinne.

Studenci ASBIRO to przeważnie trzydziestoparoletni przedsiębiorcy z dłuższym stażem i własną rodziną. Wielu z nich zaczęło na nasze wyjazdy zabierać dzieci. Jeździliśmy wszędzie. Góry, morze, żaglówki, odwiedzaliśmy ośrodki w Polsce jak i za granicą. Choć wyjazdy te nie były zorganizowane z myślą o dzieciach, więc rodzice zamiast wysłuchiwać wykładów często musieli walczyć, aby dzieciom się nie nudziło. Mimo wszystko forma tych wyjazdów jest na tyle atrakcyjna, że kilka rodzin regularnie zabiera na nie całą swoją rodzinę.

Pewnego dnia, podczas wyjazdu, przy ognisku, kiedy dzieci pod okiem rodziców dzielnie walczyły z ostrzeniem patyków potrzebnych do upieczenia kiełbasy, jak to z najlepszymi pomysłami bywa przy piciu piwa rozgorzała między tymi właśnie rodzicami dyskusja, a z niej pomysł podobnych wyjazdów ale przeznaczonych dla rodzin z dziećmi, gdzie to edukacja dzieci, a nie rodziców będzie najważniejsza. Zorganizowaliśmy się wspólnie i zaczęliśmy jeździć. Tak to wszystko się zaczęło.

Każdy rodzic chce aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu swoich pociech. Ileż to różnych pomysłów każdy z nas miał na ciekawe zabawy czy wyjazdy z dziećmi. To my chcemy być tymi, którzy pokażą dziecku świat czy nauczą podstawowych umiejętności. Ile to razy planowaliście w głowie wyjazd w góry czy na kajaki? Ile razy planowałeś nauczyć dziecko pływać, rozpalać ogień, strzelać z wiatrówki czy chociażby budując mały domek nauczyć się posługiwać się młotkiem.

Jesteśmy grupą rodziców, sami mamy dzieci, też odczuwamy tą potrzebę i też widzimy te same przeszkody, aby tę naszą potrzebę aktywnego spędzania czasu z dziećmi zaspokoić. Dlatego też porządnie przedyskutowaliśmy temat z innymi rodzicami i wspólnie postanowiliśmy wyjść z propozycją, aby profesjonalnie zająć się organizowaniem takich wyjazdów. A ciebie zapraszamy, abyś wspólnie z rodziną dołączył do naszego małego stowarzyszenia.

Zjazdy ASBIRAKÓW to nie tylko atrakcje dla dzieci. Podczas zjazdu znajdziemy kilka godzin, gdzie oddamy nasze dzieci pod opiekę asbirowym animatorką, a my sami udamy się na salę wykładową, gdzie przygotowaliśmy dla was prezentacje i spotkania z ciekawymi ludźmi.

Najbliższy wyjazd
MALBORK 28 kwietnia – 3 maja 2017

• Zamek w Malborku
    Jednego dnia naszego pobytu zerwiemy się rano po śniadaniu i cały dzień spędzimy na zamku w Malborku.
  • Budowa kartonowego zamku
    ASBIRAKI będą musiały wybudować swój własny zamek. Przygotujemy duże ilości kartonu, taśmy klejącej i wspólnie z dzieciakami zbudujemy jeden duży lub kilka małych zamków.
  • Malowanie i urządzanie zamku
    Zabezpieczymy spore ilości farb, pędzli, kolorowych papierów, ołówków, mazaków i wszystkiego innego co może posłużyć do dekorowania i wykańczania naszego zamku.
  • Wizyta w planetarium
    Do udziału w zjeździe Asbiraków zaprosiliśmy Radka Piora, wykładowcę Uczelni ASBIRO, którego firma zajmuje się organizowaniem pokazów w szkołach. Radek przyjedzie se swoją rodziną, zabierze swoje przenośne planetarium i poprowadzi seans dla nas i naszych dzieci.
  • Wyprawa kajakami
    Jeżeli pogoda nam dopisze odbędziemy wspaniała przygodę po jeziorach Borzechowskim Wielkim i Szteklin.
  • i mnóstwo innych zajęć
    To co opisaliśmy to tylko większe punkty programu jaki przygotowaliśmy. W zanadrzu mamy dużo dużo więcej.